Film & TV

​Zbulohet arsyeja pse Charlize Theron nuk u martua kurrë

Publikuar

Diva e Hollywoodit, Charlize Theron është duke pushuar në ishullin grek të Mykonos këtë verë me vajzat e saj të adoptuara Jackson dhe August, ku ajo gjithashtu festoi datëlindjen e 46-të.

Postimi i saj i fundit në Instagram ishte nga një festë datëlindjeje, e cila u organizua në një jaht luksoz. Në përshkrimin e fotografisë, ajo shkroi se nuk ishte në festën e saj të maturës në ditët e shkollës së mesme, kështu që këtë vit miqtë e saj vendosën ta ndryshojnë atë dhe ta bëjnë atë festën që do të mbajë mend.

“Vetëm ata mund ta dinin që festa në det në stilin e viteve ’80 ishte datëlindja e ëndrrës sime. Çfarë familje, çfarë nate!”, shkroi Theron.

Charlize u lind në Afrikën Jugore më 1975, si fëmija i vetëm i Gerda dhe Karl Jacob Theron. Si vajzë, ajo zotëronte 26 dialekte lokale afrikane për shkak të komunikimit me fermerët dhe vendasit e fiseve lokale. Dashuria për kafshët e egra më vonë në jetë e orientoi atë të bëhej një mbrojtëse aktive e të drejtave të kafshëve.

Duke parë Charlize të bukur, trime dhe sfiduese, pakkush do të thoshte se rritja e saj ishte e vështirë dhe se jeta e saj u shënua nga një tragjedi e madhe. Ajo u rrit me një baba alkoolik, i cili vuante nga çrregullimi bipolar. Ai abuzoi me të dhe nënën e saj për vite me radhë. Në moshën 15-vjeç, ajo pa diçka që i ndryshoi jetën përgjithmonë. Ajo ishte fshehur me nënën e saj në dhomë atë ditë, babai i saj kërcënoi se do t’i vriste të dyja ato. Ai qëlloi në derën e mbyllur disa herë, derisa nëna e saj mblodhi guximin për ta kundërshtuar.

“Nëna ime e vrau atë në vetëmbrojtje, ajo ndaloi kërcënimet e tij për të na vrarë”, tha Charlize në rrëfimin e saj.

Një vit pas tragjedisë, Theron u transferua në Milano për të filluar një karrierë modelimi, dhe disa muaj më vonë ajo shkoi në Hollywood me një “valixhe plot ëndrra” dhe 400 dollarë në portofolin e saj.

Nëna e saj, Gerda nuk u dënua, por gjyqtari arriti në përfundimin se ishte vetëmbrojtje. Ajo foli me Oprah dhe Pierce Morgan për incidentin. Kur u pyet se çfarë do të ndryshonte nëse do të kthehej pas në kohë, Charlize nuk hezitoi.

Ëndrra e fëmijërisë e kësaj aktoreje të popullarizuar planetare ishte të bëhej një balerinë profesioniste. Ajo nënshkroi një kontratë me një agjenci që përfaqëson modele në moshën 16-vjeç. Për të realizuar ëndrrat e saj, ajo u regjistrua në shkollën e baletit, të cilën e ndoqi derisa një dëmtim i rëndë në gju i pengoi karrierës dhe i dha fund.

Ajo udhëtoi në Los Anxhelos në vitin 1994, jetoi në një motel dhe synoi të kthehej në Nju Jork, derisa pati një takim fatal me agjentin John Crosby. Banka refuzoi të arkëtonte çekun që i kishte dërguar nëna e saj dhe paratë iu dhanë nga John, i cili ishte në të njëjtën rresht pas saj. Përveç parave, ai i la asaj kontaktin e tij.

Menjëherë pas atij takimi, ajo u regjistrua në shkollën e aktrimit dhe mori rolin e saj të parë në një film, duke u bërë një bukuri klasike e filmit që ngjall magjepsjen e vjetër të Hollywoodit. Me pak fjalë, Charlize i shtyu kufijtë dhe çoi në një ndryshim qëndrimi në lidhje me rolet që mund t’u jepen grave.

Për rolin në filmin “Përbindëshi”, ajo fitoi Oskarin për rolin më të mirë femëror, dhe në vitin 2005, “Golden Globe”, kur ajo gjithashtu mori një yll në Shëtitoren e Hollywoodit. Ajo duhej të shtonte 10 kilogramë për këtë rol, dhe ajo më pas e bëri fytyrën e saj të panjohshme. Por kjo e lejoi atë të hyjë në dhjetë yjet më të paguar të filmit.

Edhe pse ajo është në listën e grave më tërheqëse në botë, nuk është martuar kurrë. Për të, martesa, siç thoshte ajo, ishte thjesht një copë letër e panevojshme që nuk thoshte asgjë për cilësinë e marrëdhënies. Ajo deklaroi se kurrë nuk ishte tunduar të ndryshonte mendje për martesën.

Marrëdhënia serioze që kishte me aktorin irlandez Stuart Townsend dhe që zgjati për 8 vjet, u ndërpre 10 vjet më parë. Aktori ishte i dëshpëruar dhe i tronditur nga vendimi i saj për të kthyer unazën e gdhendur me “Mos më harro”. Edhe pse ata nuk ishin të martuar, Stuart e konsideroi atë gruan e tij.

Pas ndarjes, ajo zbuloi se ideja për të jetuar me një burrë nuk ishte aspak tërheqëse për të.

“Nuk më mungojnë burrat, nuk jam ndjerë kurrë e vetmuar dhe nuk jam nervoze për të dalë jashtë. Thjesht nuk ka vend në jetën time për diçka të tillë, do të ishte e vështirë nëse nuk do të isha një nënë beqare”, tha ajo.

Lidhja e saj e fundit serioze ishte me aktorin Sean Penn. Edhe pse ata ishin të fejuar, ajo vendosi t’i jepte fund lidhjes në mesin e vitit 2015.

Shumë thanë se rezistenca e saj ndaj martesës buronte nga fakti se ajo u rrit në një familje jo harmonike dhe ishte dëshmitare e një martese të keqe të prindërve të saj, në të cilën ajo vetë ishte viktimë e dhunës.

Edhe pse nuk dëshiron të martohet, kjo nuk e ka penguar të përmbushë rolin e saj si nënë. Ajo birësoi dy fëmijë, djalin Jackson në vitin 2012 dhe vajzën August më 2015.

Ajo është një aktiviste e gjatë për të drejtat e fëmijëve, bëri fushatë kundër varfërisë, dhunës kundër grave të reja dhe në vitin 2007 themeloi Projektin Charlize Theron Afrikë, i cili mbron dhe edukon të rinjtë në Afrikën e Jugut për HIV dhe AIDS.

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Publikuar

nga

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024

Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.

Publikuar

nga

Në një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si  në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.

Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.

Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.

Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.

Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.

Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan  The New York Times.

“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.

“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.

“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.

“Parthenope” i Paolo Sorrentino,  një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.

“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.

“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.

Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.

“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.

Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.

Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/

Përmbledhi: Dionesa Ebibi

 

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Në rrugën e polemikës: Rishfaqja e ‘Projektit Handke’

Shfaqja “Projekti Handke” u rikthye në skenën e Teatrit Oda në Prishtinë, më 27 mars.

Publikuar

nga

Në një periudhë ku fjalët e lira dhe përgjegjësia sociale bien në pikën e një tensioni të ndërgjegjshëm, “Projekti Handke” e Qendrës Multimedia të Jeton Neziraj dhe regji të Blerta Neziraj shfaqet si një spektakël që nxjerr në pah sfidat dhe kontradiktat e artit. Me të drejtë, ai sjell në përpjekje ekuilibrin delikat midis shprehjes së lirë artistike dhe nevojës për të qenë të ndërgjegjshëm politikisht.

Shfaqja “Projekti Handke” u rikthye në skenën e Teatrit Oda në Prishtinë, më 27 mars, për të treguar qëndrueshmërinë ndaj kalimit të kohës dhe rëndësinë e temës për publikun, në veçanti, ky moment vjen në një muaj të veçantë, kur mendjet kthehen nëpër memoriet e masakrave të shumta që kanë tronditur dhe ndryshuar Kosovën.

Një ndër çështjet kryesore që shfaqja shtrin përpara publikut është vendimi për të ndarë nderin e Nobelit me Peter Handken, një figurë e cila është ngulitur thellë në kontradikta për mbështetjen e tij të dokumentuar për Sllobodan Millosheviçin.”Projekti Handke” është një shfaqje teatrale që nuk përjashton polemikën, por e shndërrojnë atë në një fushë reflektimi për rolin e artistëve dhe kontekstin historik dhe politik ku ata operojnë. Në këtë paraqitje, personazhet japin një përshkrim të ngjashëm me mendësinë dhe idetë e Peter Handke, duke kapur thellësinë e debateve rreth gjenocidit në Srebrenicë dhe ndikimin e Millosheviçit në këtë kontekst.

Nëpërmjet dialogjeve si “Holokausti është fabrikim” dhe “Handke është orbita e Serbisë”, shfaqja rreh qartë pikën e qendrës së polemikës dhe debatit rreth historisë së fundit të Ballkanit. Nëpërmjet përfaqësimit të kontrastit midis aktorëve që shprehin pikëpamje të ndryshme, shfaqja kërkon të krijojë një diskutim të hapur dhe të lirë për të vlerësuar veprën dhe jetën e Peter Handke në një kontekst të plotë.

Përfaqësimi i diskutimeve mbi rrethimin e Sarajevës, incidentin e Hoçës së Madhe, si dhe referimet ndaj ngjarjeve historike të ndryshme si “13 korrik 1995” i jep shfaqjes një thellësi të shtuar dhe rrit nivelin e analizës së saj. Një aspekt që përmendet gjatë shfaqjes është edhe roli i artistit dhe përgjegjësia e tij në kontekstin e historisë dhe politikës. Përmes deklaratave të personazheve si “Une e dua teatrin por e dua edhe Serbinë”, shfaqja hedh dritë mbi dilemat e artistit në raport me përkrahjen politike dhe angazhimin publik.

“Njerëzit dijnë të numërojnë deri në njëqind, njëmijë, njëqindmijë dhe numrat e tjerë bëhen statistikë…”, në kontekstin e shfaqjes “Projekti Handke” lidhet drejtpërdrejt me gjenocidin në Srebrenicë dhe varret e 8 mijë të vrarëve. Kjo frazë përshkruan një ndjenjë të humbjes së individualitetit dhe çnjerëzimit që vjen me trajtimin e masës së viktimave si thjesht statistika. Në kontekstin e gjenocidit në Srebrenicë, kur më shumë se 8 mijë njerëz u masakruan brutalisht nga forcat serbe, shumë prej tyre u reduktuan në numra, statistika, në vend që të trajtoheshin si individë me emra, familje dhe jetë të vlefshme.

Autori, përmes karakterit të shfaqur në skenë, vendos të shtrijë pyetjen në tërësisht një prizëm të ndryshëm, duke reflektuar në dilemën e interpretimit të ngjarjeve të një historie. Përballja me dëshmitarët e vendit, të cilët sheh gra me shamija që qajnë para varreve, shton një element emocional të fuqishëm në interpretimin e ngjarjeve të Srebrenicës.

Rrethimi i Sarajevës dhe përmendja e Millosheviqit bëjnë që skena të bëjë një përpjekje për të kuptuar kontekstin historik të ndodhive në Ballkan, duke e vendosur fokusin në politikën dhe luftën që mori mijëra jetë në atë rajon. Përpos kësaj, përmendja e Hoçës së Madhe shton një thellësi të shtuar në trajtimin e temës së historisë së dëshpëruar të Jugosllavisë, duke treguar për një masakër të madhe, ku vriten 205 fshatarë të pafajshëm në një fshat të vogël, të cilës ajo i referohet si një fakt në kornizën e diskutimit të ngjarjeve tragjike.

Në përfundim, interpretimi i ngjarjeve historike nëpërmjet kësaj shfaqje teatrale sjell një kontribut të rëndësishëm për reflektimin mbi kompleksitetin dhe sfidat e trajtimit të temave të ndjeshme dhe të rëndësishme historike në skenën e artit. Autori mund të ketë arritur një sukses në përqafimin e një qasjeje të ndryshme dhe provokuese në lidhje me ngjarjet e kohës së luftës në Ballkan. Megjithatë, ai lë shumë hapësira për reflektim dhe debat për interpretimet dhe përkthimet e vëzhgimit të historisë.

Në fund të fundit, rishfaqja e shfaqjes “Projekti Handke” në Prishtinë është një festë e artit dhe kujtesës, duke u ngritur si një ngjarje e rëndësishme për komunitetin kulturor dhe intelektual të qytetit.

Shkroi: Dionesa Ebibi

Fotografi dhe video: Manushaqe Ibrahimi

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Vdiq David Seidler, skenaristi fitues i çmimit Oscar i King’s Speech

Seidler do të mbahet mend gjithmonë për talentin dhe pasionin e tij për skenarin.

Publikuar

nga

David Seidler, një prej skenaristëve më të shquar të brendshëm në industri të filmave, vdiq sot në moshën 86-vjeçare. Seidler, i lindur në Londër në vitin 1937, ishte i njohur për punën e tij të shkëlqyer në fushën e skenarit dhe për kontributin e tij të jashtëzakonshëm në kinematografi. Fituesi i çmimit Oscar për skenarin më të mirë origjinal për filmin “The King’s Speech” në vitin 2011, Seidler do të mbahet mend gjithmonë për talentin dhe pasionin e tij për skenarin.

“The King’s Speech”, një film që u bë një sukses i madh dhe fitoi vlerësime të larta nga kritikët dhe publiku, përcollte rrugën e Mbretit George VI për të përballuar dhe për të kapërcyer sfidat e tij me belbëzimin. Seidler arriti të shkruajë një histori të prekshme dhe emocionuese që tërhiqte shikuesit në përvojën e dhimbshme dhe triumfante të mbretit. Ky film ishte një pikë kulmore në karrierën e Seidler, duke i siguruar atij një vend të shquar në historinë e kinematografisë.

Përveç “The King’s Speech”, Seidler ka shkruar dhe kontribuar në shumë projekte të tjera të suksesshme në industrinë e filmave. Ai mori çmime dhe vlerësime të larta për punën e tij në projekte të tilla si “Onassis: Njeriu më i pasur në botë” dhe “Tucker: The Man And His Dream”. Karakteri i tij kreativ dhe dedikimi për artin e shkrimtarisë e bënë atë një figurë të rëndësishme në botën e filmave.

Përveç talentit të tij në shkrim, Seidler gjithashtu kishte një impakt të madh në komunitetin e filmave. Për një kohë të gjatë ai ka frymëzuar dhe mentoruar të rinj shkrimtarë dhe artistë, duke ndihmuar në zhvillimin e tyre si profesionistë të suksesshëm në fushën e kinematografisë.

Ndërsa humbja e David Seidler është e ndjenjshme për komunitetin e artit, trashëgimia e tij do të vazhdojë të jetojë përmes punës së tij të shkëlqyer dhe ndikimit që ka lënë në botën e filmave. Ai do të mbahet mend si një prej skenaristëve më të shquar dhe më të ndritshëm të kohës sonë./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara