Kulturë, Lifestyle

Ish-ylli i Hollywood-it flet për abuzimin seksual që nga fillimi i karrierës në moshën 12 vjeçare

Ajo shkruan se gjithçka filloi në moshën 12 vjeçare.

Publikuar

Kujtimet tronditëse të modeles dhe aktores tregojnë se si turpi dhe refuzimet e penguan atë t’i tregonte dikujt se ishte përdhunuar kur ishte 12 vjeç, gjë që çoi në një marrëdhënie tjetër abuzive – me një burrë të moshuar – dhe vite varësie nga droga.

Kur dolën kujtimet e Mena Suvarit vitin e kaluar, djali i saj ishte vetëm disa muajsh dhe ajo po përballej me depresionin pas lindjes, ndërsa promovonte librin e saj “The Great Peace” dhe fliste për traumat e: përdhunimit; burra të moshuar grabitqarë; varësia ndaj drogës; dhe një marrëdhënie të tmerrshme dhe abuzive.

Për pjesën më të madhe të jetës së saj, Suvari, e cila tani është 43 vjeç, besonte se vlera e saj nuk qëndronte vetëm në pamjen e saj, por edhe se sa atraktive ishte.

Suvari ishte e shqetësuar se si do të pritej libri i saj, por përgjigja ishte pozitive. Njerëzit i dërguan asaj mesazhe në Instagram, duke treguar përvojat e tyre të abuzimit seksual dhe duke e falënderuar që e kishte shkruar.

Më e vogla nga katër fëmijët dhe vajza e vetme, Suvari u rrit në Rhode Island, në një shtëpi të madhe me një sallë vallëzimi, ku babai i saj, një psikiatër (i cili ishte tashmë në të 60-at kur Mena lindi), do të shihte pacientët. Fëmijëria e saj e hershme ishte e lumtur, por u bë e paqëndrueshme – së pari, ajo u zhvendos me nënën e saj dhe një nga vëllezërit e saj në Virgin Islands, pastaj e gjithë familja u transferua në Karolinën e Jugut. Prindërit e saj ishin të largët.

“U mundova të shihesha dhe të dëgjohesha, të angazhohesha”, thotë ajo. “Por unë nuk ndjeva një humbje të tillë të ndjenjës së vetvetes deri në moshën 12-vjeçare. Kur u përdhunova”. Një mik i njërit prej vëllezërve të saj më të mëdhenj i kushtoi shumë vëmendje, i shkroi letra dashurie, dhe më pas e përdhunoi disa herë në shtëpinë e tij. Më pas ai ishte munduar të njolloste reputacionin e saj.

“Kjo e thithi jetën nga unë. Mendoj se ky ishte vetëm një konfirmim i tepruar se askush nuk do të më shpëtonte, askush nuk do të bënte asgjë për mua”.

Rreth kohës së përdhunimit, ajo nënshkroi kontratë me një agjenci të madhe modelimi në divizionin e fëmijëve të tyre. Verën e ardhshme, ajo do të shkonte për të bërë thirrje në Nju Jork, dhe vitin pas kësaj, ajo i kaloi pushimet verore në Los Anxhelos. Kur ajo u hodh në një reklamë, agjencia i sugjeroi Suvarit të transferohej përgjithmonë në qytet për të vazhduar karrierën e saj, kështu që prindërit e saj u transferuan me të në një apartament të vogël.

Ajo zbuloi se modelimi dhe aktrimi i dhanë asaj një mënyrë për të shprehur ndjenjat e saj, por gjithashtu këto të dyja i mësuan asaj se e vetmja gjë që kishte rëndësi ishte mënyra se si dukej dhe se nëse dukej “atraktive”, kjo ishte edhe më mirë. Në xhirimin e saj të parë për modelim, thotë ajo, “të gjithë ishin të habitur se si dukesha 18 vjeçe. Por unë isha 12”.

Në këtë kohë, nëna e saj ishte larguar, tensionet me babanë e Suvarit ishin shumë të mëdha dhe Suvari kishte mbetur duke u kujdesur për babanë e saj të moshuar. Paratë ishin të pakta, dhe ajo merrte shumë drogë, ndonjëherë në shkollë, duke përfshirë metamfetaminën. “Mendoj se isha e dëshpëruar. U ndjeva plotësisht e pafuqishme dhe e pashpresë”.

Jeta do të përkeqësohej. Menjëherë pas kësaj, Suvari takoi një inxhinier. Marrëdhënia e tyre ishte e keqe dhe abuzive, thotë ajo. Ai i tregonte sa budallaqe ishte, e thërriste me emra ofendues. Ajo u ndje e bllokuar – ajo ishte e dëshpëruar për dashurinë e tij dhe ndjeu se nuk kishte ku të shkonte tjetër. Ajo mori më shumë drogë për t’u përballur me të. Pastaj ishte abuzimi seksual. Në librin e saj, rrëfimi i saj është i tmerrshëm dhe pikëllues. “Nuk më donte. Unë isha vetëm një trup”, shkruan ajo.

Ajo foli edhe rreth filmit që e bëri atë tejet të njohur, “American Beauty” ku luante personazhin e njohur si Angela, transmeton UBT News.

“Unë u identifikova me Angelen” thotë Suvari. “E dija se si ta luaja atë rol, sepse isha shumë e shkolluar në të.

Është e vështirë të kujtohet tani se si ishte jeta në fillim të viteve 2000 për gratë e reja dhe të famshme – shqyrtimi dhe presioni intensiv ndaj grave si Britney Spears, Lindsay Lohan dhe bashkë-yjet e dikurshme të Suvarit, Tara Reid dhe Brittany Murphy. Pas “American Beauty”, megjithë vlerësimin e gjerë dhe nominimin për Bafta, Suvari ende nuk kishte shumë pushtet.

Më pas ajo bëri “Sugar & Spice”, një komedi adoleshente. Duke xhiruar në një gjendje tjetër, ajo më në fund arriti t’i shpëtonte marrëdhënies së saj abuzive, përveçse ajo hyri me shpejtësi në një marrëdhënie tjetër me drejtorin e fotografisë së filmit, Robert Brinkmann, i cili ishte 16 vjet më i madh se ajo. Ata u martuan shpejt.

“Ndoshta po kërkoja familjen”, thotë ajo. Martesa nuk zgjati, dhe as martesa e saj e dytë.

Që nga viti 2018, Suvari ka qenë e martuar me Michael Hope, një mjeshtër që e takoi në xhirime në vitin 2016, dhe djali i tyre mbushi një vjeç në pranverë. Ajo ka vazhduar të punojë në mënyrë të qëndrueshme, duke përfshirë rolet në seritë televizive “Six Feet Unde”r dhe “American Horror Story”.

“Mendoj se gjëja më e madhe është se, për mua, ndihesha sikur nuk më lejohej t’i konsideroja shumë nga këto momente si abuzim apo traumë, sepse gjithmonë e falja. Kjo është një pjesë e madhe e mbijetesës – më duhej të mësoja se si më shërbyen shumë gjëra atëherë, dhe ato nuk duhet të më shërbejnë më”.

Ajo ka pasur terapi ndër vite, por është, thotë ajo, “një betejë e përditshme. Ndjej sikur gjërat nuk largohen kurrë, thjesht fitoni një këndvështrim të ri për to dhe një durim të ri për veten dhe më shumë dhembshuri”.

Sa i përket Hollywood-it, ajo pohoi se “Unë kurrë nuk e kam dashur vërtet. Ndihem sikur mund ta bëj punën time më me ndershmëri”, thotë ajo./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Art

Gruaja më e pasur e Australisë kërkon që të largohet portreti i saj nga një ekspozitë

Publikuar

nga

Arti është subjektiv. Dhe përderisa shumica e artistëve dëshirojnë të ndajnë punën e tyre me botën, nuk ka garanci se publiku do ta kuptojë apo pëlqej punën e tyre artistike.

Kështu duket të jetë edhe rasti i një pikture nga artisti vendas, Vincent Namatjira, që përfshin një portret të gruas më të pasur në Australi, manjates së minierave Gina Rinehart.

Rinehart i ka kërkuar Galerisë Kombëtare të Australisë (NGA) të largojë portretin e saj, një prej 21 veprave të tij individuale që përbëjnë një pjesë të vetme në ekspozitën e Namatjiras, “Australia in Color”.

Kjo ekspozitë po shfaqet në galerinë e kryeqytetit australian, Kanberra, që nga muaji mars.

Subjekte të tjera të kësaj ekspozite janë edhe Mbretëresha Elizabetë II, muzikanti amerikan, Jimi Hendrix, aktivisti australian për të drejtat e aborigjenëve Vincent Lingiari, si dhe ish-kryeministri australian, Scott Morrison./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Publikuar

nga

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Kulturë, Lifestyle

Gjysmëshekulli i përplasjes së fjalëve: Marrëveshje letrare mes Shqipërisë dhe Serbisë

Publikuar

nga

Në datën 17 maj 2024, Qendra Kombëtare e Librit dhe Leximit në Shqipëri dhe Shoqata e Shkrimtarëve të Serbisë u bashkuan nën një marrëveshje bashkëpunimi. Ky akord është i përqendruar në shkëmbimin e të dhënave në fushën e letërsisë dhe kulturës, përkthimin dhe botimin e veprave letrare në të dyja gjuhët, si dhe në festimin e përvjetorëve të rëndësishëm të historisë letrare të të dy vendeve.

Nënshkrimi i kësaj marrëveshjeje u bë nga Presidenti i Shoqatës së Shkrimtarëve të Serbisë, Milos Iankovic, dhe drejtoresha e Qendrës Kombëtare të Librit dhe Leximit, Alda Bardhyli. Në kuadër të kësaj marrëveshje, do të nxitet përkthimi dhe botimi i veprave letrare në të dy gjuhët.

Në përputhje me këtë marrëveshje, të dyja palët do të koordinojnë aktivitetet e tyre me shtëpitë botuese, revistat letrare dhe organizatat tjera eksperte në fushën e letërsisë dhe kulturës. Ata gjithashtu angazhohen për të zgjeruar bashkëpunimin kulturor në fusha të ndryshme, duke përfshirë projekte, ekspozita, dhe vizita të mundshme të delegacioneve.

Në fund të ceremonisë së nënshkrimit të marrëveshjes, Presidenti i Shoqatës së Shkrimtarëve të Serbisë, Milos Iankovic, dhuroi drejtoreshës së Qendrës Kombëtare të Librit dhe Leximit një fjalor dygjuhësh shqip-serbisht, i hartuar në vitin 1935 nga Luk Lukaj, një personalitet shqiptar.

Fjalori përmban fjalë të vjetra shqipe nga viti 1935, duke përfshirë termat si “farëshkrim”, “baltovicë”, “çpërthye”, “çpesh”, “gumsoj”, dhe të tjera./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Kulturë, Lifestyle

Një portret i sfidave sociale të atdheut: Filmi i Kosovës “Rrugës” në Festivalin e Kanës

Publikuar

nga

Më datë 24 maj në ora 11:00 në Teatrin Debussy do të shfaqet premiera e filmit të shkurtër, “Rrugës”, i cili përfaqëson Kosovën në konkurrencën kryesore të Festivalit të Kanës.

Filmi i ri nga regjisori Samir Karahoda është përzgjedhur zyrtarisht për garën e filmave të shkurtër në edicionin e 77-të të Festivalit të Kanës. Kjo është hera e dytë që një film në regji të Karahodës përzgjedhet për garën zyrtare të Festivalit më prestigjioz në botë, pas suksesit të filmit “Pa Vend” në vitin 2021. Nga një pool prej 4,420 filmave, “Rruga” është përzgjedhur mes 11 filmave të shkurtër nga 11 shtete që do të konkurojnë këtë vit.

Rishfaqja e këtij filmi do të mbahet më 25 maj në Teatrin Bunuel, fillimisht në ora 14:00.

“Rrugës”, përshkruan udhëtimin e një babai dhe djali të tij në rrugën drejt aeroportit për të marrë një dhuratë të dërguar nga jashtë nga kumbari i djalit. Në këtë rrugë, ata ballafaqohen me pengesa burokratike dhe një perspektivë të pakëndshme për ndryshime reale politike dhe sociale në vendin e tyre, por gjejnë ngushëllim dhe forcë në optimizmin e tyre për të ardhmen.

Skripti i “Rrugës” është shkruar nga vetë Samir Karahoda dhe djali i tij, Mironi, duke integruar tregime personale dhe elemente autobiografike, që reflektojnë shqetësimet e tyre për të ardhmen e vendit. Nëpërmjet këtij udhëtimi të shkurtër, ata eksplorojnë lidhjen e tyre mes sfidave shoqërore dhe pasigurisë që përjetojnë në atdheun e tyre.

“Rrugës”, është mbështetur nga Qendra Kinematografike e Kosovës, Televizioni Kulturor Europian ‘ARTE’, dhe Televizioni Finlandez ‘Yle’./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara