Film & TV
Oscars 2023: 10 gra regjisore që meritojnë vëmendje
Ndër to Chinonye Chukwu, Claire Denis dhe Alice Diop.
Published
2 years agoon
By
UBT newsMenjëherë pasi nominimet e Golden Globes u shpallën në fillim të këtij muaji, grupi i avokimit Gratë në Film u shfaq në mediat sociale, duke dënuar lënien jashtë të regjisorëve femra shumë të vlerësuara, si Sarah Polley (“Women Talking”), Gina Prince-Bythewood ( “The Woman King”), Chinonye Chukwu (“Till”) dhe Maria Schrader (“She Said”).
Këtu është një listë me 10 filma të jashtëzakonshëm nga regjisore gra këtë vit, të gjithë me rezultate më të larta në grumbulluesin e vlerësimeve Metacritic sesa filmat e regjisorëve të nominuar për Golden Globe, James Cameron (“Avatar: The Way of Water”) dhe Baz Luhrmann (“Elvis”) .
Chinonye Chukwu, “Till”: Duke bërë këtë film për Emmett Till, 14-vjeçar, vrasja e të cilit në Mississippi në 1955 ndihmoi në nxitjen e lëvizjes për të drejtat civile, Chukwu mori vendimin vendimtar për t’u fokusuar në dashurinë e nënës së tij, Mamie Till-Mobley. Skenari i filmit jo gjithmonë i kapërcen pamjet e tij biografike të dramës, por vënia në skenë e Chukwu-së e zhytur në mendime dhe forca e saj për të marrë maksimumin nga aktorët e saj e ngrenë filmin në një portret të patundur pikëllimi dhe vendosmërie, përcjell UBT News.
Claire Denis, “Both sides of the Blade”: Denis bëri lajm kohët e fundit kur kryevepra e saj e vitit 2000 “Beau Travail” bëri një hap emocionues në top 10-she në sondazhin dhjetëvjeçar të kritikëve Sight and Sound për filmat më të mëdhenj të të gjitha kohërave. “Both Sides of the Blade”, na tregon se ajo ka ende shumë për të thënë për zemrën e njeriut.
Alice Diop, “Saint Omer”: Prejardhja e saj si regjisore dokumentaresh është e dukshme në përshkrimin e saj të thellë të gjyqit të një francezeje të re nga Senegali, e akuzuar për vrasjen e foshnjës së saj. Qasja e rreptë e Diop-it – e kapur shumë kohë nga një kamerë fikse – kërkon durim, por shpërblimi është një film intim që destabilizon paragjykimet e audiencës teksa thellohet në veprimet e padepërtueshme të protagonistit të tij. Do të shfaqet në kinema vitin e ardhshëm.
Audrey Diwan, “Happening”: Filmi i Diwan për një studente të talentuar që merret me një shtatzëni të paplanifikuar në vitin 1963, i dhuroi Francës çmimin “Luani i Artë” në Festivalin Ndërkombëtar të Filmit në Venecia 2021 dhe më pas mbërriti në kinema në maj. Është një portret intim, i drejtpërdrejtë i një jete të përmbysur dhe një akuzë e zjarrtë e një bote që kufizon lirinë e një gruaje për të zgjedhur të ardhmen e saj.
Mia Hansen-Løve, “One Fine Morning”: Ashtu si shumë filma në këtë listë, drama e Hansen-Løve pasurohet me grumbullimin e detajeve – në këtë rast, filmi përfshin jetën e përditshme të një nëne franceze beqare duke u përpjekur të balancojë profesionin, prindërimin dhe një lidhje dashurie ndërsa ndihmon në kujdesin për babain e saj të plakur, i diagnostikuar me sindromën Benson, një sëmundje degjeneruese që po i vjedh kujtesën dhe shikimin.
Laura Poitras, “All the Beauty and the Bloodshed”: Asnjë dokumentar nuk është nominuar për filmin më të mirë, por bashkëpunimi i pasur i Poitras me fotografin Nan Goldin meriton konsideratë. Tashmë një favorit i madh për të fituar filmin dokumentar Oscar, “All the Beauty and the Bloodshed” bashkon një vështrim zbulues në artin e jashtëm të Goldin me fushatën guerile që ajo filloi kundër familjes Sackler, pronarëve të Purdue Pharma, kompania e drogës kryesisht përgjegjëse për epideminë e opioideve.
Sarah Polley, “Women Talking”: Studimi i Polley për një komunitet grash që përballen me traumën dhe debatojnë se si ta kalojnë atë, u shfaq premierë për t’u vlerësuar në Festivalin e Filmit Telluride dhe më në fund do të arrijë në kinema të zgjedhura më 23 dhjetor. Është filmi i katërt i saj, dhe shqyrtimi i tij sfidues e provokues i besimit dhe faljes shënon një kthim të mirëpritur nga një prej kineastëve më të talentuar që punon sot, transmeton UBT News.
Gina Prince-Bythewood, “The Woman King”: Shumë shkathtësi të regjisores e bëjnë filmin novator dhe shkak për festë, dhe të kuptuarit e thelbit emocional të historisë nga Prince-Bythewood e çon atë në një nivel tjetër.
Maria Schrader, “She Said”: Schrader trajton historinë e origjinës së njohur gjerësisht të hetimit të New York Times për sjelljen e keqe seksuale të Harvey Weinstein me një ndjeshmëri të mprehtë, duke treguar guximin e grave që dolën përpara dhe numrin e viktimave që mori në jetën e tyre. Ai ofron një libër lojërash për ndjeshmëri, si në ekran ashtu edhe jashtë saj.
Charlotte Wells, “Aftersun”: The Los Angeles Film Critics Assn. kohët e fundit i dha “Aftersun” çmimin e tij të montazhit, një dëshmi për mënyrën se si Wells dhe redaktori i filmit Blair McClendon krijojnë një mozaik kujtese në këtë histori të një babai të ri (Paul Mescal) duke e çuar vajzën e tij 11-vjeçare në një vendpushim plazhi të rrënuar në Turqi për pushime të gjata. Wells përfundimisht zbulon se udhëtimi ndodhi dy dekada më parë dhe ajo që po shohim është filtruar përmes kujtimeve të zhytura në diell të një kohe që gruaja tashmë e rritur e sheh me një kuptim të hidhur që nuk mund ta kishte pasur në atë kohë./UBTNews/
AI
Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI
Published
1 month agoon
September 25, 2024By
UBTnewsStability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.
Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.
Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.
Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/
Film & TV
Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh
Published
6 months agoon
May 18, 2024By
Betim GashiRegjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.
“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.
Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.
Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.
“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.
“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.
Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.
“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/
Film & TV
Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024
Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.
Published
7 months agoon
April 15, 2024By
Betim GashiNë një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.
Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.
Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.
Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.
Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.
Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan The New York Times.
“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.
“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.
“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.
“Parthenope” i Paolo Sorrentino, një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.
“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.
“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.
Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.
“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.
Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.
Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/
Përmbledhi: Dionesa Ebibi
Film & TV
Në rrugën e polemikës: Rishfaqja e ‘Projektit Handke’
Shfaqja “Projekti Handke” u rikthye në skenën e Teatrit Oda në Prishtinë, më 27 mars.
Published
7 months agoon
March 28, 2024By
Betim GashiNë një periudhë ku fjalët e lira dhe përgjegjësia sociale bien në pikën e një tensioni të ndërgjegjshëm, “Projekti Handke” e Qendrës Multimedia të Jeton Neziraj dhe regji të Blerta Neziraj shfaqet si një spektakël që nxjerr në pah sfidat dhe kontradiktat e artit. Me të drejtë, ai sjell në përpjekje ekuilibrin delikat midis shprehjes së lirë artistike dhe nevojës për të qenë të ndërgjegjshëm politikisht.
Shfaqja “Projekti Handke” u rikthye në skenën e Teatrit Oda në Prishtinë, më 27 mars, për të treguar qëndrueshmërinë ndaj kalimit të kohës dhe rëndësinë e temës për publikun, në veçanti, ky moment vjen në një muaj të veçantë, kur mendjet kthehen nëpër memoriet e masakrave të shumta që kanë tronditur dhe ndryshuar Kosovën.
Një ndër çështjet kryesore që shfaqja shtrin përpara publikut është vendimi për të ndarë nderin e Nobelit me Peter Handken, një figurë e cila është ngulitur thellë në kontradikta për mbështetjen e tij të dokumentuar për Sllobodan Millosheviçin.”Projekti Handke” është një shfaqje teatrale që nuk përjashton polemikën, por e shndërrojnë atë në një fushë reflektimi për rolin e artistëve dhe kontekstin historik dhe politik ku ata operojnë. Në këtë paraqitje, personazhet japin një përshkrim të ngjashëm me mendësinë dhe idetë e Peter Handke, duke kapur thellësinë e debateve rreth gjenocidit në Srebrenicë dhe ndikimin e Millosheviçit në këtë kontekst.
Nëpërmjet dialogjeve si “Holokausti është fabrikim” dhe “Handke është orbita e Serbisë”, shfaqja rreh qartë pikën e qendrës së polemikës dhe debatit rreth historisë së fundit të Ballkanit. Nëpërmjet përfaqësimit të kontrastit midis aktorëve që shprehin pikëpamje të ndryshme, shfaqja kërkon të krijojë një diskutim të hapur dhe të lirë për të vlerësuar veprën dhe jetën e Peter Handke në një kontekst të plotë.
Përfaqësimi i diskutimeve mbi rrethimin e Sarajevës, incidentin e Hoçës së Madhe, si dhe referimet ndaj ngjarjeve historike të ndryshme si “13 korrik 1995” i jep shfaqjes një thellësi të shtuar dhe rrit nivelin e analizës së saj. Një aspekt që përmendet gjatë shfaqjes është edhe roli i artistit dhe përgjegjësia e tij në kontekstin e historisë dhe politikës. Përmes deklaratave të personazheve si “Une e dua teatrin por e dua edhe Serbinë”, shfaqja hedh dritë mbi dilemat e artistit në raport me përkrahjen politike dhe angazhimin publik.
“Njerëzit dijnë të numërojnë deri në njëqind, njëmijë, njëqindmijë dhe numrat e tjerë bëhen statistikë…”, në kontekstin e shfaqjes “Projekti Handke” lidhet drejtpërdrejt me gjenocidin në Srebrenicë dhe varret e 8 mijë të vrarëve. Kjo frazë përshkruan një ndjenjë të humbjes së individualitetit dhe çnjerëzimit që vjen me trajtimin e masës së viktimave si thjesht statistika. Në kontekstin e gjenocidit në Srebrenicë, kur më shumë se 8 mijë njerëz u masakruan brutalisht nga forcat serbe, shumë prej tyre u reduktuan në numra, statistika, në vend që të trajtoheshin si individë me emra, familje dhe jetë të vlefshme.
Autori, përmes karakterit të shfaqur në skenë, vendos të shtrijë pyetjen në tërësisht një prizëm të ndryshëm, duke reflektuar në dilemën e interpretimit të ngjarjeve të një historie. Përballja me dëshmitarët e vendit, të cilët sheh gra me shamija që qajnë para varreve, shton një element emocional të fuqishëm në interpretimin e ngjarjeve të Srebrenicës.
Rrethimi i Sarajevës dhe përmendja e Millosheviqit bëjnë që skena të bëjë një përpjekje për të kuptuar kontekstin historik të ndodhive në Ballkan, duke e vendosur fokusin në politikën dhe luftën që mori mijëra jetë në atë rajon. Përpos kësaj, përmendja e Hoçës së Madhe shton një thellësi të shtuar në trajtimin e temës së historisë së dëshpëruar të Jugosllavisë, duke treguar për një masakër të madhe, ku vriten 205 fshatarë të pafajshëm në një fshat të vogël, të cilës ajo i referohet si një fakt në kornizën e diskutimit të ngjarjeve tragjike.
Në përfundim, interpretimi i ngjarjeve historike nëpërmjet kësaj shfaqje teatrale sjell një kontribut të rëndësishëm për reflektimin mbi kompleksitetin dhe sfidat e trajtimit të temave të ndjeshme dhe të rëndësishme historike në skenën e artit. Autori mund të ketë arritur një sukses në përqafimin e një qasjeje të ndryshme dhe provokuese në lidhje me ngjarjet e kohës së luftës në Ballkan. Megjithatë, ai lë shumë hapësira për reflektim dhe debat për interpretimet dhe përkthimet e vëzhgimit të historisë.
Në fund të fundit, rishfaqja e shfaqjes “Projekti Handke” në Prishtinë është një festë e artit dhe kujtesës, duke u ngritur si një ngjarje e rëndësishme për komunitetin kulturor dhe intelektual të qytetit.
Shkroi: Dionesa Ebibi
Fotografi dhe video: Manushaqe Ibrahimi
UBT zyrtarizon projektin Erasmus + Jean Monnet – Një hap i rëndësishëm drejt integrimit evropian të Kosovës
Komiteti i Medias së UEFA-s mblidhet në Tiranë, Presidenti Duka: Ndihemi të nderuar
Gjermania do t’i mbyllë 3 konsullata iraniane, pas ekzekutimit të shtetasit gjermano-iranian
Në zgjedhjet presidenciale të SHBA-së të vitit 2024, ndryshimet klimatike duket se kanë humbur vëmendjen që patën katër vite më parë
Rritja e turizmit bullgar, mbahet konferenca për lidhjen ndërkombëtare
“Miqtë e Amerikës” kërkojnë nga Osmani e Sveçla dekorimin e Edward Anderson
Kur nxehen, lirojnë helme! Me këta artikuj bëni kujdes
Të bllokuar në makina: Pse përmbytjet e Valencias rezultuan kaq vdekjeprurëse
Feronikeli 74 ankohet për dëmtim nga gjyqtarët në 6 ndeshje të Superligës
Të kërkuara
-
Lajmet3 months ago
Mbyllet olimpiada e Parisit 2024- Kurora e sportit i përket Amerikës
-
Lajmet2 months ago
Zgjedh Menaxhment, Biznes dhe Ekonomi në UBT – Ferizaj dhe bëhuni liderët e së ardhmes
-
Lajmet2 months ago
Kurti: Përdhunimi është mjeti që përdori Serbia në Kosovë në mënyrë që të lë pasoja të përhershme në familje
-
Kulturë1 month ago
Marigona Ferati, profesoresha e UBT-së, zëri i artit në jurinë ndërkombëtare në festivalin e teatrove në Oman