Lajmet

​Studimi i ri: Kafeja mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjes së mëlçisë

Published

on

Një studim i ri nga Britania e Madhe zbuloi se pirja e kafesë shoqërohet me një rrezik të zvogëluar të sëmundjeve kronike dhe kushteve të tjera të shëndetit të mëlçisë. Shkencëtarët aktualisht po punojnë për të shqyrtuar mundësinë e përfshirjes së kafesë në trajtimin e këtyre sëmundjeve.

Studimi, i botuar në revistën BMC Public Health këtë muaj, tregoi se njerëzit që pinë kafe kanë 21 për qind rrezik të reduktuar të sëmundjes së mëlçisë dhe 49 për qind rrezik më të ulët të vdekjes nga sëmundja kronike e mëlçisë, raporton Healthline.

Përfitimet shëndetësore ishin më të theksuara tek njerëzit që pinin kafe të bluar në krahasim me ata që pinin kafe të çastit. Ky hulumtim paraqet prova të reja dhe kontribuon në teorinë se kafeja përfiton shëndetin e mëlçisë.

Studiuesit vlerësuan të dhënat shëndetësore të 495.585 njerëzve që u ndoqën për një mesatare prej 10 vjetësh. Nga ai grup, 78 për qind konsumuan kafe të bluar me kafeinë, kafe të çastit ose kafe pa kafeinë dhe 22 për qind nuk konsumuan kafe.

Gjatë studimit, kishte 3.600 raste të sëmundjes kronike të mëlçisë ose steatozës, një akumulim yndyre në mëlçi. Janë raportuar edhe 184 raste të karcinomës hepatocelulare, kancer të mëlçisë.

Ata që pinë kafe kishin një rrezik prej 21 për qind të zvogëluar të zhvillimit të sëmundjes kronike të mëlçisë dhe një rrezik 20 për qind më të ulët të mëlçisë yndyrore. Pjesëmarrësit e hulumtimit që pinë kafe gjithashtu kishin një rrezik prej 49 për qind të zvogëluar të vdekjes nga sëmundja kronike e mëlçisë.

Përfitimet shëndetësore ishin më të theksuara tek ata që pinin kafe të bluar me kafeinë. Megjithëse kafeja e çastit dhe kafeja pa kafeinë shoqërohen me përfitime shëndetësore, kafeja e bluar ka pasur efektet më të mëdha.

Sipas studiuesve, kafeja e bluar përmban nivelet më të larta të kahveol dhe kcafestol, dy përbërës që mendohet se mbrojnë nga sëmundja e mëlçisë. Përfitimet shëndetësore u zvogëluan nga katër deri në pesë filxhanë kafe në ditë.

Studiuesit thonë se kafeja mund të përdoret potencialisht si një mënyrë e përballueshme dhe e përballueshme për të zvogëluar rrezikun e zhvillimit të sëmundjes së mëlçisë.

“Megjithëse është treguar edhe në hulumtimet e mëparshme, kjo punë duket se është prova më bindëse deri më tani se konsumi i kafesë shoqërohet me një ulje të vdekshmërisë të shkaktuar nga sëmundja e mëlçisë”, tha Joseph Lim, një hepatolog dhe profesor në Yale.

Sipas Tamar Thaddeus, një hepatolog dhe profesor në Yale, është e vështirë të përcaktohet saktësisht se si dhe pse kafeja mund të luftojë sëmundjen e mëlçisë.

“Mund të ketë veti antiinflamatore dhe antifibrotike, dy rrugë kryesore dhe të ndërlidhura për sëmundjen e mëlçisë dhe kancerin e mëlçisë”, tha Thaddeus. Faktorë të tjerë që nuk janë identifikuar ende mund të luajnë një rol.

Nevojiten më shumë hulumtime për të hetuar se si kafeja, së bashku me mënyrat se si prodhohet, mund të përmirësojnë rezultatet e shëndetit te njerëzit me sëmundje të mëlçisë.

Vendi

Konjufca reagon ndaj Zelenskyt: Ndihmuam Ukrainën me parim, e pakuptimtë të shihemi përmes prizmit të Serbisë

Published

on

By

Ministri i Punëve të Jashtme dhe Diasporës së Kosovës, Glauk Konjufca, ka shprehur keqardhje për deklaratën e presidentit ukrainas Volodymyr Zelensky në Beograd, ku ai rikonfirmoi mosnjohjen e pavarësisë së Kosovës gjate qëndrimit te tij në Serbi.

Përmes një reagimi në rrjetin X, Konjufca ka rikujtuar se që nga dita e parë e agresionit rus, Kosova ka qëndruar pa hezituar krah Ukrainës duke vendosur sanksione ndaj Rusisë, duke ofruar ndihmë humanitare e ushtarake, si dhe strehim për gazetarët ukrainas, përkundër faktit që Ukraina nuk e njeh shtetësinë e Kosovës.

“E bëmë këtë me gjithë mosnjohjen e shtetit tonë nga Ukraina, sepse solidariteti me një popull që mbron lirinë, sovranitetin dhe integritetin e tij territorial është çështje parimi”, thuhet në reagimin e Konjufcës.

Në reagim vihet në pah se përderisa Kosova i është bashkuar plotësisht sanksioneve të BE-së kundër Rusisë, Serbia nuk e ka bërë një gjë të tillë. Po ashtu, theksohet se shtetësia e Kosovës është produkt i çlirimit nga regjimi i Millosheviqit dhe procesit ndërkombëtar të udhëhequr nga OKB-ja, i konfirmuar edhe nga Gjykata Ndërkombëtare e Drejtësisë (GJND).

“Përpjekjet e Rusisë për ta përdorur Kosovën si precedent apo arsyetim për pushtimin, okupimin apo tentim-aneksimin e territorit ukrainas janë historikisht dhe ligjërisht të rreme. Asnjë paralelizëm i tillë nuk ekziston”, shkruan Konjufca.

MPJD-ja i ka bërë thirrje Ukrainës për njohjen e Republikës së Kosovës, duke nëvizuar se Kosova e refuzon me vendosmëri çdo kornizim të shtetësisë së saj përmes prizmit të integritetit territorial të Serbisë.

“E mirëpresim njohjen e Republikës së Kosovës nga Ukraina. Një vendim i tillë do të fuqizonte vetë parimet e lirisë, demokracisë dhe të drejtës ndërkombëtare që vetë Ukraina po i mbron sot”, përfundoi ministri Konjufca. /E.A/

 

Continue Reading

Lajmet

Etno Fest: Dita e gjashtë sjell traditën e Istogut, artin e familjes Grubi dhe teatrin e Shkodrës në Kukaj

Published

on

By

Nata e gjashtë e festivalit “Etno Fest” në fshatin Kukaj u karakterizua nga një gërshtim i traditës autoktone, muzikës klasike dhe artit skenik, duke mbledhur artistë e dashamirës të kulturës nga treva të ndryshme.

Sipari i mbrëmjes u hap me performancën e Etno Ansamblit “Vullkani i Istogut”, i cili solli në skenë këngë, valle dhe motive tradicionale të trevës së Istogut.

Programi vazhdoi me një koncert artistik të interpretuar nga Blerim Grubi, Nita Grubi dhe Arjana Kuriu Grubi, të cilët sollën një frymë me finesë muzikore për pranishmit.

Ngjarja qendrore e mbrëmjes ishte shfaqja teatrore “Pesë fytyrat e heshtjes”, me regji të Ilir Bokshit, e realizuar nga trupa e Teatrit “Migjeni” të Shkodrës. Shfaqja trajtoi tema komplekse njerëzore, me fokus te dhuna familjare dhe përjetimet e pathëna.

Aktivitetet e ditës së gjashtë u përmbyllën në orët e vona me “Etno Nejën”, ku grupi “Melodia e Vjetër” interpretoi pjesë nga repertori i traditës muzikore e shpirtërore. /E.A/

Continue Reading

Rajoni

Zjarr në fshatin Malasen të Cërrikut: Dëmtohen 250 rrënjë ullinj, ndërhyjnë zjarrfikësit  

Published

on

By

Një zjarr i përmasave të mëdha ka përfshirë mbrëmjen e së dielës një sipërfaqe toke në fshatin Malasen të Bashkisë Cërrik, në Shqipëri, duke shkaktuar dëme të konsiderueshme materiale.

Si pasojë e flakëve janë djegur rreth 2 hektarë tokë dhe afërsisht 250 rrënjë ullinj. Zjarri rrezikoi seriozisht disa banesa pranë zonës, si dhe depozitën kryesore të ujit që furnizon qytetin e Cërrikut.

Për izolimin dhe shuarjen e plotë të vatrës së zjarrit u angazhuan tre mjete zjarrfikëse dhe 11 efektivë të Shërbimit të Mbrojtjes nga Zjarri dhe Shpëtimit (MZSH), të cilët bënë të mundur shmangien e përhapjes së mëtejshme të flakëve.

Sipas të dhënave të para hetimore nga Policia e Shtetit në Shqipëri, dyshohet se shkak për shpërthimin e zjarrit është bërë një shkëndijë elektrike në linjën e energjisë, ndërsa autoritetet po vijojnë punën për zbardhjen e plotë të rrethanave të ngjarjes. /Euronews/

Continue Reading

Lajmet

Deputeti ukrainas kritikon deklaratën e Zelenskyt në Beograd: Gabim diplomatik, ukrainasit e mbështesin pavarësinë e Kosovës

Published

on

By

Deputeti ukrainas Oleksiy Goncharenko, njëherësh iniciues i Projektligjit për njohjen e Kosovës në Parlamentin e Ukrainës, e ka quajtur “gabim diplomatik” deklaratën e presidentit Volodymyr Zelensky në Beograd se Ukraina nuk do ta ndryshojë qëndrimin e saj kundër njohjes së pavarësisë së Kosovës.

Përmes një postimi në rrjetin social “X”, Goncharenko publikoi deklaratën e Zelenskyt së bashku me fotografinë ku shihet heqja e sloganit “Free Ukraine” nga Hoteli Grand në Prishtinë.

“Ky është një gabim diplomatik. Ukrainasit mbështesin pavarësinë e Kosovës dhe ne besojmë se Ukraina duhet ta njohë shtetin. Unë do të vazhdoj të luftoj për pavarësinë e Kosovës dhe përfundimisht Ukraina do ta njohë atë”, ka shkruar Goncharenko. /E.A/

 

 

Continue Reading

Të kërkuara