Kulturë

Top dhjetë albumet më të vlerësuara për vitin 2021

Në mesin e tyre edhe albumi “30” i Adele.

Published

on

Çdo fundvit listohen dhjetë albumet më të mira të vitit. Në bazë të statistikave më poshtë janë shkruar emrat e dhjetë albumeve më të suksesshëm të zhanreve të ndryshme, që padyshim ngjallen dëshirë për t’i dëgjuar, e që vazhdojnë të jenë në vendet e para në top lista.

“Pink Noise” nga Laura Mvula

Albumi i plotë rezultoi të ishte një rikthim i lavdishëm shpirtëror nga ky talent i shumëanshëm; Mvula ka fituar shumë çmime gjatë dekadës së fundit; në të njëjtën kohë, është anashkaluar troç nga labeli i saj i mëparshëm. “Pink Noise” është albumi i saj i tretë; ajo nxjerr në pah vokalin e saj jashtëzakonisht rrezatues dhe referencat sintetike të viteve ’80.

“Montero” nga Lil Nas X

Nëse ndonjë artist e përcaktoi vitin 2021, ishte Lil Nas X, i cili vërtetoi se një artist pop-rap me ngjyrë mund të jetë një superstar. Ky debutim drithërues demonstron aftësinë e tij për të inkorporuar R&B dhe rock në botimet e tij pushtuese të TikTok, ndërsa bashkëpunon me të gjithë, nga Elton John tek Megan Thee Stallion.

“Planet Her” nga Doja Cat 

“Planet Her” prezantohet lirshëm si një album konceptesh fantastiko-shkencore, por në thelb është një platformë për muzikën e Doja Cat, të prodhuar në mënyrë të përsosur, karakteristike sureale-hip pop-i, që nga fillimi i “Woman” e deri te “Get into It” (Yuh).

“Skin” nga Joy Crookes

Kur Joy Crookes thotë se “Skin” është “një album për identitetin tim”, kantautori 23-vjeçar nuk po e ekzagjeron. Debutimi shpirtëror i Crookes është i pasur e intim.

“30” nga Adele 

Në vitin 2021, një numër albumesh të forta eksploruan tema të ndarjes. Pjesa e fundit e shumëpritur në katalogun e superyllit britanik Adele u cilësua gjerësisht si “albumi i saj i divorcit” – dhe 30 sigurisht që nxjerr në pah dhimbjen dhe trazirat e një martese, por gjithashtu shpreh një ndjenjë çlirimi personal dhe krijues nga një artist që ka i rritur në qendër të vëmendjes.

“If I can’t have love, I want power” nga Halsey

Në fund të gushtit, gjashtë javë pasi mirëpriti fëmijën e saj të parë, Ashley “Halsey” Frangipane publikoi këtë album konceptual të guximshëm “për gëzimet dhe tmerret e shtatzënisë dhe lindjes”. Prodhuar nga Trent Reznor dhe Atticus Ross të grupit industrial rock Nine Inch Nails, ai zëvendëson tingullin e mëparshëm elektro-pop të këngëtares me diçka më të rëndë.

“Promises” nga Floating Points, Pharoah Sanders dhe Orkestra Simfonike e Londrës

Tre sfera në dukje të ndryshme përplasen dhe bashkohen në mënyrë hipnotike në këtë album bashkëpunues nga artisti/producenti elektronik i trajnuar në mënyrë klasike Floating Points (i njohur ndryshe si Sam Shepherd i lindur në Manchester), legjenda tetëvjeçare e xhaz-sax-it amerikan Pharoah Sanders (në foto) dhe Orkestra Simfonike e Londrës.

“Prioritise Pleasure” nga Self Esteem

“Të martohesh nuk është dita më e madhe e jetës tënde – të gjitha ditët që do të kesh janë të mëdha”, këshillon ajo me mençuri për numrin e saj mahnitës të fjalës “Unë e bëj këtë gjatë gjithë kohës”. Kjo këngë, të cilën e krahasojnë me një version mijëvjeçar të këngës Everybody’s Free (To Ëear Sunscreen) të Baz Luhrmann-it, është vetëm një nga pikat kryesore në një album të dytë të shkëlqyeshëm që ndërthur zemrën, grepa dhe humor në diçka që vërteton plotësisht jetën.

“Glow On” nga Turnstile

“Gloë On” e kanalizon energjinë e skenës origjinale të Turnstile në melodi të forta tërheqëse, të tilla si Blackout, ku vokalisti Brendan Yates bën një shoëman të papërmbajtshëm. Ka gjithashtu kontribute mjaft të mrekullueshme të të ftuarve nga Blood Orange (aka Dev Hynes, i cili më parë ishte në grupin britanik Test Icicles) në këngën ëndërrimtare Alien Love Call dhe riff-et e mrekullueshme të furishme të këngës mbyllëse Lonely Dezires.

“Collapsed in Sunbeams” nga Arlo Parks

Me këtë debutim të vlerësuar me çmime, Arlo Parks ia del mbanë në qëllimin e saj të deklaruar për të bërë muzikë që ndihet “universale dhe hiper-specifike”. 21-vjeçarja londineze, e cila është biseksuale, e shkroi për një shoqe për të cilën kishte ndjenja. E përshtatur nga ritmet e buta dhe meloditë e këndshme të qeta, këngët e saj rrëfyese indie-folk janë vërtet shumë prekëse.

Continue Reading

Magazinë

Pirro i’a fshiu këngën Parashqevit, flasin nga kompania menaxhuese për të drejtat e autorit

Published

on

Lajmi që kënga ‘E duam lumturinë’ u fshi nga Pirro Çako ishte një ndër artikujt më të lexuar sot.

Publiku ka agravuar me komente të shumta në rrjet në lidhje me padrejtësinë që sipas tyre po i bëhet Parashqevi Simaku.

Ky veprim ka rikthyer vëmendjen tek artisti dhe muzikanti, që shpeshherë ka qenë nën hije të përjetshme të këngëtarëve më të njohur.

Të drejtat e këngës janë në menaxhimin e kompanisë “FOLÉ”. Ky ndryshim simbolizon hap të ri në mbrojtjen e të drejtave të artistëve shqiptarë, për të siguruar që ata të marrin atë që u takon nga puna. Pakënaqësitë e mëparshme për mënyrën si janë trajtuar të drejtat e autorit po shndërrohen në një debat më të gjerë mbi nevojën për transparencë dhe mbështetje institucionale për artistët.

Pirro Çako fshin nga YouTube këngën me 6 milion shikime të Parashqevi Simakut

UBT News ka kontaktuar me “FOLÉ” të cilët u shprehen se:

“Kënga e Parashqevit është një krijim i artistit Pirro Cako dhe të gjitha të drejtat e kësaj kënge i përkasin atij. Kemi vërejtur se kjo këngë është publikuar në disa platforma të tjera në mënyrë të paautorizuar (pirate). Si rrjedhojë, ne kemi ndërmarrë hapa ligjorë dhe kemi bërë disa kërkesa zyrtare tek YouTube për të hequr përmbajtjen e shpërndarë pa leje. Falenderojmë të gjithë ata që respektojnë të drejtën e autorit dhe mbështesin krijimtarinë artistike të mbrojtur ligjërisht. Me respekt, FOLÉ”, thanë ata. /UBT News/

 

Continue Reading

Magazinë

Angelina pranon se ndihet shpesh e vetmuar: Nuk e kam kuptuar si është të jetosh vetëm!

Published

on

Edhe pse Angelina gëzon shoqërinë e fëmijëve të saj, pranoi se ndihet e vetmuar e lidhet me personazhin e Maria Callas, të cilën e portretizon në filmin e ardhshëm “Maria”.

Jolie ka treguar për revistën Mirror se shpesh është vetëm e ndihet e vetmuar.

“Unë kam fëmijët e mi, të cilët i adhuroj, si e rritur ndihem shpesh vetëm. Ndihem e lidhur me vetminë që përjeton Maria në film. Ende nuk e kam kuptuar plotësisht si ta jetoj jetën tënde kur je vetëm. Ndoshta shumë artistët e shohin si një lloj lirie, por edhe izolimi”, tha ajo.

Angelina u nominua për Golden Globe për rolin e Marie Callas dhe filmi për këngëtaren legjendare të operës mund të shihet në kinema vitin e ardhshëm. Aktorja tregon se puna ishte emocionalisht sfilitëse, si “terapi”, se lotët në ekran ishin pasqyrë e dhimbjes dhe trishtimit të saj.

Përveç premierës, Angelina përballet me një tjetër betejë ligjore vitin e ardhshëm, Brad Pitt paditi ish-bashkëshorten për shitjen e aksioneve në vreshtin Chateau Miraval për 60 milionë euro. Pitt pretendon se Angelina shkeli marrëveshjen verbale, ndërsa ekipi ligjor pretendon se hodhi poshtë ofertën e Brad për ta blerë nga biznesi e nuk donte të nënshkruante  marrëveshje moszbulimi që ishte pjesë e marrëveshjes.

Tetë vite më parë ajo u nda nga aktori Brad Pitt, me të cilin ishte përfshirë në mosmarrëveshje të gjata ligjore për kujdestarinë e gjashtë fëmijëve të tyre dhe sot po bën një betejë ligjore me të për pronësinë e një vreshti në Francë. /UBT News/

Continue Reading

Magazinë

Pirro Çako fshin nga YouTube këngën me 6 milion shikime të Parashqevi Simakut

Published

on

Kënga “E duam lumturinë” e Parashqevi Simakut, një prej hiteve më të njohura të muzikës shqiptare, ka pësuar një ndryshim të papritur në platformën YouTube, duke shkaktuar një valë diskutimesh dhe spekulimesh në media dhe rrjetet sociale.

Pas më shumë se nëntë vjetësh në YouTube e me gati 6 milion shikime, versioni origjinal i këngës është fshirë nga kanali jozyrtar ku ishte ngarkuar. Një javë më parë, kënga kishte përjetuar rritje në numrin e klikimeve, me më shumë se 200 mijë vizita të reja.

Parashqevi Simaku, e cila është bërë simbol i muzikës shqiptare, duket se nuk ka përfituar monetarisht nga vepra e saj. Mungesa e menaxhimit të duhur të të drejtave të autorit ka qenë pengesë për shumë artistë, që çdoherë përballen me sfida në industrinë muzikore.

Fshirja e “E duam lumturinë” ka ngritur shumë pyetje. Pse u fshi kënga dhe kush është përgjegjës për këtë? Pas pak ditësh, kënga është rihedhur në YouTube, këtë herë nga kanali zyrtar i Pirro Çakos, kompozitorit të saj.

Ky veprim ka rikthyer vëmendjen tek artisti dhe muzikanti, që shpeshherë ka qenë nën hije të përjetshme të këngëtarëve më të njohur.

Të drejtat e këngës janë në menaxhimin e kompanisë “FOLÉ”. Ky ndryshim simbolizon hap të ri në mbrojtjen e të drejtave të artistëve shqiptarë, për të siguruar që ata të marrin atë që u takon nga puna. Pakënaqësitë e mëparshme për mënyrën si janë trajtuar të drejtat e autorit po shndërrohen në një debat më të gjerë mbi nevojën për transparencë dhe mbështetje institucionale për artistët.

Me këngën e saj, Parashqevi Simaku jo vetëm që ka rikthyer nostalgji te adhuruesit e muzikës tradicionale, por ka nxitur reflektim të rëndësishëm mbi sfidat që kanë artistët në botën digjitale. Pavarësisht nga fshirja e këngës, mbështetja e madhe nga publiku tregon se vlera e artit të saj është e pakontestueshme. Manifestimi i interesit të ri për këngën u ndihmua nga mediat sociale, ku fansat dhe përkrahësit e saj e kanë bërë këngën një nga temat më të diskutuara. Në një periudhë ku artistët e rinj shfaqin talentin në rrjetet sociale, rikthimi i këtij hiti të njohur tregon se arti vazhdon të ketë fuqi të madhe në krijimin e lidhjeve dhe mbështetje të ndërsjellë.

Përkundër pengesave që hasin artistët, pasioni për muzikën e traditat shqiptare mbetet i fortë. Një reflektim mbi vlerat që përfaqëson Simaku dhe këngët e saj, shërben si frymëzim për krijuesit e rinj, duke i inkurajuar të luftojnë për të drejtat e për të siguruar një vend në skenë. Me rikthimin e “E duam lumturinë”, shumë e kanë vënë re se krijuesit përpiqen të marrin kontrollin e duhur mbi punën e tyre

Ky rast shërben si levë për ndryshime, duke kontribuar në evoluimin e një skene muzikore të shëndetshme dhe më të drejtë për artistët. /UBT News/

Continue Reading

Kulturë

Kongresi i Tiranës, pararendësi i kuvendeve kundër copëtimit të Shqipërisë

Published

on

Në një periudhë kur Shqipëria po përballej me sfidat e ekzistencës së saj si shtet, dhjetori i vitit 1918 shënoi fillimin e një kapitulli të ri në historinë kombëtare. Kongresi i Tiranës, i mbajtur më 19 dhjetor 1918, u ngjiz si një shprehje e fortë e vullnetit për të mbrojtur tërësinë territoriale të Shqipërisë dhe për të riorganizuar strukturat shtetërore pas rrënimeve të Luftës së Parë Botërore.

Ky Kongres, i pari në një varg mbledhjesh historike që do të pasonin, shërbeu si pararendës i Kuvendit të madh të Lushnjes (28-31 janar 1920), duke i hapur rrugën konsolidimit të pavarësisë dhe përpjekjeve për unitet kombëtar. Nismëtarët e tij ishin ndër figurat më të shquara të kohës, burra me vizion që kuptonin domosdoshmërinë e ruajtjes së kufijve dhe tërësisë territoriale në një kohë kur fuqitë e mëdha kishin vënë në pikëpyetje ekzistencën e Shqipërisë.

Rauf Fico, ish-nënprefekti i Tiranës, luajti një rol kyç në organizimin e këtij kuvendi. Në zyrën e tij, më 7 dhjetor 1918, u mblodhën disa nga personalitetet më të shquara të kombit, mes të cilëve Sotir Peçi, Abdyl Ypi, Ismail Ndroqi, Mytesim Këlliçi, Sinan Hoxha dhe Myslim Beshiri. Në këtë takim u diskutua rëndësia e bashkimit të trevave shqiptare si një mburojë kundër planeve për copëtimin e tyre.

Pjesëmarrësit vendosën të thërrisnin përfaqësues nga qarqet Elbasan, Peqin, Kavajë, Durrës, Mat dhe Dibër, duke i dhënë Kongresit përmasën e një kuvendi gjithëpërfshirës. Angazhimi i figurave si Abdi Toptani, firmëtar i Aktit të Pavarësisë, i dha më shumë peshë dhe legjitimitet këtij Kongresi, duke e kthyer atë në një simbol të shpresës dhe të qëndresës kombëtare.

Kongresi i Tiranës nuk ishte thjesht një mbledhje lokale, por një akt guximi dhe përkushtimi ndaj idealit të një Shqipërie të bashkuar dhe të pavarur. Ai hodhi bazat për bashkëpunimin ndërkrahinor dhe krijimin e një fryme të re kombëtare, duke përçuar mesazhin se uniteti ishte çelësi për të përballuar sfidat e mëdha të kohës.

Kongresi shërbeu gjithashtu si një shembull i mobilizimit politik dhe diplomatik, duke treguar se shqiptarët ishin të aftë të organizoheshin dhe të vepronin në interes të kombit, pavarësisht presioneve të jashtme dhe vështirësive të brendshme.

Si pararendës i Kongresit të Lushnjes, Kongresi i Tiranës la gjurmë të pashlyera në kujtesën historike të shqiptarëve. Ai u bë një shembull i asaj se si, përmes përpjekjeve të përbashkëta dhe vendimeve të guximshme, mund të mbrohet identiteti dhe të ardhmen e një kombi të rrezikuar.

Në këtë përvjetor të 106-të, kujtojmë me respekt dhe mirënjohje të thellë ata që dhanë gjithçka për të garantuar që flamuri kuq e zi të valëviste mbi një Shqipëri të lirë, të pandarë dhe të denjë për brezat që do të vinin./UBTNews/

Continue Reading

Të kërkuara