Teknologji

Threads arrin arritje të jashtëzakonshme: 300 milionë përdorues

Published

on

Threads tani ka arritur të numërojë 300 milionë përdorues, me më shumë se 100 milionë që e përdorin platformën çdo ditë.

Këto të dhëna u bëjnë të ditura nga CEO i Meta, Mark Zuckerberg, përmes një postimi në platformë. Rritja e saj është domethënëse dhe shembull i sukseseve të shpejta që mund të arrihen në botën e rrjeteve sociale. Zuckerberg ka spekuluar se Threads ka potencialin të bëhet aplikacioni i ardhshëm lider, duke synuar të kapë audiencë të gjerë të përdoruesve mbarë botën.

Shikimi i rritjes së Threads është një tregues i qartë se paketa e funksioneve dhe mundësive të saj po tërheq vëmendjen e përdoruesve.

Përdoruesit janë duke gjetur shumë mënyra për t’u angazhuar, duke i dhënë impuls të rëndësishëm platformës. Një pjesë e madhe e rritjes lidhet me përmirësimet e vazhdueshme në ndërfaqen dhe përvojën e përdoruesit. Rënia e përdoruesve në platforma të njohura dhe iniciativat që promovojnë komunikimin direkt pa filtra ka sjellë një interes të ri për Threads. Me më shumë se 100 milionë përdorues aktivë çdo ditë, duket se Threads po shndërrohet në opsion të preferuar për ata që duan të angazhohen në biseda e përmbajtje të rëndësishme.

Kjo rritje e shpejtë është e dallueshme kur krahasohet me momentumet tjera në treg. Vjeshtën e kaluar, Threads arriti shifrën e 100 milionë përdoruesve e tani janë numëruar 275 milionë përdorues. Threads është duke u zhvilluar me shpejtësi të jashtëzakonshme, duke u renditur mes aplikacioneve më të shkarkuara për vitin 2024, pas aplikacionit Temu. Arritja e drejtpërdrejt rrit pozitat e Threads në treg të mbushur, me shkallëzime e konkurencë. Sfidat para platformës janë të shumta, shanset për të kapur tregun si angazhimi, besimi dhe përmbajtja e krijuar nga përdoruesit janë kritike për suksesin e saj në të ardhmen.

Rritja e Threads nxit një transformim të rëndësishëm në mënyrën sesi përdoruesit ndërveprojnë në rrjete sociale. Kjo sjellë gamë të re mundësish për kompanitë dhe brandet e njohura, që mund të shohin platformë të re për marketing dhe angazhim me klientët e tyre.

Si çdo platformë tjetër, Threads duhet të mbajë e të zgjerojë këtë momentum të saj, duke e bërë të rëndësishme për përmirësimin e vazhdueshëm të përvojës së përdoruesit e veçorive të saj. Një fokus në atë që duan dhe e kanë nevojë është thelbësor për të mbajtur rritjen dhe zgjidhjen e sfidave të ardhshme që do të dalin në këtë fushë dinamike të rrjeteve sociale. /UBT News/

Teknologji

iPhone 17 Air nuk do të ketë portë për karikim?

Published

on

Bashkimi Evropian ka konfirmuar zyrtarisht se Apple mund të prezantojë një iPhone pa një portë fizike USB-C, edhe pse ka hyrë në fuqi direktiva për karikuesin universal.

Ky vendim i mundëson kompanisë të prezantojë potencialisht një iPhone plotësisht pa kabllo, pa u përballur me shkelje të rregulloreve evropiane. Sipas rregullave të BE-së, të gjithë telefonat e rinj të shitur në treg duhet të mbështesin standardin e karikimit USB-C.

Megjithatë, ligji nuk kërkon domosdoshmërisht një portë fizike – mjafton që pajisja të mbështesë këtë standard. Kjo do të thotë se Apple mund të përdorë MagSafe ose teknologji të tjera të karikimit pa kabllo, për sa kohë që ato mund të përdoren me adaptorë USB-C.

Nëse Apple vendos të heqë portat nga modelet e ardhshme të iPhone, kjo sjellë përparësi, si rezistencë më e mirë ndaj ujit dhe pluhurit.

Nga ana tjetër, përdoruesit mund të përballen me probleme të mundshme në lidhje me pajtueshmërinë e aksesorëve dhe shpejtësinë e transferimit të të dhënave, e cila mund të jetë më e ngadaltë krahasuar me opsionet me kabllo.

Thashethemet për një iPhone pa porta qarkullojnë prej disa kohësh, e kjo konfirmim nga BE-ja forcon më tej spekulimet se Apple mund të prezantojë modelin e parë të tillë në vitet e ardhshme.

Kompania ka ndërmarrë tashmë hapa të mëdhenj drejt një të ardhmeje pa kabllo me karikuesit MagSafe dhe kufjet AirPods, dhe hapi i radhës logjik mund të jetë një përvojë plotësisht pa kabllo, sipas raportimeve të 9to5Mac.

Edhe pse rregulloret e BE-së kërkojnë përputhshmëri me USB-C, ato nuk i kufizojnë prodhuesit në përdorimin e porteve fizike.

Kjo i jep Apple lirinë për të eksperimentuar me teknologji pa kabllo, gjë që mund të ndryshojë rrënjësisht të ardhmen e smartfonëve.

Continue Reading

Teknologji

Audi braktis planet për elektrifikim të plotë

Published

on

Planet sipas të cilave industria e automobilave duhet të kalojë plotësisht në energji elektrike në fillim të viteve 2030 po duken gjithnjë e më shumë si utopi.

Kështu sugjerojnë të paktën informacionet më të fundit nga kampi i prodhuesve më të mëdhenj. I fundit në këtë radhë është Audi, i cili po e rishqyrton seriozisht njoftimin e mëparshëm se nga viti 2032 do të ofrojë ekskluzivisht vetura elektrike. Të dhënat e shitjeve për vitin 2024 tregojnë se kërkesa për automjetet elektrike të Audi ka rënë me 19.5 për qind, duke arritur në 158,343 njësi.

Gjatë konferencës vjetore të medias për vitin 2025, CEO i Audis, Gernot Dollner, deklaroi se “si pjesë e iniciativës sonë për sjelljen e produkteve, ne jo vetëm që do të prezantojmë modele të reja elektrike, por edhe një gjeneratë të re të automjeteve me motorë me djegie të brendshme dhe hibride plug-in. Prodhimin e makinave me motorë me djegie të brendshme do ta përshtatim sipas tendencave të zhvillimit në tregjet botërore”.

Për t’ju rikujtuar, Audi kishte njoftuar se modeli i ri Q7 ishte risia e fundit që do ofrohej me motor me djegie të brendshme, për t’u përputhur me ndërprerjen e zhvillimit të motorëve të planifikuar për 2026.

Plani ishte që këto modele të mbeteshin në treg deri në vitin 2032. Audi, duke ndjekur vendime të ngjashme nga BMW, Mercedes dhe Volvo, po e shtyn vendimin. Kjo ishte e pritshme, duke pasur parasysh që dhe Porsche do mbajë në ofertë makinat me motorë me benzinë.

Modelet PHEV (hibride plug-in), për të cilat Dollner tha se janë pjesë qendrore e portofolit të kompanisë në rrugën drejt ofertës plotësisht elektrike, po fitojnë rëndësi në gamën e tyre. Në të njëjtën konferencë, Dollner prezantoi prurjet e ardhshme të modeleve për 2025, “aktualisht po punojmë për rifreskimin e të gjithë gamës sonë të modeleve, dhe deri në fund të vitit do të kemi portofolin më të ri në segmentet tona të tregut”.

Ai konfirmoi se gjenerata e re e modelit Q3 do të dalë këtë verë dhe njoftoi se versioni plug-in hibrid i modelit A5 do të debutojë më 25 mars, si një nga 10 modelet e reja PHEV që do të prezantohen këtë vit. /Telegrafi/

Continue Reading

Teknologji

“Meta” po sjell në Evropë inteligjencën artificiale

Published

on

Meta po sjell inteligjencën artificiale në 41 vende të Evropës, përfshirë edhe vendet e BE-së, duke filluar nga kjo javë.

Gjithashtu kjo do të jetë e disponueshme edhe për 21 territore evropiane, raporton Engadget.

Në njoftim, “Meta” është shprehur se i është dashur më shumë kohë për të sjellë këtë teknologji për përdoruesit europianë pasi po “lundron në sistemin e ndërlikuar rregullator”.

Kompania planifikonte që “Meta AI” të prezantohej në Evropë vitin e shkuar, planet u pezulluan pasi Komisioni irlandez i mbrojtjes së të dhënave i kërkoi të vononte trajnimin e modeleve të gjuhës në përmbajtjet e shpërndara në rrjet, nga përdoruesit evropianë.

Një muaj pas kësaj, “Meta” tha “si rrjedhojë e natyrës së paparashikueshme të mjedisit rregullator evropian”, nuk do të prezantonte Llama-n, modelin e tij, në këtë rajon.

Meta AI do të shpërndahet në Evropë duke integruar teknologjinë në aplikacionet Facebook, Instagram, WhatsApp dhe Messenger, ku së shpejti do të shfaqet një rreth blu.

Do të jetë i disponueshëm në 6 gjuhë dhe për momentin do të ketë aftësi të kufizuara që lidhen kryesisht me mesazhet, por kompania thotë se shpreson që ta zgjerojë ofertën derisa të jetë “e barabartë me SHBA-në”.

Continue Reading

Automobilizëm elektrikë

Gjermani, prodhuesi i makinave Audi shkurton 7500 vende pune

Published

on

Prodhuesi i makinave Audi ka vendosur të shkurtojë 7,500 vende pune deri në fund të vitit 2029, si pjesë e një programi ristrukturimi që synon të kursejë të paktën një miliard euro në vit në afat të mesëm.

Kryetari i këshillit të punëtorëve Jörg Schlagbauer vuri në dukje se pala e punëdhënësve fillimisht kishte propozuar shkurtimin e 12,000 vendeve të punës dhe sqaroi se shkurtimet nuk do të ndikonin në prodhimin, duke çuar në një reduktim të burokracisë.

6000 pozicionet e para do të eliminohen deri në vitin 2027 dhe pjesa tjetër deri në fund të 2029. Drejtori ekzekutiv i kompanisë Gerno Delner megjithatë siguroi se nuk do të ketë pushime nga puna deri në fund të vitit 2033, por iu referua një rishikimi të shpërndarjes së fitimeve midis punonjësve.

“Audi duhet të bëhet më i shpejtë dhe më efikas, një gjë është e qartë: kjo nuk mund të arrihet pa rregullime të personelit”, shtoi z. Delner.

Sipas të dhënave të saj financiare, Audi është në një periudhë krize, pasi në vitin 2024 shitjet e tij u tkurrën me 12% në mbarë botën dhe me 21% në Gjermani.

Si pjesë e planit të rimëkëmbjes, kompania synon të investojë deri në 8 miliardë euro në fabrikat e saj në Gjermani, duke ngadalësuar gjithashtu programet e saj të tranzicionit drejt lëvizshmërisë elektrike.

Continue Reading

Të kërkuara