Kulturë

Sa real janë Reality Dating Shows?

Published

on

Së fundi, një përdorues i Reddit shtroi pyetjen: “Njerëz që jeni shfaqur në shfaqjet e takimeve televizive, si është pas kamerave?” Përgjigjjet ishin të shumta dhe jo shumë të ndryshme nga njëra-tjetra!

Njerëzit që kanë punuar prapa skenave apo kanë pasur ndonjë eksperiencë në Reality Dating Shows kanë ndarë informacione se si është në të vërtetë të jesh pjesë e këtyre shfaqjeve. Shumë prej tyre janë përgjigjur, duke treguar se ngjarjet nuk janë aspak ashtu si paraqiten para publikut dhe se e gjitha nuk është asgjë tjetër veçse një skenar i përpiluar mirë për të bërë audiencën të besojnë atë që shohin.

Natyrisht, ne nuk mund të konfirmojmë 100% të gjitha këto histori, por këta njerëz gjoja flasin nga përvojat e tyre në këto vende si ish-punonjës të pretenduar.

Lexoni disa prej tyre:

“Një mik i imi ishte model dhe tha që shfaqjet në fjalë do të thërrisnin agjensinë e tij në baza gjysmë të rregullta”.
“Ata thjesht donin njerëz me pamje të mirë për këto shfaqje. E gjitha ishte një aktrim. Nuk e di nëse është e vërtetë apo jo, por shoku im tha që agjenti i tij po i thoshte se shumica e atyre shfaqjeve televizive të realitetit do të shtriheshin tek agjensitë për njerëz me pamje të mirë ose me ‘interesant’. Unë plotësisht e besoj atë”.
u/MikoSkyns

“Në shfaqjen që kam punuar, ishte gjithmonë thelbësore që producentët të kapnin reagimin e parë autentik, saqë ‘beqari’ duhej të shihte çdo ‘beqare’ për herë të parë. Pas këtij reagimi fillestar, ne do ta xhironim përsëri disa herë për të marrë kënde të ndryshme, por ato reagime që shihni janë reale “.
“Ekipet vendosin bast për gjithçka. Nëse është një konkurs në ndonjë mënyrë, ekuipazhet kanë para që fluturojnë rreth tij. Vetëm prodhuesit nuk mbajnë linjat e basteve. Kjo vlen për çdo shfaqje realiteti.”
u/HammerheadMorty

“Unë nuk isha në një shfaqje takimesh, por pashë një që po filmohej dhe ishte e qartë se nuk ishte një takim i vërtetë”.

“Ishte një çift i ri ndoshta në të njëzetat e tyre. Ndërsa ishim duke pritur jashtë, ekipi duhej të filmonte çiftin duke zbritur nga shkallët disa herë sepse nuk po tregonin mjaft dashuri. Ata gjithashtu i filmuan ata duke dalë nga vendi i ngjarjes dhe duke u larguar rreth 3-4 herë.

Mund të thuash absolutisht që këta aktorë nuk ishin fare me njëri-tjetrin dhe atyre iu desh të filmonin vajzën duke hedhur një sëpatë rreth 10 herë para se të merrte një goditje të mirë. Kur ajo më në fund mori një, djaloshi madje nuk po i kushtonte vëmendje, kështu që na duhej të prisnim që ajo të provonte edhe 5-6 herë para se ajo të godiste njërën dhe ai të vraponte dhe t’i jepte një puthje. Ishte super e vështirë për të parë dhe nuk mund të besoj për jetën time se dikush do të mendonte se kjo ishte një takim i vërtetë “.
u/CouragetheCowardly

“Shoqja ime ishte në ‘Irish First Dates’. Ajo tha se gjithçka mori shumë kohë.”
“Ata duhej të arrinin atje herët dhe të prisnin për orë të tëra për t’u thirrur. Ata u thanë të bënin një pushim tualeti gjatë takimit në mënyrë që të mund të filmoheshin duke telefonuar dikë, dhe kjo zgjati shumë pasi u desh të ndryshonin mikrofonët. Më pas, ata iu desh të prisnin për t’u filmuar duke folur për takimin. Ata u dhanë 20 € për ushqim dhe pjesën tjetër duhet të paguanin vetë.

Taksia më pas është vetëm për qëllime filmimi dhe i lëshon ato përreth qoshe, kështu që pjesëmarrësit duhet të shkojnë vet në shtëpi “.
u/spodokomodo

“Unë kisha një mik jo-aktor në MTV’s Next në fillim të viteve ’00 si një nga tre pretendentët në autobus.
“Unë pashë episodin dhe batutat nuk tingëllonin aspak si ai. E pyeta dhe ai tha” çdo fjalë e thënë nga goja ime ishte shkruar”.
u/SaltedandSmoked

“Unë kam qenë aktor në vitet ’90 / ’00. Agjencia jonë furnizonte këto shfaqje takimesh me aktorë.”
“Ne kishim tre njerëz që pretendonin të ishin në një trekëndësh dashurie, dhe kur pamë regjistrimin, të tre ata qeshën me gënjeshtrën e tyre. Ishte në thelb e improvizuar. Unë në fakt nuk e dija deri atëherë se garuesit ishin falsifikuar “.
u/Woodcharles

“Në ‘The Apprentice UK’, ata filmojnë “duke hyrë në taksi pasi u pushuan nga puna në ditën e parë!”.
“Ata i bëjnë të gjithë garuesit të veshin një pallto të madhe dhe një shall për të fshehur veshjet e tyre për hir të përputhshmërise”.
u/SirLoremIpsum

“Një vajzë me të cilën shkova në shkollën e mesme ishte në “Married On First Sight” dhe ajo tha se ishte shkruar dhe edituar në atë mënyrë për ta bërë atë të dukej shumë keq sepse njerëzit ‘e duan dramën”.
“Me përjashtim, unë nuk mund të dija nëse se ishte redaktuar. Sidoqoftë, ajo është fejuar përsëri. Kështu që padyshim që nuk e bëri atë të dukej shumë keq”.
u/UnsuspectingBaguette

“Unë isha pjesë e një shfaqjeje televizive me makinë kur isha aktor në Los Anxhelos. Ishte kënaqësi dhe ne bëmë shumë lojëra argëtuese dhe gjëra të ngjajshme”.
“Pas dy orësh, ata më morën mënjanë dhe më pyetën nëse unë isha i dashuruar me vajzën. Unë thashë që nuk isha, por do të isha e lumtur ta kisha shoqe. Për një kohë të gjatë, nuk e kuptoja pse ata nuk donin të përdornin episodin tim sepse unë mendoja se ishte vërtet argëtues. Rezulton se ata përdorin vetëm episodet ku njerëzit në të vërtetë ‘dashurohen’ me njëri-tjetrin brenda dy orësh. Kjo është pak e shpejtë për mua”.

Si mendoni, a janë të vërteta apo bëhet e gjitha për të fituar më shumë audiencë?/UBTNews

Continue Reading

Kulturë

Shteti mbështet kinematografinë, 800 mijë euro për tri projekte filmi

Published

on

Qendra Kinematografike e Kosovës (QKK) ka shpallur tre projekte fituese për financim, të cilat do të mbështeten me një total prej 800 mijë eurosh. Këto projekte përfshijnë filma të metrazhit të gjatë, të cilët kanë marrë mbështetje për realizimin e tyre. Projekti “Dua”, me skenar dhe regji nga Blerta Basholli, ka marrë mbështetje më të madhe, 340 mijë euro, ndërsa “Dua të shkoj sërish në det” me regji nga Leart Rama do të mbështetet me 240 mijë euro. Filmi i tretë, “Gjurmë” i regjisores Rita Krasniqi, do të marrë 220 mijë euro. Kjo ndarje buxhetore është pjesë e një thirrje që QKK-ja ka hapur vitin e kaluar, ku nga 12 projekte që aplikuan, vetëm tre arritën të sigurojnë financim.

Përkundër kësaj mbështetjeje, është shprehur shqetësimi për numrin e vogël të projekteve të mbështetura, që ka pasuar ndarjen e një shume të kufizuar buxhetore. Sipas regjisorëve dhe aktorëve të industrisë kinematografike kosovare, problemi i buxhetit të vogël është një pengesë për zhvillimin e kinematografisë dhe për mbështetje më të gjerë të projekteve filmike. Në këtë kuadër, është nënvizuar gjithashtu se QKK-ja ka një buxhet më të madh këtë vit, prej 2 milionë eurosh, dhe se do të hapë një tjetër thirrje brenda një muaji për të mbështetur edhe projekte të tjera.

Për herë të parë, QKK-ja ka emëruar një komision të pavarur për shqyrtimin e projekteve, duke përfshirë ekspertë të njohur si Tin Dirdamali, Norika Sefa, Antoneta Kastratin, Thomas Logoreci dhe Alireza Ghasemi, ndërsa komisioni financiar është përbërë nga Ilir Hasanaj, Ujkan Hysaj dhe Virgjina Peja.

Përveç projekteve që morën mbështetje, disa filma të tjerë, si “Sa o Roma Babo” dhe “Zanushja”, mbetën jashtë këtij procesi. Pas shpalljes së fituesve, regjisori Besim Ugzmajli ka theksuar se ky konkurs është ndikuar edhe nga jashtë dhe se buxheti i vogël për kinematografinë është një problem që duhet adresuar në mënyrë urgjente. Ai ka sugjeruar se ndërhyrjet e jashtme kanë mundur të kenë një ndikim në vendimet e jurisë.

Pavarësisht kritikave, drejtoresha e QKK-së, Blerta Zeqiri, ka konfirmuar se një thirrje e re do të hapet brenda një muaji për të mbështetur kategoritë e tjera të projekteve filmike. Megjithatë, problemi i teknikës dhe shtyrja e afatit të aplikimit ka ndikuar në zhvillimin e këtij procesi. Ndërkohë, buxheti i vitit 2024, që është 1.6 milionë euro, ka mbetur i pa shfrytëzuar, duke e bërë vitin e kaluar të humbur për QKK-në.

Një ndër hapat e rëndësishëm për zhvillimin e industrisë kinematografike është miratimi i Rregullores për të drejtat e rabatit, që lejon rimbursimin e 30% të investimeve që kompanitë e huaja bëjnë në Kosovë. Ky hap është parë si mundësi për të rritur konkurrencën e Kosovës në tregun ndërkombëtar të filmit.

Megjithatë, komuniteti artistik mbetet i ndarë lidhur me këtë nismë dhe ka nevojë për më shumë fushata informuese për të shfrytëzuar këtë mundësi. Po ashtu, QKK-ja ka humbur mundësinë për të nominuar filma për çmimet prestigjioze “Oscar”, pasi nuk ka hapur konkurs për këtë qëllim. Drejtoresha Zeqiri ka sqaruar se një problem teknik ka qenë shkaku i humbjes së mundësisë për nominim, ndërkohë që vitin 2023, komiteti vendosi të mos ketë kandidat për këtë çmim.

Në këtë mënyrë, kinematografia kosovare vazhdon të përballet me sfida të mëdha përsa i përket buxhetit dhe mundësive për mbështetje të projekteve filmike, ndërsa shpresat janë që hapat e ndërmarra të kontribuojnë për zhvillimin e industrisë dhe konkurrencën ndërkombëtare./UBTNews/

Continue Reading

Magazinë

Lady Gaga konfirmon vazhdimin e hitit “Telephone”

Published

on

Lady Gaga ka konfirmuar se vazhdimi i projektit të saj të famshëm “Telephone” është në rrugë e sipër, por nuk ka zbuluar nëse kolegia e saj nga bashkëpunimi i mëparshëm, Beyoncé, do të jetë pjesë e tij.

Gjatë një interviste në serinë “Lie Detector” të Vanity Fair, ajo u pyet nëse do të kishte një vazhdim të “Telephone”, dhe u përgjigj shkurt me: “Po”.

Megjithatë, kur u pyet nëse Beyoncé do të merrte pjesë sërish, Gaga u shpreh me një përgjigje të paqartë: “ndoshta”.

Ajo sqaroi se vonesa nuk lidhet me oraret e agjendës. Videoklipi i  “Telephone”, i publikuar më 2010, shfaq Ladyn si të burgosur për vrasjen e të dashurit të saj.

Beyoncé shfaqet duke e liruar nga burgu, dhe bashkë nisin një seri ngjarjesh dramatike. Në fund të klipit shfaqet mesazhi “To be continued…”, duke lënë të hapur mundësinë e një vazhdimi.

Kënga, e cila fillimisht ishte shkruar për këngëtaren e njohur Britney Spears por u refuzua prej saj, përmban vargun e famshëm: “Hello, hello, baby, you called, I can’t hear a thing…”.Kur u pyet nëse ndonjëherë kishte hapur telefonin duke e thënë këtë frazë, Gaga u përgjigj duke thënë se mund ta ketë bërë.

“Mendoj se mund ta kem bërë, por ndoshta jo. Jam shumë e keqe në këtë lojë, sapo thashë po, jo dhe ndoshta”, ka thënë Gaga.

Kur një anëtar i ekipit i tha se detektori i gënjeshtrave konfirmoi që ajo po thoshte të vërtetën, Gaga qeshi dhe tha se i vjen “mirë ta di këtë”.

Continue Reading

Kulturë

Përkujtohet në 146-vjetorin e lindjes patrioti i shquar Luigj Gurakuqi

Published

on

Muzeu Historik Kombëtar organizoi sot një ceremoni përkujtimore për të nderuar figurën e shquar të patriotit Luigj Gurakuqi, në 146-vjetorin e lindjes së tij.

Luigj Gurakuqi, një nga personalitetet më të shquara të kombit shqiptar, erdhi në jetë më 19 shkurt 1879, ndërsa përjetoi një tragjedi të hidhur më 2 mars 1925, kur u vra në Bari të Italisë. Veprimtaria e tij la një gjurmë të thellë në historinë e Shqipërisë, duke i dhënë vend kombit shqiptar një trashëgimi të çmuar në fushat e letërsisë, arsimit, politikës dhe kombëtarizmit.

Pas mbarimit të Kolegji Shën Adrian në fshatin arbëresh të Shën Mitrit në Itali, Gurakuqi vazhdoi studimet për mjekësi dhe biologji në Universitetin e Napolit. Ndonëse profesioni i tij u shënua nga shkenca, zemra e tij gjithmonë rrahte për atdhenë, dhe ky pasion i çoi veprimtaritë e tij drejt një angazhimi të fortë në fushën e letrave, publicistikës dhe politikës.

Si një nga figurat më të shquara të Rilindjes Kombëtare, Luigj Gurakuqi u angazhua që nga rinia e tij për njohjen dhe pasurimin e kulturës kombëtare. Fillimisht me poezi dhe përkthime, ai kontribuoi në lëvrimin e gjuhës shqipe, duke u bërë një ndër përkthyesit më të rëndësishëm të letërsisë botërore. Krijoi dhe botoi tekste mësimore të abetares në të dy dialektet e shqipes, duke i dhënë mundësinë shumë shqiptarëve të shkollohen dhe të njohin më mirë gjuhën e tyre.

Përpjekja e tij më e madhe ishte angazhimi për një alfabet të unifikuar shqip, për të cilin ai kontribuoi si nënkryetar i Komisionit të Manastirit në vitin 1908, një ngjarje kyçe për zhvillimin e gjuhës dhe identitetit shqiptar. Po ashtu, Luigj Gurakuqi do të mbetet një ndër hartuesit e veprës “Metrika Shqip”, një arritje e madhe e asaj periudhe.

Pjesëmarrës i drejtpërdrejtë në ngjarje kyçe historike, ai u bë drejtor i Normales së Elbasanit më 1909, shkolla e parë profesionale në Shqipëri, që sot mban emrin e tij. Aty, Gurakuqi ndihmoi në përgatitjen e mësuesve shqiptarë dhe në promovimin e arsimit për të rinjtë shqiptarë. Po ashtu, ai ishte njëri nga nismëtarët e Memorandumit të Greçës gjatë kryengritjes së malësorëve të Mbishkodrës në vitin 1911, si dhe i angazhuar në Kuvendin e Vlorës për shpalljen e Pavarësisë më 1912, ku u bë Ministër i Arsimit në qeverinë e Ismail Qemalit.

Në vitin 1916, ai u emërua Drejtor i Përgjithshëm i Arsimit dhe kontribuoi në zhvillimin e arsimit dhe kulturës në Shkodër. Kontributet e tij të mëtejshme përfshijnë pjesëmarrjen në Kongresin e Durrësit më 1918, ku ai u bë ministër i Arsimit dhe anëtar i delegacionit shqiptar në Konferencën e Paqes në Paris.

Veprimtaria e tij nuk mbaroi këtu, pasi në vitet 1921-1924, Luigj Gurakuqi ishte deputet i Këshillit Kombëtar. Ai gjithashtu luajti një rol të rëndësishëm në Lëvizjen e Qershorit të vitit 1924 dhe u caktua Ministër i Financave në qeverinë e Fan Nolit.

Përkushtimi i Luigj Gurakuqit ndaj atdheut, arsimit dhe zhvillimit kombëtar ka lënë një pasuri të jashtëzakonshme për popullin shqiptar. Edhe pse tragjikisht i vrarë në moshë të re, Luigj Gurakuqi mbetet një figurë e pavdekshme, që ka ndikuar në formësimin e Shqipërisë moderne dhe të identitetit kombëtar shqiptar./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

“Trashëgimia letrare e Dritëro Agollit”, në Qendrën Kombëtare të Librit dhe Leximit

Published

on

Një ngjarje e veçantë u zhvillua në Qendrën Kombëtare të Librit dhe Leximit, e cila e kushtoi aktivitetin e saj figurës më të madhe të letërsisë shqipe të pas shekullit XX, Dritëro Agollit. Aktiviteti, i titulluar “Trashëgimia letrare e Dritëro Agollit”, mblodhi studiues dhe lexues, të cilët bënë një analizë të thelluar të krijimtarisë së këtij shkrimtari të shquar, që e ka lënë një trashëgimi të pashlyeshme në historinë letrare të Shqipërisë.

Pjesëmarrësit në aktivitet diskutuan shumë dimensione të figurës dhe veprës së Agollit, duke theksuar jo vetëm cilësinë e lartë artistike, por edhe ndikimin e tij të vazhdueshëm në letërsinë shqipe. Profesor Behar Gjoka, një nga studiuesit më të njohur të letërsisë shqiptare, e përqendroi analizën e tij kryesisht në prozën e shkrimtarit, duke u fokusuar te romanet e tij më të njohura, “Shkëlqimi dhe rënia e shokut Zylo” dhe “Njeriu me top”. Ai e cilësoi satirën e romanit “Shkëlqimi dhe rënia e shokut Zylo” si një akt të qartë rebelimi ndaj kohës dhe regjimit, një pasqyrë e qartë e shoqërisë së asaj periudhe. Po ashtu, për romanin “Njeriu me top”, ai theksoi se ky ishte një studim i thellë dhe një analizë sociale e jetës në fshat, marrëdhënieve njerëzore, zakoneve dhe pasioneve të njerëzve të thjeshtë, përballë atyre që kërkonin të mbijetonin në një realitet të ndërlikuar.

Në vijim, studiuese e njohur Rovena Vata ndau mendimet e saj për poezinë e Dritëro Agollit, duke nënvizuar pasurinë dhe larminë e saj. Ajo u ndal veçanërisht te dimensioni lirik i krijimtarisë së Agollit, i cili mbizotëronte në shumë pjesë të poezisë së tij. Për Vata-n, liria e shpirtit të shkrimtarit pasqyrohej në vargjet e tij, që shpeshherë linin pas vetes një ndjesi të thellë e të gjallë për jetën, natyrën dhe njerëzit.

Një tjetër pjesëmarrës, pedagogia Anila Mullahi, u fokusua në analizën e krijimtarisë së Dritëro Agollit pas viteve ’90, e cila sipas saj, nuk është analizuar aq shumë, ndonëse ka një vëllim të konsiderueshëm dhe ka mbajtur një rëndësi të veçantë. Në këtë kuadër, ajo theksoi veprën “Arka e djallit”, të cilën e konsideroi si një kryevepër të shkruar nga Agolli pas periudhës së diktaturës. Sipas Mullahisë, kjo vepër përbën një nga piket kryesore të krijimtarisë së tij të periudhës pas vitit 1990 dhe mbetet një prej veprave më të spikatura të letërsisë shqiptare të pas luftës.

Aktiviteti në Qendrën Kombëtare të Librit dhe Leximit shënoi një tjetër moment të rëndësishëm për t’u njohur më thellë me jetën dhe veprën e Dritëro Agollit, një nga shkrimtarët më të mëdhenj shqiptarë, që ka dhënë një kontribut të pashlyeshëm për letërsinë shqipe, si dhe për kulturën dhe identitetin kombëtar.

Continue Reading

Të kërkuara