Film & TV

Nomadland fiton Oscarin për filmin më të mirë

Published

on

Filmi amerikan Nomadland, ka fituar tri çmime Oscars në ceremoninë e nderimit të profesionistëve të fushës filmike, më 25 prill.

Hollywoodi ka shënuar natën më të veçantë të vitit në periudhë pandemie.

Drama e regjisores Chloe Zhao është shpërblyer me çmimet për filmin më të mirë, regjinë më të mirë dhe aktoren më të mirë.

Rolin kryesor në këtë film e ka luajtur Frances McDormand, e cila këtë vit ka fituar Oscarin e tretë në karrierën e saj.

Zhao, e cila është gruaja e parë me ngjyrë që ndonjëherë ka marrë çmimin Oscar për regjinë më të mirë ka falënderuar “të gjithë njerëzit që ka takuar në rrugë… që i kanë mësuar fuqinë e durimit dhe shpresës dhe që na kanë rikujtuar se si duket mirësia e vërtetë”.

Me kinema të mbyllura pothuajse në gjithë botën, për shkak të pandemisë, filmi i Zhaos ka kapur momentin ideal për të portretizuar kufijtë izolues të shoqërisë.

“Ju lutem shikojeni filmi në ekranin më të madh të mundshëm. Dhe një ditë, shumë, shumë shpejt, merrni të gjithë në kinema, krah për krah në atë hapësirë të errët dhe shikojeni secilin film që është prezantuar sonte këtu”, ka thënë aktorja McDormand.

Aktorja Frances McDormand në filmin Nomadland.
Aktorja Frances McDormand në filmin Nomadland.

Zhao është vetëm gruaja e dytë që ka fituar çmimin për regjinë më të mirë pas Kathryn Bigelow, e cila më 2010 ka fituar çmimin për filmin “The Hurt Locker.”

“Në çfarë udhëtimi të çmendur kemi kaluar të gjithë”, i ka thënë Zhao ekipit të saj, duke përfshirë edhe “nomadët” e jetës reale, të cilët kanë luajtur versione të trilluara të vetes së tyre në film.

Zhao, e cila ka nxitur reagime në Kinë për shkak të kritikave që i ka bërë shtetit të vet, ka cituar edhe poezinë klasike kineze në fjalimin e pranimit të çmimit.

Anthony Hopkins, ndërkaq, ka fituar rolin e aktorit më të mirë, për rolin e tij në filmin The Father.

Fitorja e Hopkins, 83-vjeçar, i cili luan rolin e një personi që vuan nga harresa, e bën atë aktorin më të vjetër që ka fituar një historinë garuese të këtyre çmimeve.

Ai nuk ka udhëtuar në Llos Angjelles apo në Londër, për të pranuar çmimit.

Filmi amerikan Nomadland, ka fituar tri çmime Oscars në ceremoninë e nderimit të profesionistëve të fushës filmike, më 25 prill.

Hollywoodi ka shënuar natën më të veçantë të vitit në periudhë pandemie.

Drama e regjisores Chloe Zhao është shpërblyer me çmimet për filmin më të mirë, regjinë më të mirë dhe aktoren më të mirë.

Rolin kryesor në këtë film e ka luajtur Frances McDormand, e cila këtë vit ka fituar Oscarin e tretë në karrierën e saj.

Zhao, e cila është gruaja e parë me ngjyrë që ndonjëherë ka marrë çmimin Oscar për regjinë më të mirë ka falënderuar “të gjithë njerëzit që ka takuar në rrugë… që i kanë mësuar fuqinë e durimit dhe shpresës dhe që na kanë rikujtuar se si duket mirësia e vërtetë”.

Me kinema të mbyllura pothuajse në gjithë botën, për shkak të pandemisë, filmi i Zhaos ka kapur momentin ideal për të portretizuar kufijtë izolues të shoqërisë.

“Ju lutem shikojeni filmi në ekranin më të madh të mundshëm. Dhe një ditë, shumë, shumë shpejt, merrni të gjithë në kinema, krah për krah në atë hapësirë të errët dhe shikojeni secilin film që është prezantuar sonte këtu”, ka thënë aktorja McDormand.

Aktorja Frances McDormand në filmin Nomadland.
Aktorja Frances McDormand në filmin Nomadland.

Zhao është vetëm gruaja e dytë që ka fituar çmimin për regjinë më të mirë pas Kathryn Bigelow, e cila më 2010 ka fituar çmimin për filmin “The Hurt Locker.”

“Në çfarë udhëtimi të çmendur kemi kaluar të gjithë”, i ka thënë Zhao ekipit të saj, duke përfshirë edhe “nomadët” e jetës reale, të cilët kanë luajtur versione të trilluara të vetes së tyre në film.

Zhao, e cila ka nxitur reagime në Kinë për shkak të kritikave që i ka bërë shtetit të vet, ka cituar edhe poezinë klasike kineze në fjalimin e pranimit të çmimit.

Anthony Hopkins, ndërkaq, ka fituar rolin e aktorit më të mirë, për rolin e tij në filmin The Father.

Fitorja e Hopkins, 83-vjeçar, i cili luan rolin e një personi që vuan nga harresa, e bën atë aktorin më të vjetër që ka fituar një historinë garuese të këtyre çmimeve.

Ai nuk ka udhëtuar në Llos Angjelles apo në Londër, për të pranuar çmimit.

Çmimin për aktoren më të mirë në rol dytësor e ka fituar Youn Yuh-jung për rolin e një emigranteje koreane në dramën “Minari”.

Çmimin për aktorin më të mirë në rol dytësor e ka fituar Daniel Kaluuya për portretizimin e Fred Hampton në “Judas and the Black Messiah”.

Referencat për racizëm dhe dhunë policore janë dëgjuar përgjatë fjalimeve, duke nisur nga aktorja dhe regjisorja Regina King, e cila në monologun e saj të hapjes ka përmendur dënimin e një ish-zyrtari policor për vrasjen e afrikano-amerikanit George Floyd.

Filmi i kompanisë Netflix ka nisur natën me më së shumti nominime – 10 – mirëpo ka përfunduar me dy fitore në kategori teknike, ashtu sikurse filmat e Amazonit, “Sound of Metal” dhe “Ma Rainey’s Black Bottom.”

Në kategorinë e filmit më të mirë të huaj, çmimin e ka fituar filmi nga Danimarka Another Round.

Në këtë kategori ka garuar edhe filmi nga Bosnje-Hercegovina Quo Vadis, Aida? i cili flet për gjenocidin në Srebrenicë dhe është i pari me metrazh të gjatë që trajton këtë temë.

Ceremonia e 93-të e ndarjes së çmimeve Oscar ka nisur me një sekuencë sikurse të nisjes së filmave, derisa Regina King, ka nisur të flasë.

“Drejtpërdrejt nga televizioni, ja ku jemi. Mirë se vini në ceremoninë e 93-të të Oscarit”, ka thënë King.

“Dhe po, jemi duke e bërë këtë pa maska, njerëzit janë vaksinuar, testuar, ritestuar dhe po mbajnë distancë fizike”, ka shtuar ajo, duke e krahasuar këtë organizim me një set filmik.

Ceremonia e këtij viti është realizuar me dy muaj vonesë për shkak të pandemisë.

Organizatorët kanë thënë se vonesa ka qenë e pashmangshme.

Para nisjes së ceremonisë, yjet e filmit janë parë duke bërë shpejt fotografi dhe duke kryer intervista në distancë fizike.

Art

Rikthimi i ‘Squid Game’: Çfarë pritet nga sezoni i dytë!?

Published

on

Sezoni i parë i “Squid Game” ka rezultuar shumë i suksesshëm, dhe sot për adhuruesit e filmave kemi një lajm të rëndësishëm.

Pavarësisht largimeve të shumë personazheve të preferuar gjatë këtij sezoni, krijuesi dhe regjisor Hwang Dong-hyuk ka zbuluar se cilët lojtarë do të kthehen.

“U deshën 12 vjet për të sjellë në jetë sezonin e parë të “Squid Game”, por u deshën 12 ditë që “Squid Game” të bëhej seriali më i popullarizuar i Netflix-it ndonjëherë,” tha Hwang në një deklaratë.

Ai shtoi: “Si shkrimtar, regjisor dhe producent i “Squid Game”, kam një thirrje të madhe për fansat në mbarë botën. Faleminderit që e shikoni dhe e doni shfaqjen tonë.”

Këtu është gjithçka që dimë deri tani për sezonin e dytë të “Squid Game”: Cila do të jetë historia e sezonit të dytë?

Para konfirmimit të këtij sezoni, Hwang përmendi se seriali mund të kishte përfunduar edhe me një sezon, duke sugjeruar se “u mbyll me fund të hapur.” Megjithëse nuk zbuloi detaje specifike, ai konfirmoi një pikë të rëndësishme të komplotit që sezoni i dytë do të eksplorojë.

“Seong Gi-hun është bërë një person i ri deri në fund të sezonit të parë, kështu që i dyti do të përqendrohet në atë çfarë bën Gi-hun i ri, si shpalosen ngjarjet me këtë lloj personazhi,” zbuloi ai.

A ka një trailer për sezonin e dytë të “Squid Game”?

Në muajin e kaluar, Netflix publikoi trailer-in për sezonin 2, që hapet me Gi-hun, i cili është kthyer me kostumin e tij të gjelbër 456 dhe është i rrethuar nga të gjithë lojtarët e rinj. Ata të gjithë bëjnë rrugën e tyre drejt dritës së kuqe, arenës së dritës jeshile, ku ai paralajmëron turmën të qëndrojë plotësisht e qetë./UBTNews/

Continue Reading

AI

Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI

Published

on

By

Stability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.

Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.

Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.

Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Published

on

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024

Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.

Published

on

Në një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si  në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.

Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.

Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.

Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.

Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.

Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan  The New York Times.

“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.

“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.

“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.

“Parthenope” i Paolo Sorrentino,  një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.

“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.

“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.

Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.

“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.

Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.

Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/

Përmbledhi: Dionesa Ebibi

 

Continue Reading

Të kërkuara