Kulturë

Shtohet kërkesa për mallra luksoze në tregun sekondar, vintage cilësohet më i lezetshëm

Kjo si tendencë për të kthyer modën e viteve 2000.

Published

on

Disa blerës të dorës së dytë nuk po kërkojnë saktësisht pazare. Ata janë në kërkim të mallrave luksoze në tregun sekondar, sepse vintage është i lezetshëm ose nuk mund të gjendet askund tjetër. Dhe ata janë pjesë e një numri në rritje të konsumatorëve të rinj që po blejnë në nivelet e larta të ekonomisë rrethore.

Megjithatë, për vite me radhë, shumë marka të nivelit të lartë ishin skeptikë për botën dixhitale dhe shitjet në internet, e lëre më tregun sekondar. Megjithëse Cartier ofron artikuj të parapërdorur në disa nga butiqet e tij dhe shtëpitë e modës Valentino dhe Gucci kohët e fundit filluan të shesin pjesë të vjetra, ky është një bonus shtesë për klientët në vend të një plani të vërtetë biznesi.

Bota e sotme e luksit shtrihet shumë jashtë butikëve të elitës dhe përtej mundësive të shitësve me pakicë. Kjo do të thotë gjithashtu se pjesa më e madhe e punës së konsolidimit dhe ndërtimit të besimit pas tregut aktual të dorës së dytë iu la të huajve.

Mbajtja e falsifikimit
Për vitin 2021, tregu i luksit të dorës së dytë, i cili përfshin gjëra të tilla si çanta, veshje, bizhuteri dhe orë, vlerësohet të jetë 33 miliardë euro (37.2 miliardë dollarë), sipas llogaritjeve nga konsulenca Bain & Company. Kjo është një rritje prej 65% nga viti 2017. Në të njëjtën periudhë, tregu i luksit të dorës së parë u rrit vetëm me 12%.

Fatkeqësisht, për blerësit që kërkojnë artikuj luksi, ka një sërë problemesh, sepse aty ku ka shumë para për t’u bërë, sigurisht që do të ketë aktivitet të paligjshëm dhe të paskrupullt.

Në të kaluarën, udhëtarët sillnin në shtëpi histori mallrash kopje të shitura në plazhet e Italisë ose rrugicat e pasme të Nju Jorkut. Këto nuk janë asgjë në krahasim me tregun e sotëm të sofistikuar të falsifikimeve. Rrëfimet për mallrat e falsifikuara të sekuestruara nga agjentët doganorë vazhdojnë të jenë tituj të mëdhenj.

Duke e bërë të vërtetë herën e parë
Më e rëndësishme se çmimi, të dish nëse diçka është e vërtetë është çështja më e rëndësishme për klientët e mallrave luksoze. Për të lehtësuar mendjen e tyre, bizneset legjitime të dorës së dytë ofrojnë garanci për autenticitetin. Një biznes i dorës së dytë madje e quajti veten RealReal vetëm për të çuar në shtëpi qëllimin.

E themeluar në vitin 2011, ata shesin veshje të cilësisë së lartë, bizhuteri, art dhe dekor shtëpie të vërtetuara nga një ekip i brendshëm. Ata shesin kryesisht në internet, por duke filluar nga viti 2017, ata hapën dyqanin e tyre të parë me pakicë me tulla dhe llaç dhe tani kanë 15 prej tyre në të gjithë SHBA.

Në mesin e vitit 2019 kompania doli publike dhe mblodhi 300 milionë dollarë (265 milionë euro) për IPO-në e saj, duke treguar interesin për sektorin nga investitorët. Sot kompania e quan veten: “Tregu më i madh në internet në botë për mallra luksoze të vërtetuara dhe të rishitura”, me 24 milionë përdorues.

Kjo e Premte e Zezë e kaluar ishte dita më e ngarkuar e kompanisë ndonjëherë. Për të gjithë nëntorin, ajo pati shitje të forta dhe raportoi një rritje të vlerës bruto të mallit prej 51% dhe 46% krahasuar me të njëjtat periudha në 2020 dhe 2019 respektivisht. Shuma mesatare e porosisë arriti në 514 dollarë, një rritje prej 17% dhe 10% gjatë dy viteve të mëparshme.

Të gjithë duan të hyjnë në treg
Në të njëjtën kohë, disa nga markat më të mëdha luksoze më në fund kanë arritur të kuptojnë më mirë tregun e dorës së dytë. Kohët e fundit, pronari i Gucci Kering investoi në platformën e rishitjes së nivelit të lartë Vestiaire Collective. Dhe në vitin 2018, rishitësi i orëve në internet Watchfinder u ble nga Richemont, i cili zotëron Cartier.

Të tjerët po kërcejnë gjithashtu në karrocën luksoze të dorës së dytë. Në Shtetet e Bashkuara dhe MB, eBay qëndron pas origjinalitetit të disa gjërave. Shitësit i dërgojnë artikujt e pranueshëm tek një ekspert i palës së tretë për inspektim dhe miratim përpara se t’i dërgohen më pas blerësit. Për përdoruesit amerikanë, ai mbulon artikujt e shitur nga shitësit në SHBA, Japoni, MB, Kanada, Australi, Gjermani, Korenë e Jugut dhe Itali.

Aktualisht programi mbulon tre kategori: orët e shitura për 2,000 dollarë ose më shumë, çantat e stilistëve shiten për 500 dollarë dhe atletet në gjendje të reja shiten për 100 dollarë ose 150 dollarë për ato të paracaktuara. Jo të gjitha markat janë të mbuluara, por ato në listë janë të njohura të tregut luksoz: Chanel, Gucci, Hermes, Saint Laurent, Dior, Prada, Goyard, Rolex dhe Omega.

Duke përdorur etiketën “Pa falsifikime. Nuk ka mashtrim. Pa dyshim”, kostot për programin e garancisë së origjinalitetit të kompanisë mbulohen nga eBay dhe tregojnë rëndësinë e produkteve autentike.

Luksi global i dorës së parë është çelësi
Ka dy faktorë të mëdhenj pas rritjes së tregut të luksit të dorës së dytë: blerësit më të rinj në internet me shumë para dhe kërkesa e lartë për mallra luksi në radhë të parë.

E ndikuar gjithnjë e më shumë nga produktet në TikTok, Twitter ose Instagram, numri në rritje i mijëvjeçarëve të pasur dhe veçanërisht të rinjve të Gen Z janë vendosur të përbëjnë 70% të tregut të shitjes me pakicë të dorës së parë të luksit deri në vitin 2025, sipas Studimit më të fundit të Luksit të publikuar në nëntor nga Bain. & Kompania. Nuk është për t’u habitur që shumë nga këta klientë me njohuri teknologjike nuk e shohin nevojën për dyqane aktuale dhe nuk kanë frikë të blejnë në internet.

Një tjetër parakusht për një treg të dorës së dytë është një treg i madh i shitjes me pakicë të dorës së parë. Këtu industria e mallrave të luksit personal është në përmirësim pas një rënieje të madhe në 2020 për shkak të koronavirusit. Megjithatë, viti aktual nuk ka qenë i qetë, por vetëm është rikthyer në rritje në tremujorin e dytë dhe të tretë krahasuar me vitin 2019.

Për tremujorin e fundit të vitit, Bain pret një rritje prej 1% në tregun e mallrave personale luksoze të dorës së parë mbi numrat e vitit 2019. Kjo do ta sillte atë në një nivel më të lartë të të gjitha kohërave prej 283 miliardë euro – më shumë se dyfishi i madhësisë së tij dy dekada më parë.

Kjo rritje masive është nxitur kryesisht nga shpenzimet në SHBA, të cilat tani përbëjnë 31% të tregut global dhe Kinë, një vend që ka dyfishuar pjesën e saj të tregut vetëm në dy vitet e fundit dhe sot zë 21% të tregut. .

Bain ka shpresa të mëdha për industrinë dhe vlerëson se tregu i mallrave personale luksoze të dorës së parë mund të rritet 6-8% çdo vit dhe të arrijë 360-380 miliardë euro deri në vitin 2025. Me shifra të tilla, do të ketë shumë mallra magjepsëse për t’u filtruar tregu i dorës së dytë, ku blerësit e gatshëm mund t’i kapin ato me besim në rritje dhe disa klikime nga komoditeti i dhomës së tyre të ndenjes.

Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Deutsche Welle.

Continue Reading

Lifestyle

Ide fantastike për një drekë të shijshme

Published

on

Dilema se cka të përgatisni cdo ditë për drekë është mjaft e madhe. Por, ne u’a shuajmë sot atë kuriozitet duke ju treguar një recetë që kur njëherë ta provoni, do ta përgatitni gjithnjë e më shpesh.

Patatja është kafshatë e mirë dhe e shijshme.

Nevojiten:

– 600 g patate,
– 200 g ajkë të thartë,
– 1 qepë e madhe,
– 2 speca të gjelbër,
– 1 domate e madhe,
– pak kaçkavall,
– vaj,
– 1 lugë kafeje spec të bluar,
– pak erëza,
– 4 thelpinj hudhre.

Përgatitja:

Qepën priteni për së gjati dhe fërgoni, shtoni specin e prerë, dhe kur të fërgohet shtoni domaten e prerë dhe të gjitha zieni. Shtoni erëzat.

Pataten zieni pak (rreth 5-6 minuta) dhe priteni në kube. Shtoni specin e bluar dhe thelpinjtë e grirë të hudhrës. Shtoni pak vaj dhe ajkën dhe bashkoni, në fund të enës për pjekje qitni pak qepë të fërguara dhe specin, shpërndajeni nga sipër pataten gjysmë të zier, pastaj specin dhe pataten.

Të gjitha radhitni mirë dhe qitni pak kaçkavall të grirë në rende, por edhe një trangull të prerë hollë.

Piqni 30 – 35 minuta që të skuqen mirë dhe mund t’i shërbeni me sallatë.

Ju bëftë mirë! /UBT News/

Continue Reading

Kulturë

Gladiatorët: Colosseumi si paraardhës i Reality TV?

Published

on

Me lansimin e shumëpritur të vazhdimit të filmit Gladiator II, një nga filmat më të pritur të vitit, pyetja që ngrihet është: A mund të gjejmë paralele mes traditës antike të gladiatorëve romakë dhe reality show-ve moderne?

Ridley Scott, regjisori i dy filmave, po ashtu është një figurë ikonë, me një histori të pasur që përfshin hitet legjendare si Alien (1979), Blade Runner (1982) dhe më së fundmi Napoleon (2023). Pavarësisht periudhës që ka kaluar, luftërat e gladiatorëve vazhdojnë të jenë një temë e paharruar dhe e përsëritur, dhe, po të hedhim një sy më të thellë, mund të zbulojmë disa paralelja interesante me shfaqjet moderne të reality-t.

Një popull ka nevojë për “buka dhe cirk”

Shprehja “bukë dhe cirku”, e atribuueshme poetit romak Juvenal, flet për mënyrën se si perandorët romakë arritën të mbajnë popullin të kënaqur dhe të kontrolluar, duke u ofruar atyre ushqim dhe argëtim. Juvenal, megjithatë, e përdorte këtë shprehje për të kritikuar popullin romak, i cili, sipas tij, ishte shumë i preokupuar me kënaqësitë e sipërfaqshme dhe më pak i interesuar për punët politike.

Siç thotë historiania dhe eksperti për gladiatorët, Alexander Mariotti, luftërat e gladiatorëve ishin “mjeti më i fuqishëm politik i kohës”. Perandori Vespasian, që urdhëroi ndërtimin e Colosseumit, erdhi në pushtet në një periudhë të trazuar pas një lufte civile dhe kaosit të brendshëm. Vespasiani, një njeri i popullit, e kuptoi se për të siguruar mbështetje, kishte nevojë për diçka më shumë se sa vetëm shpërndarjen e bukës: ai i ofroi popullit “cirkun”, një spektakël të jashtëzakonshëm që do t’i mbante të angazhuar dhe të kënaqur.

Reality TV — “cirkët” modern?

Olivia Stowell, një kërkuese doktorature në Universitetin e Miçiganit, e cila ka studiuar historinë e reality TV, sheh një lidhje mes luftërave të gladiatorëve dhe shfaqjeve moderne si Survivor. Në të dyja formatet, individë të ndryshëm garojnë për kënaqësinë e audiencës, dhe kjo garë shpesh është e lidhur me mundësinë për t’u bërë të famshëm dhe të pasur.

Stowell shton me humor se, ndonëse Candid Camera, një shfaqje komike që ka filluar në vitin 1948, shpesh identifikohet si shfaqja e parë e reality TV, ajo do të duhej ta fillonte historinë e saj “me Colosseumin!” Një dallim i qartë mes gladiatorëve dhe pjesëmarrësve të reality show-ve është se në Romën antike, gladiatorët shpesh nuk kishin mundësi zgjedhjeje: shumica ishin skllevër ose të burgosur të detyruar të luftonin në arenë. Megjithatë, siç tregon Mariotti, me kalimin e kohës, gjithnjë e më shumë njerëz u regjistruan në “shkollat e gladiatorëve”, duke shpresuar të bëheshin profesionistë të adhuruar dhe të pasur.

Një llotari për pasuri dhe lavdi

Pjesëmarrësit në luftërat e gladiatorëve ishin të vetëdijshëm për rrezikun e vdekjes, por gjithashtu dinin se kishin mundësinë për t’u pasuruar dhe për t’u bërë të famshëm. “Ishte një mundësi për të arritur famë dhe pasuri të shpejtë”, thotë Mariotti. “Ishte si të bëhesh një atlet i preferuar i kohës, një njeri i dëshiruar nga të gjithë.” Po ashtu, pjesëmarrësit në reality show janë të ndërgjegjshëm se do të sakrifikojnë disa aspekte të jetës së tyre, si privatësinë dhe dinjitetin, për mundësinë për t’u bërë të njohur dhe përfitues.

Prodhuesit — perandorët e modernë?

Në një analogji më të thellë, mund të pyesim: kush është “perandori” i shekullit XXI? “Unë mendoj se është ne – krijuesit e shfaqjeve”, thotë Sagar More, një producent dhe regjisori i shfaqjes më të gjatë të reality TV në Indi, Roadies. Ai tregon se si shfaqjet moderne janë gjithnjë e më shumë të projektuar për të krijuar drama të pasura, me elemente si privimi i gjumit dhe ofrimi i alkoolit, të cilat krijojnë kushte për të nxjerrë reaksione dramatike nga pjesëmarrësit.

Siç thotë More, editores i ndodhin “më shumë orë të incizuara materiale që mund të redaktohen për të formuar një histori. Ky është një pushtet i madh, i cili mund të ndryshojë drejtimin e një historie.”

Fitimi i pëlqimit të publikut

Në periudhën romake, perandori kishte fuqinë direkte për të vendosur fatin e gladiatorëve. Në shumë raste, ai kërkonte që audienca të shprehte mendimin e saj: a duhej të tregoheshin të mëshirshëm, apo të vdisnin? Sot, ndonëse reality TV nuk është kaq ekstrem, ajo është shpesh objekt kritikash për kushtet e keqija të punës, promovimin e standarteve të pasigurta të bukurisë dhe manipulimin e audiencës.

Një çështje që është bërë gjithnjë e më e dukshme është shëndeti mendor. Pjesëmarrësit në shumë shfaqje kanë folur për ankthin dhe depresionin që përjetojnë gjatë dhe pas xhirimeve, çka i ka shtyrë disa shfaqje të ofrojnë mbështetje psikologjike, por kjo nuk është gjithmonë e mjaftueshme.

Nga Colosseumi te Hollywood-i

Luftërat e gladiatorëve u ndaluan fillimisht në fillim të shekullit të 5-të, por ende vazhdojnë të magjepsin masat, sidomos përmes filmave si Gladiator. Filmi i parë, i cili arriti të fitonte më shumë se 450 milionë dollarë në botë, është një testament i vazhdimësisë së këtij mitologjie, që ende tërheq shikuesit. Vazhdimi i filmit pritet të ketë një sukses të ngjashëm, duke na kujtuar se, edhe në kohët moderne, spektakli i gladiatorëve mbetet një formë e pashtershme argëtimi, duke e lidhur të kaluarën dhe të tashmen në një lidhje të fuqishme kulturore./DW/d.e.

Continue Reading

Kulturë

Mafia, tortura dhe krimet e vërteta: Muzetë evropianë që zbulojnë botën e errët të krimit!

Published

on

The Mob Museum, i njohur gjithashtu si Muzeu Kombëtar i Krimit të Organizuar dhe Zbatimit të Ligjit, ka rifituar një shikim të ri, duke shtuar një seksion të ridizajnuar të titulluar “Krimi i Organizuar në Kulturën Popullore”. Ky seksion përqendrohet në ndikimin që ka pasur mafia në kulturën popullore amerikane, duke ofruar vizitorëve një mundësi të shkëlqyer për të hetuar se si krimi i organizuar është portretizuar dhe përjetësuar në media dhe filmat më të njohur.

Seksioni përmban një koleksion të pasur artefaktesh, kostumesh dhe imazhesh nga prodhime të famshme si Pulp Fiction, ku mund të shihni dy kostume të veshura nga aktorët, dhe një revole të përdorur nga Robert De Niro në “The Godfather Part II”. Gjithashtu, është përfshirë një kopje e skenarit të episodit të parë të serisë Narcos të Netflix, që bazohet në luftën kundër kartelit të drogës të Kolumbisë.

Muzeu është gjithashtu shtëpia e The Underground, një ekspozitë që trajton periudhën e Prohibition (NDALIMIT TË ALKOHOLIT) në SHBA, me një speakeasy dhe një distileri që të kthen pas në një epokë të ndaluar të Amerikës. Për ata që nuk mund të udhëtojnë deri në Las Vegas për të eksploruar këtë histori të thellë krimi, ka shumë mundësi për të mësuar për mafian dhe krimet e tjera në disa qytete të Evropës, të cilat ofrojnë muze me tema të ngjashme.

Muzeu No Mafia, Palermo

Në qytetin historik të Palermos në Sicili, Muzeu No Mafia ofron një udhëtim nëpër ngjarjet më të rëndësishme që kanë shënuar luftën e Italisë kundër mafias. Muzeu është vendosur në Palazzo Gulì, një ndërtesë historike që ka lidhje me figura të njohura të luftës kundër krimit të organizuar, si Giovanni Falcone dhe Paolo Borsellino, dy gjyqtarët që u vranë nga mafia. Ekspozitat përfshijnë një arkiv fotografik në katin përdhes dhe një ekspozitë multimediale që trajton tema si mafia rurale dhe urbane, mafia ndërmarrëse dhe lidhjet e saj me globalizimin.

Muzeu i Krimeve Mesjetare, Rothenburg ob der Tauber

Për ata që duan të udhëtojnë në kohë dhe të përjetojnë një histori më të errët, Muzeu i Krimeve Mesjetare në qytetin Rothenburg ob der Tauber në Gjermani është vendi ideal. Ky muze është i vendosur në manastirin e dikurshëm të Shën Gjonit dhe është muzeu më i madh ligjor në Evropë. Ekspozitat përmbajnë pajisje torturuese origjinale, si banka shtrirëse, lidhësa gishti dhe karrige me gishta të mprehtë. Vizitorët mund të shohin gjithashtu protokolle hetuese mesjetare, duke përfshirë gjyqet për shtrigat dhe dokumente ligjore që përshkruajnë mënyrat e dënimit për krime të vogla, si dhe maskat e turpit të përdorura për të ndëshkuar të dënuarit.

Muzeu i Kriminologjisë, Athinë

Në Athinë, Greqi, Muzeu i Kriminologjisë që ndodhet në Fakultetin e Mjekësisë të Universitetit të Athinës, i njohur për koleksionin e tij të pasur, tregon histori të krimeve të njohura që ndodhën gjatë shekullit të 19-të dhe fillimit të shekullit të 20-të. Një ekspozitë e veçantë është ajo e mbetjeve njerëzore, që përfshin mbetje mumifikuar dhe kocka njerëzore, si dhe pjesë të konservuara që i përkasin të dënuarve të famshëm grekë. Ekspozitat përfshijnë gjithashtu modele të fashës së plagëve dhe një koleksion toksikologjik që përshkruan përdorimin e drogës dhe substancave helmuese.

Muzeu i Krimit të Vërtetë, Hastings, Mbretëria e Bashkuar

Në qytetin e Hastings në East Sussex, Muzeu i Krimit të Vërtetë është një vend ideal për të eksploruar botën e kriminelëve serialë, gangsterëve, helmuesve dhe ndjekësve. Ekspozitat përfshijnë krevatin e vdekjes nga injeksioni letal, enët e acidit të përdorura nga John George Haigh për të shpërbërë viktimat e tij, dhe letërkëmbimin e burgosurve të famshëm, si Richard Ramirez  një serial killer i njohur si “Night Stalker”. Muzeu ka gjithashtu një ‘kohëpjesë me zë’ ku mund të dëgjoni për confessimet tronditëse të kriminelëve të dënuar.

Kështu, për ata që duan të zhyten thellë në botën e krimit dhe të kuptojnë se si ai është trajtuar dhe përjetësuar në histori, këto muze evropiane ofrojnë një përvojë unike dhe edukative, që pasqyron të kaluarën e errët të kontinentit, nga mafia e Sicilisë deri tek torturat mesjetare dhe krimet e njohura botërore./Euronews/D.E./

Continue Reading

Kulturë

Ceremonia e ndarjes së çmimeve “Katarina Josipi”: Vlerësime për tre personalitete të shquara të artit shqiptar

Published

on

Në një ceremoni  u mbajt ndarja e çmimeve “Katarina Josipi”, ku u shpërblyen tre personalitete të njohura të botës së artit shqiptar për kontributin e tyre në dramaturgji dhe skenografi. Çmimet u ndanë në praninë e ministrit të Ministrisë për Kulturë, Rini dhe Sport, Hajrulla Çeku, i cili theksoi rëndësinë e këtyre çmimeve për njohjen dhe nxitjen e krijimtarisë artistike në Shqipëri.

Çmimi i parë në kategorinë “Dramë Origjinale Shqiptare” iu dha dramaturgut të njohur Jeton Neziraj për dramën e tij të vlerësuar, “Udhëtimi i Familjes Muller në Unmikistan”. Me këtë çmim, u vlerësua krijimtaria e Nezirajt, i cili ka arritur të ndërthurë elemente të realitetit të hidhur dhe humorit të hollë, duke pasqyruar në mënyrë brilante situatën politike dhe sociale të periudhës pas luftës në Kosovë.

Çmimi i dytë iu dha aktorit dhe skenaristit Astrit Kabashi për dramën “Fridrih Fluturaku”, një vepër që përmes personazheve të saj dhe ngjarjeve të trazuara, shqyrton tematikën e individëve që përballen me pasigurinë dhe krizën e identitetit në një shoqëri të pasigurt. Kabashi ka arritur të krijojë një dramë që prek tema universale dhe të forta, duke reflektuar pasigurinë e kohës moderne.

Në vendin e tretë u shpërblye autori Hynor Vitija për dramën e tij “Zelusi”, një krijim që synon të hedhë dritë mbi konfliktet e brendshme të individëve dhe shoqërive, duke u fokusuar në tensionet e ekzistencës moderne dhe pasojat e këtyre konflikteve në jetën e individëve të thjeshtë.

Në përmbyllje të ceremonisë, ministri Çeku u shpreh i kënaqur me nivelin e lartë të krijimtarisë artistike të autorëve shqiptarë dhe theksoi rëndësinë e promovimit të dramës dhe arteve të tjera të shfaqura përmes këtij lloj eventi. Çmimi “Katarina Josipi” është një pasqyrë e kontributit të jashtëzakonshëm të individëve që japin një ndikim të drejtpërdrejtë në zhvillimin e kulturës shqiptare./UBTNews/

 

 

 

Continue Reading

Të kërkuara