Kulturë

Michelle Williams: ‘Beyonce dhe Kelly nuk kishin ide unë isha në depresion’

Published

on

Këngëtarja Michelle Williams, njëherëshit pjesë e ish-grupit muzikor R&B, Destiny’s Child, ku bënte pjesë Beyonce dhe Kelly Rowland, ka ndarë historinë e saj gjatë kohës sa ishin një grup tejet i suksesshëm në industrinë muzikore.

Gjithashtu ajo ndau edhe pjesë kur kishte kohë që ishte në depresion. Kjo sipas këngëtares, ishte si rezultat i shbërjes së grupit, pasiqë ajo ende nuk e kishte planifikuar si të vazhdonte karrierën e vetme.

Ndryshe nga ajo, Beyonce dhe Kelly Rowland vazhduan të bëjnë muzikë të vetme, duke prekur majat e suksesit.

Më kujtohet paraqitja ime e parë në Grammy në vitin 2000. Më duhej të vishja një fustan të bukur me dy pjesë Escada. Ishte me ngjyrë shampanjë dhe, natyrisht, e koordinuar me veshjet e mikeve të mia. Kjo ishte hera ime e parë në tapetin e kuq dhe hera ime e parë që vishja diçka që kushtonte mijëra dollarë” thekson Michelle.

Pas kësaj, ne ishim larg – Kelly [Rowland], Beyoncé [Knowles] dhe unë – duke udhëtuar nëpër botë së bashku si Destiny’s Child. Lidhja jonë është e vërtetë dhe më ka sjellë jetë në disa nga momentet e mia më të errëta”. Ajo gjithashtu u hap për eksperiencën e saj me depresion gjatë kohës sa ishte pjesë e grupit. Por që sipas saj, “depresioni i vërtetë” filloi pas shbërjes së grupit në të cilin ajo kishte qenë pjesë për më shumë se gjashtë vite.

E vështirë të thuash me saktësi atë që ndjen depresioni për mua. Ndonjëherë është një mpirje. Kur është kështu, unë mund të fle për një dekadë. Herë të tjera, është një mpirje e gishtërinjve, ankth që më mban zgjuar gjithë natën. Edhe gjatë kohës që isha në Destiny’s Child, gjithçka ishte atje: depresioni. Unë thjesht isha shumë e zënë, shumë e përqendruar, për t’u përballur me ato mendime dhe ndjenja”, tha këngëtarja.

Ajo shtoi se gjatë gjithë kohës, në këtë betejë të depresionit kishte qenë e vetme, pasiqë nuk e kishte ndarë me miket e saj.

Beyoncé dhe Kelly nuk kishin ide se me çfarë po luftoja, por kjo është mbi mua. Unë kurrë nuk u thashë një fjalë atyre. Unë madje nuk jam e sigurt që kisha fjalët për të thënë se si ndihesha në atë kohë. Nuk mund ta kuptoja idenë se ne në të vërtetë kemi mbaruar si një grup. Nuk isha gati që ajo të mbaronte vetëm pas gjashtë vitesh“.

Por duke parë prapa, nuk duhet të isha befasuar aq shumë. Dua të them, emri i albumit tonë të fundit ishte Destiny Fulfilled. Nëse ky nuk ishte një mesazh i qartë i drejtimit tonë, nuk e di se çfarë ishte“, tha ajo.

Michelle shtjellon se si edhe gjatë karrierës në grupin Destiny’s Child, ajo kishte realizuar këngë solo, mirëpo që asnjëherë nuk e kishte menduar të vazhdonte e vetme.

Kur mendova për të ardhmen? Asgjë! Heshtja që ndjeva gjatë asaj kohe më jehoi në veshët dhe më ra më shumë se çdo notë që mund të luante ndonjë instrument. Reagimi im ishte se kisha nevojë të krijoja muzikë të re vetë” theksoi Williams.

Megjithatë, Williams shpjegon se kjo ishte vetëm pjesë e asaj periudhe, dhe se pas disa viteve ajo vazhdoi karrierën dhe pati sukses edhe e vetme.

Pastaj erdhi një kohë e shkurtër kur u duk se karriera ime ishte përsëri në rrugën e duhur. Filloi me ofertën për të performuar në muzikalin skenik The Color Purple. Unë madje fitova një nominim për aktoren kryesore në Çmimet e 18-të Vjetore të Teatrit 2008 të NAACP!
Aty mendova: “Mirë, kjo është ajo. Ky do të jetë fillimi i kapitullit tjetër të historisë së Michelle Williams”
shtoi ajo.

Megjithatë pas disa përpjekjeve, ajo nuk është se pati ndonjë arritje në muzikë, ndryshe nga Beyonce, e cila me një total prej 28 çmimesh dhe 70 nominimesh nga Grammy Awards, është gruaja më e nominuar dhe këngëtarja më e vlerësuar në historinë e Grammy.

Gjithashtu Kelly Rowland ka qenë e suksesshme duke shitur miliona kopje të albumeve të saj në vitet pas shbërjes së grupit, dhe gjithashtu ishte fituese e çmimeve të Grammy Awards.

(Përktheu dhe përshtati UBTNews)

Kulturë

Trashëgimi, gruaja si arkitekte e etnografisë shqiptare

Published

on

Institucioni i Presidentit të Republikës organizoi me rastin e Ditës Kombëtare të Trashëgimisë Kulturore aktivitetin “Gruaja, shpirti i thesareve tona etnografike”, një ngjarje e veçantë që kishte në fokus veshjen popullore shqiptare.

Ky aktivitet u zhvillua nën kujdesin e Zonjës së Parë të Republikës, Armanda Begaj, e cila shprehu përkushtimin e saj për promovimin dhe ruajtjen e trashëgimisë etnografike shqiptare, duke nënvizuar rëndësinë e veshjeve tradicionale si pasuri kulturore.

Të pranishëm në këtë ngjarje ishin gra me kontribute të shquara në jetën kulturore shqiptare, ambasadorë dhe bashkëshortet e tyre, si dhe figura të njohura nga fusha të ndryshme të artit. Pjesëmarrësit u bashkuan në një festë të vërtetë të kulturës, ku veshjet tradicionale nga të gjitha krahinat e Shqipërisë, si dhe ato nga Kosova dhe komunitetet arbëreshe, u paraqitën me larminë dhe origjinalitetin e tyre.

Veshjet e prezantuara ishin dëshmi e zhvillimit të hershëm të zejtarisë artistike, me elementë që pasqyronin historinë tonë ndër shekuj. Ato përfaqësuan mjeshtërinë e grave dhe vajzave shqiptare, të cilat me pasion kanë punuar për të ruajtur dhe transmetuar këtë pasuri kulturore.

“Ne shqiptarët kemi trashëguar ndër shekuj një pasuri të madhe të veshjeve popullore, të punuara mjeshtërisht nga gra e vajza,” u shpreh Armanda Begaj gjatë fjalës përshëndetëse. Ajo theksoi se këto veshje, përmes proceseve historike, sociale e kulturore, kanë krijuar identitetin tonë kombëtar.

Zonja e Parë vlerësoi në veçanti gratë që riprodhojnë veshjet popullore me fanatizëm, duke ruajtur origjinalitetin e tyre. “Sot ndoshta nuk endim më sa dikur, por kemi mundësi të ruajmë kulturën materiale dhe shpirtërore shqiptare, ta pasurojmë dhe ta trashëgojmë në brezat e ardhshëm,” theksoi Begaj, duke nxitur të pranishmit të krenohen me historinë tonë të pasur.

Pas sfilatës së veshjeve popullore, e shoqëruar nga vallet tradicionale të krahinave, të pranishmit ndanë mbresat e tyre mbi etnografinë dhe rëndësinë e ruajtjes së trashëgimisë kulturore shqiptare. Ky aktivitet jo vetëm që shënoi një homazh ndaj gruas shqiptare, por gjithashtu nxiti një reflektim të thellë mbi rëndësinë e identitetit kulturor në formimin e një kombi të fortë dhe të bashkuar./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

Pas skenave të “Heartstopper”: Miqësia, dashuria dhe temat e rënda në serinë e tretë

Published

on

By

Në prag të publikimit të serisë së tretë të “Heartstopper”, atmosfera në xhirimet e këtij seriali të dashur nga Netflix është e mbushur me energji të heshtur por intensive. Në një shkollë të thjeshtë në periferi të Londrës, brenda mureve të cilës është krijuar “Truham High” ndodhen aktorët kryesorë, Kit Connor dhe Joe Locke, të cilët luajnë të dashurit Nick dhe Charlie.

Ata janë duke xhiruar një skenë të rëndësishme, ndërsa bisedojnë me tone të ulëta në klasën e artit të zotit Ajayi, një hapësirë e sigurt për Charlie në seritë e mëparshme. Kjo dhomë është e mbushur me murale shumëngjyrëshe që reflektojnë stilin e Alice Oseman, krijueses së serialit.

Ndërsa xhirimet vazhdojnë, producentët janë të kujdesshëm për të ruajtur intimitetin e skenave emocionale. Locke dhe Connor tregojnë se miqësia e tyre jashtë ekranit i ndihmon të kalojnë momentet më të vështira gjatë filmimeve. Ata flasin me humor për darkat e përbashkëta dhe përpjekjet kulinare të njëri-tjetrit, duke krijuar një ndjesi familjariteti edhe jashtë seteve.

Seria e tretë pritet të prekë tema më serioze se dy të parat, përfshirë shëndetin mendor dhe marrëdhëniet seksuale. Çrregullimi i të ngrënit të Charlie-t do të jetë një nga historitë kyçe, ndërsa personazhe të tjerë, përfshirë Elle dhe Tao, do të përballen me përvojat e tyre të para seksuale. Yasmin Finney, e cila luan Elle, flet për rëndësinë e përfaqësimit të një vajze transgjinore në këto momente intime, duke theksuar sa e rëndësishme është të tregohet ky aspekt i jetës së një personi trans.

Tobie Donovan, i cili luan Isaac, diskutohet gjithashtu për përfaqësimin e aseksualitetit në serial. Ai thekson përpjekjet për të trajtuar këtë temë me kujdes dhe autenticitet, duke bërë kërkime të thelluara për t’u siguruar që portretizimi i tij është i drejtë dhe i ndjeshëm.

Producenti ekzekutiv Patrick Walters është i kënaqur me diversitetin dhe rëndësinë e serialit për komunitetin LGBTQ+, duke e cilësuar “Heartstopper” si një platformë ku të rinjtë mund të shohin veten të përfaqësuar në mënyrë autentike dhe pozitive.

Ndërkohë që priten emocionet e serisë së tretë, mbetet i dukshëm ndikimi i këtij seriali si një dritare e fuqishme për historitë queer dhe rritjen e personazheve të tij në një botë gjithnjë e më komplekse./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

Piktura e hapur nga tregtari i mbeturinave në Capri rezulton të jetë një vepër e Picasso-s

Published

on

By

Një pikturë që dikur ishte quajtur “e tmerrshme” nga gruaja e një tregtari të mbeturinave, është vërtetuar nga ekspertët italianë si një vepër origjinale e Pablo Picasso-s. Piktura, e cila besohet të jetë një portret i Dora Maar, fotografja dhe muza e njohur e artistit, u gjet nga Luigi Lo Rosso në vitin 1962 teksa pastronte bodrumin e një shtëpie në ishullin Capri.

Busti i zonjës Dora Maar, e cila ishte e dashura dhe muza e Pablo Picasso-s, u gjet në një villë në Capri dhe u verifikua së fundmi

Pa dijeninë e tij për vlerën e saj, ai e varrosi atë për dekada në shtëpinë e tij në Pompei, ku djali i tij Andrea, pas vitesh dyshimesh, filloi të studiojë historinë e artit dhe zbuloi ngjashmëritë me nënshkrimin e Picasso-s.

Pasi kërkuan ndihmën e ekspertëve, përfshirë detektivin e njohur të artit Maurizio Seracini dhe grafologen Cinzia Altieri, u konfirmua se nënshkrimi në këndin e sipërm majtas ishte i vërtetë. Vepra tani vlerësohet në 6 milionë euro dhe besohet të jetë krijuar midis viteve 1930 dhe 1936, një periudhë kur Picasso vizitonte shpesh ishullin Capri.

Siguruar nga Andrea Lo Rosso, e nënës së tij me Picasso-n e supozuar të varur në sfond

Megjithatë, Fondacioni Picasso ende nuk ka dhënë një vendim përfundimtar mbi origjinalitetin e saj, megjithëse ekspertët si Luca Marcante, presidenti i Fondacionit Arcadia, besojnë se mund të ekzistojnë dy versione të kësaj vepre. Familja Lo Rosso, e cila ka ruajtur pikturën për dekada, ka deklaruar se synimi i tyre nuk është përfitimi material, por vërtetimi i së vërtetës./UBTnews/

Continue Reading

Bota

Kulisat e zgjedhjeve: Top 10 filmat mbi zgjedhjet në SHBA

Published

on

Në këtë kohë tensioni të lartë për zgjedhjet presidenciale në Shtetet e Bashkuara, Hollywood-i ka prodhuar një sërë filmash tërheqës që eksplorojnë dinamikat e fushatave, manipulimin dhe idealet e demokracisë. Aktuale më shumë se kurrë, këto filma ofrojnë një reflektim të thellë mbi procesin politik amerikan, duke shqyrtuar çështje si korrupsioni, ambicia dhe sfidat që kanë përballur kandidatët.

Primary Colors (1998) – Regjia: Mike Nichols
Një satirë që shoqëron një version të dukshëm të Bill Clinton, filmi tregon përpjekjet e Jack Stanton (John Travolta) për të fituar primaret. Me një skenar të shkruar nga Elaine May, filmi hedh dritë mbi anët më të errëta të fushatave politike, duke pyetur: A ka rëndësi e vërteta nëse rezultati është një president që punon për popullin?

All the President’s Men (1976) – Regjia: Alan J Pakula
Ky film klasik fokusohet në hetimin e gazetarit Bob Woodward dhe Carl Bernstein mbi skandalin Watergate. Pavarësisht se është një film mbi gazetarinë, ai gjithashtu trajton politikat e ndyra të fushatës, duke zbuluar sesi korrupsioni dhe mashtrimi ndikuan në fitoren e Richard Nixon.

Wag the Dog (1997) – Regjia: Barry Levinson
Një satirë që ilustron bashkimin e politikës dhe Hollywood-it, filmi tregon se si një konsultant fushate (Robert De Niro) krijon një histori të rreme për të shpëtuar imazhin e presidentit. Një komedi e mprehtë që bën një reflektim mbi marrëdhëniet ndërmjet politikës dhe realitetit.

The War Room (1993)- Regjia: DA Pennebaker dhe Chris Hegedus
Ky dokumentar ofron një pasqyrë të brendshme të fushatës së Bill Clinton në 1992. Duke u fokusuar te strategët, filmi tregon se si energjia dhe entuziazmi i rinisë mund të transformojnë një fushatë.

The Best Man (1964) – Regjia: Franklin J Schaffner
Një dramë politike që shqyrton intrigat e zgjedhjeve, me dy rivalë që përdorin çdo mjet në duar për të fituar. Skripti i Gore Vidal eksploron moralitetin dhe ndershmërinë në politikë.

State of the Union (1948) – Regjia: Frank Capra
Një kritikë e qartë mbi procesin politik, filmi tregon se si ambicia dhe manipulimi ndikojnë në zgjedhjet presidenciale. Me një fund idealist, ai ndihmon në reflektimin mbi çmimin e fuqisë.

The American President (1995) – Regjia: Rob Reiner
Një romancë politike që tregon për jetën e presidentit Andrew Shepherd (Michael Douglas), ky film kombinon komedinë me temat politike, duke nxjerrë në pah idealizmin e mundshëm në politikë.

The Ides of March (2011) – Regjia: George Clooney
Një analizë e thellë e humbjes së pafajësisë politike, filmi tregon për intriga dhe manipulime në një fushatë presidenciale, duke nxjerrë në pah marrëdhëniet midis kandidatëve dhe medias.

Game Change (2012) – Regjia: Jay Roach
Ky film përshkruan mënyrën se si John McCain zgjodhi Sarah Palin si kandidatin e tij për zv.president, duke sjellë në pah intrigat dhe pasojat e këtij vendimi të diskutueshëm.

Head of State (2003) – Regjia: Chris Rock
Një komedi që sfidon stereotipet politike, filmi tregon për një kandidat të papritur që përfaqëson zërin e popullit dhe thotë të vërtetën për çështjet sociale.

Bonus: Betty Boop for President (1932)
Një film animacioni që parashikon idenë e një presidenti të femrës, duke ofruar një satirë të lehtë për politikën amerikane në atë kohë.

Të dhënat dhe temat që trajtohen në këto filma janë përherë relevante, duke na kujtuar se politika është një lojë e rrezikshme, por gjithashtu një reflektim i ideve dhe aspiratave që formojnë shoqërinë tonë./UBTNews/

Nga BBC, në përkthim dhe përshtatje të D.E.

Continue Reading

Të kërkuara