Film & TV

Më në fund, episodi i ri i “The Simpsons” do të shpjegojë se si e ka parashikuar seriali të ardhmen

Sipas prodhuesve, është një metodë se si shfaqja ka parashikuar disa nga ngjarjet botërore.

Publikuar

Seriali i animuar, “The Simpsons” do të shpjegojë se si ata kanë parashikuar disa ngjarje të së ardhmes në episodin e ardhshëm të sezonit 34.

The Simpsons ka parashikuar disa ngjarje të mëdha botërore gjatë periudhës së saj prej dekadash – por ka një metodë për qasjen e tyre, sipas njerëzve pas shfaqjes.

Shkrimtari i serialit, producenti ekzekutiv dhe drejtuesi i shfaqjes Matt Selman foli për Deadline në lidhje me atë që do të ndodhë më pas për hitin e animuar ndërsa përgatitet për premierën e sezonit 34 muajin e ardhshëm.

Gjatë bisedës, Selman tregoi se shikuesit më në fund do të mësojnë se si emisioni ka arritur të parashikojë me saktësi të ardhmen në një episod të ardhshëm.

“Ne kemi një tjetër episod konceptual të çmendur që shpjegon se si The Simpsons e dinë të ardhmen. Është një episod konceptual me shumë gjëra të çmendura në të, por bën një shpjegim se si Simpsons mund të parashikojnë të ardhmen”, shpjegoi Selman, 50 vjeç.

“Jam shumë i emocionuar për sezonin 34”, vazhdoi ai. “Ju duhet të shtyni përpara dhe të sfidoni veten dhe të siguroheni që çdo episod të jetë i dallueshëm, emocional, vizual, bindës dhe i frikshëm dhe kinematografik. Kështu që ne e bëjmë këtë në 85 përqind të tyre. Kjo është shumë mirë. Gjithmonë kam menduar se B+ është një notë e mirë”.

Sipas tij, mbajtja sa më e freskët e shfaqjes pas gjithë këtyre viteve është ende “sfida më e madhe krijuese” e ekipit.

The Simpsons u shfaq për herë të parë në dhjetor të vitit 1989. Me kalimin e viteve, filmi kryesor i animuar ka parashikuar me sukses ngjarje të ndryshme botërore, përfshirë bërjen e Donald Trump president, blerjen e Fox nga Disney, sulmet e 11 shtatorit, pandeminë COVID-19 dhe tre ngjarje të Super Bowls.

Megjithatë, pyetjet për të ardhmen e emisionit janë ngritur gjithashtu. Për fat të mirë për fansat, producenti ekzekutiv dhe shkrimtari Al Jean thotë se ai nuk do të përfundojë së shpejti.

Sezoni 34 i The Simpsons do të shfaqet premierë më 25 shtator në orën 20.00. ET në Fox.

Film & TV

Vazhdojnë kritikat për “Blonde” të Netflix

Ekuipazhi filmoi në vendet reale ku lindi dhe vdiq Monroe.

Publikuar

nga

I destinuar të jetë një nga filmat më përçarës të vitit, filmi biografik për Marilyn Monroe “Blonde” më në fund do të dalë në Netflix të mërkurën pas më shumë se një dekade shtyerjesh.

Ndërsa ka shumë lavdërime për performancën kryesore të Ana de Armas, kritikët nuk mund të bien dakord nëse filmi i ri është një turne artistik ose një shtresë tjetër mizore e shfrytëzimit kundër ikonës së shekullit të 20-të.

Për revistën ID, “Blonde” është“krijim filmash instinktiv, i dhimbshëm që përkul hapësirën, kohën dhe çdo mjet kinematografik që disponon në shërbim të arritjes së së vërtetës emocionale”.

Ose shikuesit mund të marrin pozicionin e Richard Brody të New Yorker-it, i cili e quajti filmin “qesharak e vulgar”, duke e parë mundimin e pafund që Monroe përjeton në ekran si “një lloj i veçantë sadizmi regjisorial”.

Nga trauma e një nëne me paqëndrueshmi mendore dhe të dhunshme, përdhunimit të saj nga duart e një shefi studioje, në një skenë me presidentin John F Kennedy, jeta e Monroe përshkruhet si një abuzim dhe ankth i pamëshirshëm.

Dominik kaloi 11 vjet duke u përpjekur për ta bërë filmin dhe e ka vlerësuar lëvizjen #MeToo kundër sulmeve seksuale që më në fund krijoi interes për historinë – megjithëse thuhet se ai luftoi gjatë me Netflix për kohën e filmit dhe rreth skenave grafike.

Armas u tha gazetarëve në Festivalin e Filmit në Venecia, se ajo duhej të shkonte në vende “të pakëndshme, të errëta dhe të pambrojtura” për rolin.

“Ajo ishte gjithçka për të cilën mendoja, gjithçka që ëndërroja, gjithçka për të cilën mund të flisja. Ajo ishte me mua dhe ishte e bukur”, tha ajo.

Ekuipazhi filmoi në vendet reale ku lindi dhe vdiq Monroe.

Është një kthesë për Armas, e cila punoi për muaj me një trajner vokal për të kapërcyer theksin e saj kuban dhe për të gjetur një zë që mund të shprehte karakterin e Monroe si dhe intonacionet e saj unike.

Filmat e Dominikut shpesh kanë rezultuar përçarës.

Shumë e panë filmin e tij të mëparshëm biografik, “Vrasja e Jesse James nga frikacaki Robert Ford” me protagonist Brad Pitt, i cili shërben si producent në “Blonde”, si një kryevepër poetike, por po aq shumë e panë pretencioz dhe e cilësuan se dështoi në arkë.

Megjithatë, Dominik nuk ka gjasa të shqetësohet.

“Blonde” është “një film kërkues”, tha ai për Screen Daily. “Nëse audiencës nuk i pëlqen, ky është problemi i audiencës. Nuk kandidon për poste publike”.

NPR ishte në mesin e disa mediave duke thënë se filmi është “shfrytëzim, jo ndjeshmëri”.

Por Vogue tha se shumë nga tronditjet fillestare mund të zbehen me kalimin e kohës./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Rihapen teatrot në Kashmir pas më shumë se dy dekadave

Teatri do të rihapet për publikun më 30 shtator.

Publikuar

nga

Kinematë në Kashmirin e kontrolluar nga India kanë rihapur dyert e tyre për herë të parë në më shumë se dy dekada pasi u mbyllën me forcë gjatë një rebelimi të armatosur që u përshkua me sulme.

Nënguvernatori i Xhamu dhe Kashmirit, Manoj Sinha inauguroi të martën kinemanë më të re të rajonit të diskutueshëm, në një ceremoni të shënuar me shumë bujë.

“Hapja është reflektim i një agimi të ri shprese, ëndrrash, besimi dhe aspiratave te njerëzit”, u tha Sinha gazetarëve jashtë teatrit në qytetin më të madh indian të Kashmirit, Srinagar, duke e quajtur “ditë historike”.

Teatri mbajti një shfaqje speciale të filmit “Lal Singh Chaddha”, rikrijim i “Forrest Gump”, ku luajnë dy nga superyjet më të mëdhenj të Indisë, Aamir Khan dhe Kareena Kapoor.

Teatri do të rihapet për publikun më 30 shtator, sipas biznesmenit Vijay Dhar, i cili ka bashkëpunuar me zinxhirin indian të kinemasë Inox Leisure Ltd., për të hapur teatrin në Srinagar./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

“Emily in Paris” po rikthehet

Sezoni 3 e gjen Emilyn ende në qytetin e dritës.

Publikuar

nga

Seriali “Emily in Paris” po rikthehet. Të enjten Netflix lansoi pamjet e para nga sezoni i tretë, ku Lily Collins dukej se po jetonte jetën si më së miri. Fundi i sezonit të dytë ngriti dilemën te fansat se a u largua vërtet Emily nga Parisi.

Sezoni 3 e gjen Emilyn ende në qytetin e dritës, sipas një njoftimi nga transmetuesi, por tani ajo është “në një udhëkryq vendimtar në çdo aspekt të jetës së saj”.

Pamjet lënë të kuptohet se vendimet që merr Emily në sezonin e 3-të do të përcaktojnë “të ardhmen e saj në Francë” dhe thotë se heroina e zgjuar e mediave sociale do të vazhdojë “të zhytet në aventurat dhe kthesat befasuese që ofron jeta në Paris”.

Emily në Paris u shfaq premierë në Netflix në tetor të vitit 2020./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Drama televizive për Boris Johnson, regjisori: Nuk është menduar të jetë një sulm ndaj tij

Autenticiteti dhe objektiviteti ishte një prioritet për krijuesit e filmit.

Publikuar

nga

Kur Michael Winterbottom vendosi të ‘dramatizonte’ muajt e parë të kohës së Boris Johnson në detyrë, askush nuk do ta kishte parashikuar që në kohën e transmetimit, Johnson do të kishte lundruar jo vetëm për Brexit dhe një pandemi globale, por nuk do të ishte më kryeministër.

Por regjisori britanik i tha Sky News se nuk do ta rishikonte komplotin në dritën e akuzave për festën e partisë dhe ritmin me të cilin historia ndryshoi, sepse fokusi i tij ishte se si Johnson e trajtoi pandeminë.

Megjithatë, ai shpreson që drama televizive të mbetet e rëndësishme dhe se zoti Johnson do të përshtatet me të, përcjell UBT News.

“Unë nuk mendoj se ai do të lajkatohet”, tha regjisori.

“Por unë shpresoj se ai do ta shikojë atë dhe do të shohë se sigurisht nuk është një sulm ndaj tij. Nuk është menduar si një sulm”.

Sir Kenneth Branagh është transformuar për t’u dukur pothuajse identik si ish-kryeministri në dramën e shumëpritur me gjashtë pjesë.

Ophelia Lovibond, e cila luan Carrie Johnson, pranoi për Sky News se ajo rrallë e shihte Kenneth Branagh nga “kostumi i Boris” dhe ishte “e çuditshme ta shikoje atë”.

Autenticiteti dhe objektiviteti ishte një prioritet për krijuesit e filmit.

“Nëse keni një mendim armiqësor për Borisin, me siguri do të mendoni se seriali është shumë i butë me të. Dhe nëse e doni Borisin, ndoshta do të mendoni se seriali është shumë i ashpër ndaj tij”, tha Winterbottom.

Lovibond i tha Sky News se ajo u përpoq të shmangte lajmet për ngjarje të vërteta: “Dikush do të linte një gazetë në xhirime dhe unë i thosha vetes: “Oh, nuk duhet ta lexoj këtë sepse do të jetë diçka që nuk e di ende”, thotë ajo. “Nuk kisha qenë kurrë më parë në një situatë të luaja një personazh si ky”.

Regjisori Winterbottom grumbulloi përvoja nga njerëz në të gjithë qeverinë, spitalet, shtëpitë e kujdesit dhe shkencën për të frymëzuar një “rrëfim me ritme të shpejta”.

Ndërsa bazuar në ngjarje reale, ka disa licenca artistike, seriali që sugjeron se Carrie ka një ndikim të fortë në zgjedhjet politike të Boris Johnson./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara