Kulturë

E dini ku jetojnë amerikanët më të pasur?

Published

on

Ju ka shkuar mendja ndonjëherë se ku jetojnë ndër njerëzit më të pasur në botë?

Falë rritjes së çmimeve të aksioneve të firmave teknologjike, themeluesit në krye të atyre kompanive duket se kanë akumuluar pasuri me një ritëm shumë më të shpejtë se të tjerët. Kjo bën që ata të zgjedhin hapësirat më të bukura për të jetuar.

Këto janë rezidencat që pesë manjatët më të pasur, i quajnë ‘shtëpi’:

1. Bill Gates: shtëpi me vlerë 81 miliardë dollarë në Medina, Uashington

Z. Gates, 60 vjeç, pjesën më të madhe të kohës e kalon në rezidencën e tij 66,000 metra katrorë në Medina, Uashington, me nofkën Xanadu 2.0 pas pasurisë së personazhit në ‘Citizen Kane’. Rezidenca mbikëqyr liqenin e Uashingtonit. Z. Gates iu deshën shtatë vjet dhe 63.2 milion dollarë për të ndërtuar këtë shtëpi, e cila është e mbushur me shumë karakteristika të teknologjisë së lartë. Ai e bleu për 2 milion dollarë në 1988, por tani vlen rreth 170 milion dollarë, sipas të dhënave publike.

2. Jeff Bezos: shtëpi me vlerë 67 miliardë dollarë në Medina, Uashington

Z. Bezos, 52 vjeç, në procesin e ndërtimit të perandorisë së tij të tregtisë elektronike, kërkoi një sasi të madhe të pronave të patundshme gjatë viteve, duke e fituar atë në vendin e 26-të në listën e pronarëve më të mëdhenj të tokave të Amerikës vitin e kaluar.

Për sa i përket rezidencave, ai ka një fermë 165,000 hektarë në Teksasin Perëndimor, një shtëpi buzë detit në shtetin Uashington, tre apartamente të lidhura në Manhattan’s Century Tower dhe një pasuri 12,000 metra katrorë Beverly Hills që ‘mburret’ se ka Tom Cruise fqinj, sipas Forbes.

Shtëpia e tij në Medina, Uashington, afër selisë së Amazon, ka 5.35 hektarë. Përveç shtëpisë kryesore, ka gjithashtu një vilë dhe një varkë prej 4500 metra katrorë në Liqenin Uashington.

3. Warren Buffett: shtëpi me vlerë 65.5 miliardë dollar në Omaha, Nebraska

Megjithëse investitori më mendjemprehtë në tokë mban investime të shumta në pasuri të paluajtshme, Z. Buffett, 86 vjeç, është i njohur për jetesën e tij me ‘përulësi’.

Shtëpia e tij është në një cep në Omaha, Nebraska, të cilin ai e bleu në 1958 për 31,500 dollarë. Ai ka jetuar atje që nga ajo kohë. Shtëpia, e ndërtuar fillimisht në 1921, iu nënshtrua disa zgjerimeve për ta bërë atë një shtëpi komode dhe të rehatshme 6,500 metra katrorë për njeriun që ka një vlerë neto prej mbi 65,5 miliardë dollarë.

4. Mark Zuckerberg: shtëpi me vlerë 55.5 miliardë dollar në Palo Alto, California

Sipërmarrësi më i ri i pasur ankoron pjesën më të madhe të pasurisë së tij në shkolla, shëndetësi, filantropi dhe gjëra tjera të ngjashme. Portofoli i tij i pasurive të patundshme përfshin shtëpinë e tij në Palo Alto dhe një sipërfaqe prej 9.9 milion piedestal pranë Parkut Dolores në San Francisko.

Z. Zuckerberg, 32, bleu shtëpinë e tij të parë 5,000 metra katrorë në Palo Alto në 2011 për 7 milion dollarë. Ai shkatërroi katër prej shtëpive përreth shtëpisë së tij në vitet në vijim për rreth 43.8 milion dollarë për të ruajtur më mirë privatësinë e tij. Megjithatë plani i tij për të shkatërruar dhe rindërtuar ato katër shtëpi është bllokuar.

5. Larry Ellison: shtëpi me vlerë 49.3 miliardë dollar në Woodside, California

Kryetari ekzekutiv i Oracle, Larry Ellison, 72 vjeç, ka një portofol të gjerë të pasurive të patundshme. Ai ka blerë pjesë të mëdha të lagjeve të tëra në Malibu dhe rreth Liqenit Tahoe. Ai zotëron një rezidencë prej 70 milion dollarësh Beechwood në Newport, Rhode Island; një vilë kopsht në Kioto, Japoni; dhe 98% të tokës së Lanai, ishulli i gjashtë më i madh në Hawaii, të cilin ai e bleu në 2012 për 500 milion dollarë, sipas raporteve të botuara.

Pasuria e tij në Woodside, California, me një vlerë të vlerësuar prej 110 milion dollarë, është modeluar sipas arkitekturës japoneze të shekullit të 16-të, e kompletuar me një liqen prej 2.3 hektarësh të bërë nga njeriu.

Këto ishin vetëm disa nga rezidencat që ata shpenzojnë më shumë kohë, përndryshe, numri i tyre është i shumtë dhe kudo në botë./UBTNews

Lifestyle

Shijo fundjavën në shtëpi, ja disa mënyra për t’u kujdesur për veten

Published

on

Nëse nuk keni asnjë për të dalë, mos u shqetësoni, sepse ne kemi planin perfekt: relaksim dhe kujdes për veten. Bëhuni gati për një fundjavë kushtuar mirëqenies suaj! Ja disa mënyra për t’u kujdesur për veten në shtëpi këtë fundjavë.

Filloni një libër të mirë

Bëni vetes një dhuratë: gëzimin e leximit. Zgjidhni një libër, tema e të cilit të zgjoi interesin, qoftë një aventurë që do t’ju çojë në botë tjera, ose libër me ide për vetë-përmirësim që do t’ju japë stimuj të rinj. Përgatitni kafen ose çajin tuaj të preferuar, gjeni vendin më të rehatshëm në shtëpi dhe lexoni. Ky akt i vogël i kujdesit për veten mund të rinovojë energjinë tuaj dhe të ndihmojë mendjen tuaj të relaksohet.

Krijoni një atmosferë aromatike

Koha për ta transformuar shtëpinë në strehë relaksi, duke krijuar atmosferë aromatike që stimulon shqisat. Zgjidhni qirinj aromatike relaksuese ose përdorni vajra esencialë për të mbushur hapësirën me aroma të qeta. Zgjidhni livando për relaksim, mente për rigjallërim ose vanilje për ngrohtësi

Provoni meditimin

Të gjithë mund të meditojnë . Gjeni një vend të qetë në shtëpi, ndoshta një cep që ju ofron paqe mendore e merrni pak kohë për t’u fokusuar në frymëmarrjen tuaj. Praktika e meditimit është një derë drejt vetëdijes dhe një pushim i mendjes nga shqetësimet e përditshme. Edhe disa minuta mund t’ju japin një ndjenjë rinovimi dhe t’ju ndihmojnë ta përballoni javën e re me më shumë qetësi dhe fokus.

Gatuaj diçka të shëndetshme

Këtë fundjavë, bëhuni shefi i kuzhinës tuaj dhe eksperimentoni me një recetë të shëndetshme. Përfitoni nga mundësia për dietë të ekuilibruar, zbuloni shije dhe përbërës të rinj që mund të ushqejnë trupin dhe përmirësojnë disponimin. Provoni diçka me perime të freskëta të stinës, peshk të lehtë ose një pjatë që kombinon shijet e kripura dhe të ëmbla. /UBT News/

Continue Reading

Kulturë

Muzeu Britanik përballë historisë: Britanikët mbështesin një ekspozitë për skllavërinë transatlantike!

Published

on

Një sondazh i ri ka zbuluar se një shumicë e britanikëve mbështesin hapjen e një ekspozite të përhershme në Muzeun Britanik që do të fokusohet në rolin e Britanisë në tregtinë e skllevërve transatlantikë. Sipas sondazhit të realizuar nga YouGov, i porositur nga organizatat jofitimprurëse Good Law Project dhe World Reimagined, 53% e pjesëmarrësve mendonin se një ekspozitë permanente për tregtinë e skllevërve do të ishte e përshtatshme për Muzeun Britanik.

Pjesa më e madhe e të anketuarve gjithashtu shprehën mbështetje për rolin edukativ të muzeut. Rreth dy të tretat e tyre besojnë se Muzeu Britanik ka përgjegjësinë të edukojë publikun për rolin e Mbretërisë së Bashkuar në tregtinë e skllevërve dhe trashëgiminë e saj.

Përgjigjet e anketuarve gjithashtu treguan një mbështetje të madhe për iniciativat që synojnë të adresojnë trashëgiminë e skllavërisë, siç është The World Reimagined, një program arsimor artistik i njohur për skulpturat e tij të globit, të cilat janë ekspozuar në qytete të ndryshme të Mbretërisë së Bashkuar. Kjo mbështetje përfshin edhe sugjerimin se renovimi i Muzeut Britanik, i njohur si “Masterplan”, duhet të përfshijë një ekspozitë për tregtinë e skllevërve, duke e integruar këtë pjesë të historisë në përpjekjet për një transformim të plotë të muzeut.

Në një letër të hapur drejtuar drejtorit të Muzeut Britanik, Nicholas Cullinan, organizatat kërkuan që muzeu të pranojë rolin e Britanisë në tregtinë e skllevërve, duke ofruar një mundësi edukimi për publikun britanik që ka të drejtë të kuptojë historinë e vet. Letrën e hapur e nënshkruan edhe dy grupe të tjera, të cilët apeluan gjithashtu te Ministri i Kulturës, Lisa Nandy, për të vendosur prioritetet e duhura për muzeun dhe të sigurojnë që renovimi i tij të përfshijë një trajtim të sinqertë dhe të drejtë të këtij kapitulli të rëndësishëm të historisë së Britanisë.

Ky debat vjen pas njoftimit të këtij viti për memorialin “The Wake” të artistit Khaleb Brooks, një përpjekje tjetër për të nderuar viktimat e skllavërisë transatlantike. Memoriali do të vendoset në West India Quay, në Docklands të Londrës, dhe do të reflektojë mbi rolin që ka luajtur Londra në skllavërinë dhe si ajo ka formuar kryeqytetin britanik.

Kjo iniciativë dhe mbështetje e rritur për një ekspozitë të përhershme në Muzeun Britanik pasqyrojnë një ndryshim të dukshëm në mënyrën se si Britania po e pranon dhe përballon të kaluarën e saj koloniale dhe të skllavërisë./D.E./

Continue Reading

Kulturë

“Një vizion i dashamirësisë”: Pse trashëgimia e poetit kilian Pablo Neruda vazhdon në Francë

Published

on

By

Presidenti francez Emmanuel Macron bëri homazhe për Pablo Neruda në ish-shtëpinë e poetit në Santiago gjatë vizitës së tij në Kili të mërkurën, duke theksuar lidhjen e qëndrueshme midis nobelistit dhe Francës. Kjo lidhje, e cila filloi më shumë se 80 vjet më parë, ishte letrare dhe politike, me Francën që shërbeu si strehë dhe si platformë për zërin e Nerudës gjatë momenteve vendimtare të jetës së tij.

Presidenti Emmanuel Macron dhe gruaja e tij Brigitte Macron bënë homazhe për Pablo Neruda gjatë një vizite private në La Chascona, shtëpinë historike të poetit në Santiago, Kili , të mërkurën. Kjo vizitë, pjesë e turneut të Macron në Amerikën Latine, theksoi lidhjen e thellë midis Nerudës dhe Francës , një komb që vazhdon të nderojë ndikimin e poetit përmes shkollave, bibliotekave dhe institucioneve kulturore që mbajnë emrin e tij.

Shkrimtari, poeti dhe diplomati kilian Pablo Neruda, asokohe ambasador në Francë, u përgjigjet pyetjeve të gazetarëve më 21 tetor 1971 pranë gruas së tij në ambasadën kiliane në Paris, pasi iu dha Çmimi Nobel për Letërsinë në vitin 1971.

Gati një shekull më parë, Pablo Neruda mbërriti në Paris , një qytet që i dha formë rrugëtimit të tij poetik dhe politik. Stéphanie Decante, një profesoreshë e letërsisë hispanike në Universitetin e Nanterres, e cila përktheu dhe redaktoi veprat e Nerudës, tha se Franca kishte qenë simboli përfundimtar i lirisë intelektuale për shumë shkrimtarë të Amerikës Latine.

Për Amerikën Latine , Franca ishte Qyteti i Dritës, qendra e kulturës, në ndryshim nga Spanja , e cila ishte e ndotur politikisht dhe kulturalisht nga kolonializmi ”, tha ajo.

Zgjimi letrar

Magjepsja e Nerudës me letërsinë franceze filloi herët. Ndërsa studionte në Universitetin e Kilit, ai u zhyt në veprat e poetëve francezë si Arthur Rimbaud dhe Victor Hugo, duke synuar fillimisht të bëhej mësues i frëngjishtes.

Vlerësimi i hershëm për poezinë e tij i solli atij respekt në mesin e intelektualëve kilianë, por dominimi kulturor i Evropës e bëri Parisin aspiratën e fundit. “Çfarë po bën këtu? Duhet të shkosh në Paris,”  kujton ai të huajt që e pyesnin në kujtimet e tij .

Kur Neruda u takua për herë të parë me Parisin në vitet 1920, ai u bashkua me një valë shkrimtarësh të Amerikës Latine të tërhequr nga skena e tij avangarde, si poeti dhe shkrimtari peruan César Vallejo. Në vitet 1930, Neruda krijoi miqësi të qëndrueshme me poetët francezë Paul Éluard dhe Louis Aragon, ndikimi i të cilëve zgjeroi horizontin e tij letrar.

Aragoni në veçanti luajti një rol kryesor në prezantimin e Nerudës në audiencën franceze, duke lehtësuar botimin e “L’Espagne au cœur” (Spanja në zemër) në 1938. Ky koleksion, i botuar brenda rretheve komuniste, e pozicionoi Nerudën si një poet të përkushtuar politikisht. Në dekadat e mëvonshme, vepra e tij do të botohej nga shtëpia botuese prestigjioze Gallimard.

Ai kaloi nga një kornizë e ngarkuar politikisht e lidhur me Partinë Komuniste në përfaqësimin e një shtëpie botuese që e transformoi atë në një poet më universal”, shpjegoi Decante.

Nga poeti në shpëtimtar

Pablo Neruda u prek thellë nga Lufta Civile Spanjolle (1936-1939), një konflikt brutal midis qeverisë republikane dhe forcave nacionaliste të Francisco Frankos që çoi në diktaturën Franko. Kjo luftë kryesore u bë një fokus qendror i përpjekjeve politike dhe letrare të Nerudës. 

Në Paris, ai bashkëpunoi me shkrimtaren britanike Nancy Cunard për të  bashkëthemeluar recensionin letrar  “Les Poètes du Monde Défendent le Peuple Espagnol”  (Poetët e botës mbrojnë popullin spanjoll). Të ardhurat nga botimi financuan ndihma humanitare për ata që vuanin nën regjimin e Frankos, duke ilustruar bindjen e Nerudës se poezia dhe politika mund të bashkohen për t’i shërbyer drejtësisë dhe njerëzimit.

Në vitin 1939, angazhimi i Nerudës mori një kthesë historike pasi afro 500,000 republikanë spanjollë, duke përfshirë ushtarë dhe civilë, kaluan kufirin francez pas rënies së Katalonjës . Me Francën e papërgatitur keq për një fluks kaq të madh, refugjatët u gjendën në kushte të vështira, shumë prej të cilëve u detyruan në kampe internimi.

Si konsull i Kilit për imigracionin spanjoll, Neruda udhëhoqi një mision të guximshëm shpëtimi, duke rregulluar udhëtimin e mbi 2000 republikanëve spanjollë për në Kili  me një anije të quajtur “Winnipeg  . Më vonë ai e përshkroi këtë përpjekje si “misionin më fisnik (ai kishte) ndërmarrë ndonjëherë” dhe “poemën e tij më të bukur”.

Dalja franceze

Lidhjet e Nerudës me Francën u thelluan gjatë mërgimit të tij. Në vitin 1948, qeveria e djathtë e Kilit, e udhëhequr nga presidenti Gabriel González Videla, e akuzoi atë për përmbysje për shkak të përkatësive të tij komuniste. I detyruar të arratisej, Neruda nisi një udhëtim pikëllues, por poetik përmes Andeve për në Argjentinë dhe përfundimisht në Francë. 

Në Paris, ai u rishfaq si simbol i rezistencës. Ardhja e Nerudës në Kongresin Botëror të Forcave të Paqes shkaktoi bujë kur ai u shfaq pa nxitje, me një libër në dorë, për të lexuar një nga poezitë e tij.

Shumë menduan se kisha vdekur,” shkroi ai më vonë në kujtimet e tij. “Ata nuk mund ta imagjinonin se si i kisha shmangur persekutimit të pamëshirshëm të policisë kiliane.”

Autoritetet kiliane e mohuan shpejt arratisjen e tij, duke pretenduar se nuk kishte asnjë mënyrë që Neruda të ishte larguar nga vendi. Poeti ishte i padekur.

Thuaj që unë nuk jam Pablo Neruda, por një tjetër kilian që shkruan poezi, lufton për liri dhe quhet edhe Pablo Neruda”, tha ai për shtypin francez.

Gjatë mërgimit të tij, Neruda u përqafua nga komuniteti ndërkombëtar. Figura si Pablo Picasso dhe Louis Aragon i dhanë mbrojtje dhe ndihmë, duke e ndihmuar atë të lundronte në kompleksitetin e burokracisë franceze.

Një trashëgimi e qëndrueshme 

Në vitin 1952, baticat politike në Kili u zhvendosën, duke e lejuar Nerudën të kthehej në shtëpi. Megjithatë, lidhjet e tij me Francën vazhduan. Nga viti 1970 deri në vitin 1973, ai shërbeu si ambasador i Kilit në Francë nën Presidentin Salvador Allende, duke forcuar më tej lidhjen me vendin që i kishte ofruar strehim gjatë viteve të mërgimit.

Në fjalimin e tij për pranimin e çmimit Nobel në 1971, Neruda  shfrytëzoi mundësinë për të festuar edhe një herë kulturën franceze , duke cituar Rimbaud: “Vetëm me një durim të zjarrtë mund të pushtojmë qytetin e shkëlqyer që do t’i japë dritë, drejtësi dhe dinjitet të gjithë njerëzimit.”

Një pllakë e cila përkujton kohën e Pablo Nerudës në Ambasadën Kiliane në Paris.

Trashëgimia e tij mbetet thellë e ngulitur në kulturën franceze. Dhjetra shkolla dhe institucione publike në të gjithë Francën mbajnë emrin e tij dhe veprat e tij janë pjesë përbërëse e studimit të spanjishtes dhe poezisë në klasa. Ambasada e Kilit në Paris përmban një pllakë përkujtimore që nderon kohën e Nerudës atje.

Neruda mishëron një vizion të dashamirësisë, edukimit dhe kulturës për të gjithë,” tha Universiteti i Nanterre’s Decante. “Ndikimi i tij politik dhe angazhimi demokratik rezonojnë gjatë viteve dhe do të vazhdojë ta bëjë këtë.”

Në Kili, megjithatë, lëvizja e fuqishme feministe kiliane po sfidon staturën e poetit. Në vitin 2018, aktivistët denoncuan planet për të riemërtuar aeroportin e Santiago sipas emrit të tij. Në rrezik, një pasazh nga kujtimet e tij pas vdekjes të botuara në të cilat ai rrëfen se kishte përdhunuar një shërbëtore në Sri Lanka në vitin 1929, kur ai ishte konsull kilian.

Takimi ishte ai i një njeriu me një statujë. Ajo kishte të drejtë që më përbuzte. Përvoja nuk ndodhi më kurrë”, shkruan ai. Romancierja dhe aktivistja feministe Isabel Allende u përpoq të rregullonte rekordin kur shpërtheu polemika: “Ashtu si shumë feministe të reja në Kili, unë jam i neveritur nga disa aspekte të jetës dhe personalitetit të Nerudës. Megjithatë, ne nuk mund ta hedhim poshtë shkrimin e tij.”

 

Continue Reading

Kulturë

Nga burgu i Iranit në tapetin e kuq, regjisori iranian përfaqëson Gjermaninë në garën për Oscar 2024

Published

on

Filmi “The Seed of the Sacred Fig” i regjisorit iranian Mohammad Rasoulof është përzgjedhur si kandidati i Gjermanisë për çmimin Oscar 2024 në kategorinë e ‘Filmit më të Mirë Ndërkombëtar’. Ky lajm ka tërhequr vëmendjen për shkak të kontekstit të jashtëzakonshëm në të cilin Rasoulof ka realizuar këtë vepër dhe për historinë e tij personale si një regjisor dissident që ka arritur të ikë nga regjimi iranian pas persekutimit për qëndrimet e tij kundër autoriteteve.

Një film i frymëzuar nga protestat e 2022-ës në Iran

“The Seed of the Sacred Fig” është një thriller që trajton temat e dhunës shtetërore, censurës dhe paranojës që mbizotëron në Iran, një vend ku regjimi autoritar e përdor dhunën për të shuar çdo lëvizje proteste. Filmi është frymëzuar nga protestat masive që shpërthyen pas vrasjes së Mahsa Amini, një 22-vjeçare që u mbyt në duar të policisë morale iraniane, për shkak të një shkeljeje të supozuar të kodit të veshjes për gratë. Rasoulof, duke qenë në atë kohë i burgosur, dëgjoi protestat nga qelia e tij dhe e përdori këtë ngjarje si pikënisje për të krijuar një histori të fuqishme që shqyrton moralin dhe pasojat e regjimit shtypës.

Në qendër të filmit është Iman, një hetues i Gjykatës Revolucionare të Iranit, i cili është besnik ndaj regjimit, por fillon të dyshojë në ligjshmërinë e urdhërave të vdekjes që i japin atij për të nënshkruar. Në shtëpi, gruaja dhe vajzat e tij janë të përfshira në protestat “Gratë, Jeta, Liria” që shpërthyen pas vdekjes së Mahsa Amini, duke e ndërlikuar më tej jetën e Imanit, i cili është i detyruar të përballet me moralin e tij dhe me ndjenjat e tij për regjimin.

Rasoulof dhe arratisja nga Irani

Pas një periudhe të gjatë përndjekjeje nga regjimi, Rasoulof, i cili kishte qenë i ndaluar të bënte filma që nga viti 2017, u detyrua të arratisej nga Irani. Ai kishte qenë i dënuar me tetë vjet burg dhe 74 goditje me kallash për kritikat ndaj regjimit, përfshirë reagimin e ashpër të tij ndaj protestave për demokraci në Iran. Pas përfundimit të xhirimeve të filmit në fshehtësi, Rasoulof u detyrua të largohej nga Irani dhe të kalonte kufirin me këmbë për të shpëtuar nga dënimi që e priste. Ai kërkoi azil në Gjermani dhe mori mbështetje nga autoritetet gjermane, pasi informacionet e tij ishin tashmë në regjistrat e tyre.

Një film i suksesshëm në festivalet ndërkombëtare

Pas largimit të tij nga Irani, Rasoulof arriti të përfundojë filmin dhe të prezantojë “The Seed of the Sacred Fig” në Festivalin e Filmit në Kanë, ku mori çmimin special të jurisë dhe çmimin Fipresci, çmimi i kritikëve. Këto shpërblime vërtetuan suksesin dhe forcën artistike të filmit, i cili u njoh për përshkrimin e ndjeshëm të tensioneve shoqërore dhe politike në Iran. Rasoulof, pas triumfit në Cannes, shprehu në intervista se do të vazhdojë të bëjë filma dhe të tregojë histori, duke theksuar se asgjë nuk mund ta ndalojë më të shprehurit e tij artistik, pavarësisht kushteve të rrezikshme.

Përfaqësimi i Gjermanisë në Oscars

Përzgjedhja e “The Seed of the Sacred Fig” si kandidati i Gjermanisë për çmimin Oscar është një ngjarje e jashtëzakonshme, jo vetëm për shkak të cilësisë artistike të filmit, por edhe për shkak të kontekstit të tij politik dhe kulturor. Kompania e marketingut të filmit gjerman “German Films” ka zgjedhur këtë film nga një garë me 13 prodhime të tjera dhe ka vlerësuar Rasoulof si një nga regjisorët më të mëdhenj të kinemasë botërore. Zgjedhja e këtij filmi është një shembull i fuqisë së shkëmbimit kulturor në një shoqëri të lirë, ku artet mund të zhvillohen pa frikën e censurës dhe persekutimit, që është realiteti për shumë artistë të tjerë, si Rasoulof.

Një mesazh për lirinë dhe përkrahje për emigrantët

Kjo përzgjedhje gjithashtu i dërgon një mesazh të fortë për rëndësinë e lirisë së shprehjes dhe përkrahjen e artistëve që luftojnë për të drejtat e njeriut dhe lirinë. Rasoulof ka theksuar se filmi është një testament për shpresën dhe guximin e atyre që luftojnë kundër një sistemi që i shtyp. Ai shpreson që filmi të shërbejë si një urë lidhëse mes kulturave dhe të stimulojë më shumë diskutime për çështje të rëndësishme sociale dhe politike.

Filmi “The Seed of the Sacred Fig” është një vazhdim i angazhimit të Rasoulof për të përçuar mesazhe të fuqishme përmes kinemasë, dhe mundësia për ta parë këtë film të realizuar nën një sistem të lirë si ai gjerman është një mundësi e çmuar për t’u njohur me historinë e shtypjes dhe rezistencës në Iran, si dhe me forcën e artit si mjet për të thyer barrierat politike dhe sociale./D.E/

Continue Reading

Të kërkuara