Published
2 years agoon
By
UBT newsOpinion nga: Belén Fernández
Vendimi i Netflix për të shfaqur filma si “Farha” dhe seriali “Mo” ishte një devijim nga biznesi i zakonshëm për gjigantin e transmetimit me bazë në Kaliforni.
Në janar, faqja e internetit në gjuhën angleze e gazetës së shquar Israel Hayom raportoi me kënaqësi se Netflix kishte shtuar papritur një “numër jashtëzakonisht të lartë të filmave të prodhuar nga Izraeli”. Gazeta spekuloi se ky “gjest i veçantë” ishte ndoshta një përpjekje për të “tërhequr klientët”, pasi një numër i madh izraelitësh kishin anuluar në mënyrë dramatike abonimet e tyre në Netflix si përgjigje ndaj një “filmi anti-izraelit” që “portretizon ushtarët izraelitë si vrasës”.
Filmi “fyes” në fjalë është, sigurisht, “Farha” – të cilin Netflix e publikoi në dhjetor dhe filmi përshkruan tmerret e Nakba-s në vitin 1948, kur Izraeli arriti të ashtuquajturën “pavarësi” në tokën palestineze duke vrarë më shumë se 10 mijë palestinezë dhe duke shkatërruar më shumë se 500 fshatra. Edhe nëse ktheheni shpejt përpara 75 vitesh, ushtarët izraelitë nuk kanë nevojë për shumë ndihmë për t’u dukur si vrasës; thjesht pyesni familjen e gjyshes 61-vjeçare Majida Obaid, e cila u qëllua për vdekje në qafë gjatë tërbimit të ushtrisë izraelite më 26 janar në qytetin e pushtuar të Jeninit në Bregun Perëndimor.
E megjithatë vendimi i Netflix për të shfaqur filma si “Farha” si dhe serialin “Mo” përbën një devijim nga biznesi i zakonshëm në gjigantin e transmetimit me bazë në Kaliforni, duke ofruar një paraqitje të shkurtër të realitetit palestinez dhe historisë legjitime që kundërshton narrativën dominuese të fabrikuar nga Izraeli.
Për pjesën më të madhe të historisë së tij të fundit, Netflix ka qenë i mbushur me përmbajtje pro-izraelite që humanizon dhe heroizon shërbimet e sigurisë dhe inteligjencës izraelite duke mbështetur mitin e viktimizimit izraelit. Titujt kryesorë variojnë nga “The Spy” – me protagonist Sacha Baron Cohen si një agjent i njohur i Mossad-it – deri te seriali jashtëzakonisht i popullarizuar izraelit “Fauda”, i bërë sipas modelit të vjetër – Izraeli kundër “terroristëve”. Pastaj është “The Red Sea Diving Resort”, e cila e konsideron Izraelin si shumë të shqetësuar për refugjatët globalë, pa përmendur përgjegjësinë e tij të drejtpërdrejtë për krijimin e miliona prej tyre.
Kur kontaktova Netflix në vitin 2019 për një përgjigje ndaj pretendimeve se kompania po vepronte si një vend për propagandën izraelite, një zëdhënës më informoi se “ne jemi në biznesin e argëtimit, jo medias apo politikës”. Mos harroni se rritja efektive e vlerësimeve të një vendi përgjegjës për masakrën e rregullt të civilëve nuk është as apolitike dhe as argëtuese.
Zëdhënësi gjithashtu e drejtoi vëmendjen time te disa nga “përmbajtjet e larmishme arabe” të Netflix, duke përfshirë një shfaqje të quajtur “Comedians of the World”, e cila përfshiu katër komedianët nga Lindja e Mesme.
Dhe ndërsa “përmbajtja arabe” në Netflix është bërë padyshim më e larmishme që atëherë, i gjithë operacioni shihet si ende paksa miqësor ndaj Izraelit – një paragjykim që padyshim vazhdon gjithashtu të prekë diskursin e zakonshëm perëndimor në përgjithësi. Me gjithë rëndësinë e saj, “Farha” nuk ka rënë nën seksionin “Filma dhe TV izraelit” të Netflix, i cili fton audiencën të “qesh, të qajë, të psherëtijë, të bërtasë, të ulërijë apo çfarëdo që të ndjejë me këto komedi, drama, romanca, thriller dhe shumë më tepër, të gjithë me origjinë nga Izraeli”.
Duke mos pasur llogari timen Netflix, përdora fjalëkalimin e një miku libanez për të parë “Farha-n”. Shfrytëzova gjithashtu rastin për të kërkuar “Izraelin” në faqen e Netflix, e cila prodhoi një breshëri titujsh si dhe sugjerime për kërkime shtesë në lidhje me “Israel: Birth of a Nation”, “Against All Odds: Israel Survives”, etj.
Një kërkim për “Palestinë”, ndërkohë, solli serialin “Mo” dhe “Farha” në vendin e parë dhe të dytë, respektivisht, dhe sezonin e ri të “Fauda” në të katërtin – se mos mësohemi shumë me idenë e palestinezëve si njerëz dhe jo si “terroristë”.
Duke shkruar në vitin 2020, Orly Noy, kryetar i organizatës izraelite të të drejtave të njeriut B’Tselem, vuri në dukje se suksesi i “Fauda-s” – i krijuar vetë nga veteranë të një njësie komando ushtarake izraelite – kishte të bënte deri më tani me transformimin e palestinezëve në figura të frikshme dhe “ekzotike në atdheun e tyre”.
Noy theksoi se nuk ishte vetëm Rripi i Gazës – nën një rrethim shkatërrues dhe bombardime të rregullta nga Izraeli – ai që iu dha shfrytëzimit kinematografik nga krijuesit e serialit; Bregu Perëndimor ishte gjithashtu një terren pjellor, ekzotik: “Nablus, Ramallah, Jenin – të gjitha kanë ardhur për të simbolizuar sferat e botës së poshtme ku djemtë tanë [ushtarakë] hyjnë dhe dalin me guxim, në vend të qyteteve të gjalla pak larg nga vendi ku jetojmë” .
Sa i përket paraqitjes së Jeninit në janar 2023 në episodin e fundit të egërsisë ushtarake të jetës reale të Izraelit, nuk duhet nënvlerësuar kurrë rolin që mund të luajnë produksione si “Fauda” në legjitimimin e marifeteve të tilla kur një pjesë e madhe e botës shpenzon kaq shumë kohë në Netflix. Dhe për palestinezët për të cilët çdo ditë e ekzistencës është thjesht një vazhdim i Nakba-s, shfaqja e dobët e Netflix nuk do të harrohet aq lehtë – pavarësisht nga “Farha”.
Washington Post kohët e fundit citoi vlerësimin e politikanit izraelit të ekstremit të djathtë dhe ish-ministrit të Financave, Avigdor Lieberman se, “është çmenduri që Netflix ka zgjedhur të publikojë një film, i gjithë qëllimi i të cilit është të krijojë përfaqësime të rreme që nxisin kundër ushtarëve [izraelitë]”. Por shërbimi i transmetimit — i drejtuar nga fitimi — ka bërë vërtet shumë gjëra më të çmendura.
Dhe ndërsa Izraeli po përgatitet për zbavitjen e tij të ardhshme të vrasjeve të suksesshme, është koha që perdja të bjerë mbi çfarëdo që mbetet nga marrëdhënia e veçantë.
Opinion nga: Belén Fernández, përkthyer dhe përshtatur në shqip nga UBT News.
*Pikëpamjet e shprehura në këtë artikull janë të vetë autores dhe nuk pasqyrojnë domosdoshmërisht qëndrimin e portalit.
Art
Rikthimi i ‘Squid Game’: Çfarë pritet nga sezoni i dytë!?
Published
3 weeks agoon
November 4, 2024Sezoni i parë i “Squid Game” ka rezultuar shumë i suksesshëm, dhe sot për adhuruesit e filmave kemi një lajm të rëndësishëm.
Pavarësisht largimeve të shumë personazheve të preferuar gjatë këtij sezoni, krijuesi dhe regjisor Hwang Dong-hyuk ka zbuluar se cilët lojtarë do të kthehen.
“U deshën 12 vjet për të sjellë në jetë sezonin e parë të “Squid Game”, por u deshën 12 ditë që “Squid Game” të bëhej seriali më i popullarizuar i Netflix-it ndonjëherë,” tha Hwang në një deklaratë.
Ai shtoi: “Si shkrimtar, regjisor dhe producent i “Squid Game”, kam një thirrje të madhe për fansat në mbarë botën. Faleminderit që e shikoni dhe e doni shfaqjen tonë.”
Këtu është gjithçka që dimë deri tani për sezonin e dytë të “Squid Game”: Cila do të jetë historia e sezonit të dytë?
Para konfirmimit të këtij sezoni, Hwang përmendi se seriali mund të kishte përfunduar edhe me një sezon, duke sugjeruar se “u mbyll me fund të hapur.” Megjithëse nuk zbuloi detaje specifike, ai konfirmoi një pikë të rëndësishme të komplotit që sezoni i dytë do të eksplorojë.
“Seong Gi-hun është bërë një person i ri deri në fund të sezonit të parë, kështu që i dyti do të përqendrohet në atë çfarë bën Gi-hun i ri, si shpalosen ngjarjet me këtë lloj personazhi,” zbuloi ai.
A ka një trailer për sezonin e dytë të “Squid Game”?
Në muajin e kaluar, Netflix publikoi trailer-in për sezonin 2, që hapet me Gi-hun, i cili është kthyer me kostumin e tij të gjelbër 456 dhe është i rrethuar nga të gjithë lojtarët e rinj. Ata të gjithë bëjnë rrugën e tyre drejt dritës së kuqe, arenës së dritës jeshile, ku ai paralajmëron turmën të qëndrojë plotësisht e qetë./UBTNews/
AI
Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI
Published
2 months agoon
September 25, 2024By
UBTnewsStability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.
Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.
Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.
Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/
Film & TV
Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh
Published
6 months agoon
May 18, 2024By
Betim GashiRegjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.
“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.
Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.
Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.
“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.
“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.
Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.
“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/
Film & TV
Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024
Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.
Published
7 months agoon
April 15, 2024By
Betim GashiNë një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.
Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.
Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.
Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.
Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.
Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan The New York Times.
“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.
“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.
“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.
“Parthenope” i Paolo Sorrentino, një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.
“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.
“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.
Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.
“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.
Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.
Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/
Përmbledhi: Dionesa Ebibi
Fermerët francezë vazhdojnë protestat kundër marrëveshjes së tregtisë së lirë
Itali, mjekët në grevë, shkak buxheti i ulët i parashikuar për vitin 2025
Sekuestrohen artefaktet e vjedhura nga një varrezë etruske në Itali
Tre vjet pas vrasjes në xhirime, mbahet premiera botërore e filmit të Alec Baldwin
Karlo Akutis, “patron shenjti i internetit”, do të bëhet shenjtor në prill të 2025
Afrika e Jugut shpall helmimin nga ushqimi fatkeqësi kombëtare, 22 fëmijë vdiqën
Percival Everett fiton ‘Çmimin Kombëtar të Librit’ për fiksion
“Shkelje ligjore”, punëtoret teknike të Kuvendit zëvendësohen nga kompania pa paralajmërim
Art dhe absurditet: Maurizio Cattelan dhe shitja e bananes për 6.2 milionë
Të kërkuara
-
Bota3 weeks ago
Trump premton paqe në Liban nëse rikthehet në Shtëpinë e Bardhë
-
Bota3 weeks ago
Koreja e Veriut rrit frikën në botë, lëshon raketën e re balistike ndërkontinentale
-
Lajmet2 months ago
Kurti: Përdhunimi është mjeti që përdori Serbia në Kosovë në mënyrë që të lë pasoja të përhershme në familje
-
Kulturë2 months ago
Marigona Ferati, profesoresha e UBT-së, zëri i artit në jurinë ndërkombëtare në festivalin e teatrove në Oman