Kulturë

9 cilësitë që duhet t’i ketë një shef i mirë

Published

on

Mund të jetë e vështirë të kuptoni nëse jeni një shef i mirë, apo do të bëheni i tillë në një të ardhme. Ja disa nga cilësitë që duhet të ketë një shef i mirë në mënyrë që të mund të drejtojë një kompani të suksesshme.

-Është një trajner i mirë. Në vend të zgjidhjes së problemeve për ekipin e tyre apo lënia e tyre pa asnjë lloj udhëzimi, një shef i mirë përdor problemet si një përvojë mësimi për të ndihmuar ekipin e tyre të përmirësohet.

-Fuqizon ekipin dhe nuk kontrollon edhe gjënë më të vogël. Gjithkush pëlqen të ndihet i autorizuar për të marrë vendimet e veta dhe beson se ato janë të drejtat. Një shef i mirë i jep njerëzve lirinë për të eksperimentuar dhe për të marrë rreziqe duke u dhënë atyre mbështetjen që ata kanë nevojë për të bërë më të mirën e mundshme.

-Krijon një mjedis gjithëpërfshirës për ekipin. Askush në ekip nuk duhet të ndihet i zënë ngushtë nga një ide apo nga frika për të marrë një rrezik. Një shef i mirë u jep mundësinë të gjithëve për të guxuar dhe shprehur veten.

-Është produktiv dhe i orientuar drejt rezultateve. Bosët dëshirojnë t’i bëjnë ata përreth tyre që të besojnë se mund të kryejnë mirë çdo detyrë. Ata e dinë se si të motivojnë ekipin e tyre për të prodhuar përmbajtjen e cilësisë më të lartë të mundshme.

-Është një komunikues i mirë. Njerëzit të cilët dëgjojnë mendimet e të tjerëve dhe komunikojnë informacionin në mënyrë efektive, i bëjnë ato shefa të mirë. Ata gjithashtu vlerësojnë ekipin kur gjërat bëhen mirë.

-Mbështet zhvillimin e karrierës dhe mund të diskutojë performancën e punonjësve. Bosët e mëdhenj i trajtojnë anëtarët e tyre të ekipit si një investim, jo një mjet për përfitime personale.

-Ka një vizion dhe strategji të qartë për ekipin. Ato e dinë se kur kompania është në krye dhe e bën të sigurt që të gjithë të tjerët janë në të njëjtën rrugë.

-Bashkëpunon brenda kompanisë. Shefat e mëdhenj kanë cilësinë për ta bërë të gjithë kompaninë të ndihet sikur po punojnë së bashku, në vend që të vendosin ekipe kundër ekipeve.

-Është një vendimmarrës i fortë. Realiteti është që bosët duhet të marrin vendime të vështira. Ndonjëherë gjysma e skuadrës dëshiron të shkojë në një mënyrë dhe gjysma tjetër në mënyrë tjetër, shefi është ai që duhet të marrë vendimin e duhur.

Kulturë

Doli nga shtypi libri “Tranzicioni i medies në Kosovë” i profesorit të UBT-së, Safet Zejnullahu

Published

on

Profesori i Fakultetit të Mediave dhe Komunikimit në UBT, Safet Zejnullahu, ka botuar librin e tij të ri, titulluar “Tranzicioni i medies në Kosovë”. Libri është një kontribut i rëndësishëm në fushën e studimeve mediatike dhe i dedikohet studentëve të gazetarisë, gazetarëve hulumtues dhe redaktorëve të profesionalizuar, duke ofruar një pasqyrë të thelluar mbi zhvillimet dhe sfidat e medias kosovare gjatë periudhave të ndryshme historike.

Sipas autorit, ky libër përbën finalizimin e një procesi të gjatë hulumtues që ka zgjatur disa vite dhe që ka pasur për qëllim të hulumtojë një fushë të pa studiuar mjaftueshëm në Kosovë. Ai theksoi se ky studim synon të ofrojë një pamje të detajuar dhe të hollësishme të funksionimit të medias në Kosovë, duke trajtuar periudha të ndryshme historike, nga regjimi totalitar, periudha e pushtimit dhe apartheidit, ajo e kohës së luftës, dhe rrethana të tjera që lidhen me ringritjen e sistemit mediatik pas përfundimit të luftës.

“Jam përpjekur të sjell para publikut të dhëna për funksionimin e medias në Kosovë, duke nisur nga periudha e sistemit totalitar, funksionimi në kushte pushtimi e aparteidi, në kohë lufte, si dhe në rrethanat e ringritjes së sistemit mediatik pas luftës”, tha profesori Zejnullahu, duke shpjeguar përmbajtjen dhe qëllimet e këtij libri.

Ky botim është një nga studimet e para që hulumton me detaje zhvillimin dhe tranzicionin e medias në Kosovë, duke e analizuar atë si një proces unik dhe sui generis, që ka kaluar përmes transformimeve të thella dhe sfidash të mëdha, të cilat janë të lidhura ngushtë me ngjarjet politike, shoqërore dhe historike të vendit. Libri ofron një analizë të thelluar të përpjekjeve për të krijuar një sistem mediatik funksional pas periudhës së luftës dhe sfidat e gazetarëve kosovarë në këtë periudhë të ndërlikuar të tranzicionit.

Me këtë botim, Zejnullahu i ofron një burim të pasur informacioni dhe një këndvështrim kritik për ata që janë të interesuar të kuptojnë më mirë përparimin dhe përpjekjet për zhvillimin e medias në Kosovë pas periudhës së pasluftës. Ky libër shërben gjithashtu si një mjet i vlefshëm për studentët e gazetarisë dhe ata që duan të shohin më tej ndikimet e tranzicionit në profesionin e gazetarisë në një shoqëri në zhvillim./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

71-vjetori i krijimit të Teatrit Kombëtar të Operas, Baletit dhe Ansamblit Popullor

Published

on

Teatri Kombëtar i Operas, Baletit dhe Ansamblit Popullor (TKOBAP) feston sot 71 vjetorin e krijimit, një ngjarje që shënon një udhëtim të gjatë, të mbushur me pasion, përkushtim dhe histori të artit shqiptar.

Në këtë përvjetor të shënuar, Ministria e Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit (MEKI) e ka kujtuar këtë ditë të rëndësishme përmes një postimi emocionues në rrjetet sociale. Ajo e ka quajtur këtë periudhë si një festë të 71 viteve të artit, pasionit dhe historisë, duke theksuar kontributin e pashoq të artistëve që kanë kaluar në skenë dhe kanë dhuruar magjinë e artit, duke krijuar emocione të paharrueshme për publikun.

“Teatri Kombëtar i Operas, Baletit dhe Ansamblit Popullor feston sot një udhëtim të gjatë dhe plot shkëlqim, me gjenerata artistësh që janë ngjitur në skenë dhe që kanë përcjellë magjinë e artit, duke dhuruar emocione të papërsëritshme,” shkruhet në njoftimin e MEKI.

TKOBAP është institucioni më i madh kombëtar i këtij lloji në Shqipëri dhe, që nga krijimi i tij në vitin 1953, ka luajtur një rol të rëndësishëm në zhvillimin e kulturës dhe artit në vend. Kjo datë ka një rëndësi të madhe, pasi lidhjet me të fillojnë me premierën e operës “Rusalka”, të kompozitorit rus Aleksandr Dargomizhsky, e cila shënoi hapjen e rrugës për operën në Shqipëri. Megjithatë, ky teatër do të bëhet i pavarur nga Filarmonia e Shtetit vetëm në vitin 1956, kur Këshilli i Ministrave vendosi krijimin e një strukture të veçantë artistike me krijimin e Teatrit Lirik të Operas dhe Baletit.

Përvjetori i 71-të është gjithashtu një rast për të kujtuar krijimin, në vitin 1957, të Ansamblit Kombëtar të Këngëve dhe Valleve Popullore, i cili është bërë pjesë e Teatrit Kombëtar të Operas, Baletit dhe Ansamblit Popullor, duke forcuar më tej rëndësinë e këtij institucioni. Në vitin 1966, TKOBAP u vendos në godinën e Pallatit të Kulturës, ku vazhdon të zhvillojë aktivitetin e tij edhe sot.

Si institucioni më i madh muzikor dhe skenik i Shqipërisë, TKOBAP është një teatër repertori, që ka një përzgjedhje të pasur veprash shqiptare dhe ndërkombëtare. Ai mbledh një trupë artistësh të pasionuar dhe të talentuar, që përbëhen nga 250 artistë me kohë të plotë, përfshirë orkestrën, korin, trupën e baletit, solistët lirikë dhe Ansamblin Popullor. Këta artistë përbëjnë shpirtin e Teatrit, duke u angazhuar me përkushtim në çdo shfaqje që ofrohet për publikun shqiptar.

Ky 71-vjetor është një testament i jashtëzakonshëm i përkushtimit të artistëve dhe punonjësve të TKOBAP për të ruajtur dhe promovuar artin dhe kulturën shqiptare, si dhe për të krijuar vepra që shprehin pasionin dhe frymëzimin e një kombi të tërë./UBTNews/

 

Continue Reading

Magazinë

Mungoi dy vite, Mali i Zi vendos t’i kthehet Eurovizionit

Published

on

Mali i Zi ka njoftuar zyrtarisht se po rikthehet në Eurovision. Transmetuesi i tyre kombëtar, RTCG, konfirmoi në faqen zyrtare se ata kthehen pas një pauze dyvjeçare.

Gjithashtu, është njoftuar se do të mbajë një finale kombëtare për të zgjedhur artistin e vitit 2025 të quajtur ‘Montesong 2024’.

Ata deklarojnë se po rikthehen në Eurovision “për zhvillimin dhe përmirësimin e krijimtarisë muzikore në vend”, përzgjedhja kombëtare do të ndjekë sistemin e mëparshëm të votimit në Eurovision, kështu që 50 për qind e pikëve jepen nga një “juri ekspertësh e përbërë nga krijues eminentë të muzikës dhe medias” dhe 50 për qind nga publiku.

Televizioni prezantoi sërish rregullat e aplikimit për ‘Montesong 2024’. Autorët, pra kantautorët nuk duhet të jenë shtetas të Malit të Zi, por interpretuesit e këngëve të tyre duhet. Mali i Zi bëri debutimin e tij në konkurs në 2007, një vit pas pavarësisë, ata kanë bërë tri herë pauza nga Eurovision Song Contest.

Përfaqësuesja e tyre e fundit ishte Vladana Vuçiniq në Torino me këngën “Breathe”, e cila nuk arriti të kualifikohej në finale.

Continue Reading

Kulturë

Aktorët në grevë: Teatër i shkelur në shkallët e Ministrisë!

Published

on

Aktorët e Teatrit Kombëtar të Kosovës, të cilët janë tashmë në grevë prej më shumë se dhjetë ditësh, vendosën të shpërndajnë portretet e tyre në shkallët e Ministrisë së Kulturës, Rinisë dhe Sportit.

Ky aksion ka për qëllim të denoncojë mënyrën se si janë trajtuar nga institucionet e shtetit dhe për të tërhequr vëmendjen ndaj kërkesave të tyre për një trajtim më të dinjitetshëm. Kjo protestë ka simbolizuar atë që ata e konsiderojnë shkelje të dinjitetit të artistëve, për shkak të pagesave të ulëta dhe koeficientëve të caktuar për pagat, të cilat i shohin si ofendim për punën dhe përkushtimin e tyre.

Slogani “Forca qëndron në ata që kanë guximin të kërkojnë drejtësi”, i njohur nga Vaclav Havel, dramaturg dhe politikan polak, është vendosur në ballë të Ministrisë si një thirrje për reflektim nga ana e institucioneve të shtetit. Kjo thënie ka shërbyer si udhërrëfyes për veprimet e aktorëve, të cilët kërkojnë rritjen e koeficientëve për pagat e tyre, një kërkesë që ka mbetur e papërmbushur për 19 muaj, që kur është miratuar Ligji për pagat në sektorin publik. Sipas tyre, koeficienti aktual është 8, ndërsa kërkesa është për një vlerë 11, e cila do t’i vendoste ata në një pozicion më të denjë dhe të barabartë me profesionet e tjera.

Në një deklaratë pas aksionit simbolik, aktori Shkëlzen Veseli, përfaqësues i Këshillit Grevist, ka bërë thirrje të fortë drejtuar institucioneve të Kosovës për të reflektuar mbi këtë trajtim të papranueshëm dhe të diskriminueshëm ndaj artistëve. Ai e cilësoi këtë veprim si një mundësi për të ngritur një zë të fuqishëm ndaj padrejtësive që ata po përjetojnë, duke i kërkuar Ministrisë së Kulturës dhe Qeverisë të mos e vazhdojnë këtë praktikë keqpërdorimi të artistëve dhe kulturës.

Veseli theksoi gjithashtu se artistët janë pasuri e pazëvendësueshme për shoqërinë, që dokumentojnë dhe ruajnë identitetin dhe historinë kulturore të kombit. Sipas tij, artistët kontribuojnë në ruajtjen e vlerave kombëtare dhe kulturore përmes punës së tyre në skenë dhe ekran, dhe se trajtimi i paqartë dhe nënvlerësues ndaj tyre është një gabim që duhet të korrigjohet sa më shpejt.

Në mes të këtij tensioni, greva e aktorëve ka paralizuar punën e Teatrit Kombëtar, duke çuar në anulimin e festivalit të teatrit shqiptar “Moisiu”, që ishte planifikuar të fillonte më 20 nëntor. Kjo situatë është pasojë e mosreagimit të duhur dhe përmbajtjesor nga ana e Ministrisë së Kulturës ndaj shqetësimeve të aktorëve. Sipas aktorëve, ligji për pagat në sektorin publik ka sjellë një degradim të statusit të aktorëve, duke i lënë ata me koeficientë të ulët dhe pa mbështetje të mjaftueshme për punën e tyre.

Në një takim të mëhershëm me ministrin Hajrulla Çeku, aktorët e Teatrit Kombëtar kanë kërkuar një zgjidhje përfundimtare, por, sipas tyre, nuk kanë arritur të marrin një angazhim të shkruar që do të mundësonte rregullimin e kësaj çështjeje. Ata janë ndjerë të pasigurt dhe të papërfillur, duke vënë në dukje se kanë qenë të detyruar të shkelin mbi dinjitetin e tyre për të kërkuar diçka që konsiderojnë se i takon me të drejtë.

Në një fjalim pas veprimit simbolik, aktori Adrian Morina, anëtar i Këshillit Grevist, ka shpjeguar gjithashtu se greva erdhi si pasojë e një procesi të gjatë dhe të lodhshëm, ku aktorët kërkuan një trajtim më të drejtë sipas Rregullores së vitit 2018 për gradat dhe pagat e krijuesve dhe performuesve të kulturës. Ai ka shpjeguar se me miratimin e Ligjit për pagat, aktorët kanë pësuar një ulje të konsiderueshme të pagave, duke kaluar nga koeficienti 13 në 8, ndërkohë që pagat e udhëheqësit artistik janë mbajtur në nivele më të larta.

Ministria e Kulturës, deri më tani, ka shmangur komentet zyrtare lidhur me grevën dhe ka bërë thirrje për një reflektim nga ana e aktorëve. Ministri Çeku, gjatë një konference të zhvilluar pas mbledhjes së Qeverisë, u ka kërkuar aktorëve të reflektojnë dhe të mos e mohojnë publikut mundësinë për të shijuar shfaqje të mira teatrale, duke nënvizuar se investimet e Qeverisë do të kontribuojnë në zhvillimin e kulturës.

Kjo grevë ka shkaktuar pasoja të rënda për punën e Teatrit Kombëtar dhe për skenën kulturore në përgjithësi, ndërkohë që aktorët shprehen të vendosur në kërkesën e tyre për një trajtim të denjë dhe të drejtë, pa mëshirë për ata që i kanë privuar nga kjo e drejtë./UBTNews/

 

Continue Reading

Të kërkuara