Art

​Historia e Kosovës përmes fotove të paekspozuara më parë në Tiranë

Rakip Zegolli tha se ekspozita përfshin ngjarjet më të rëndësishme e më të dhimbshme për Kosovën.

Publikuar

Ekspozita “MOS HARRO” me kurator historianin Ragip Zekolli, është hapur sot në mjediset e Muzeut Historik Kombëtar në Tiranë. Ekspozita flet për dhunën, terrorin dhe gjenocidin serb në Kosovë, luftën çlirimtare të UÇK-së, përkrahjen e NATO-s dhe bashkësisë ndërkombëtare, si dhe për plagën e të pagjeturve në luftën e Kosovës.

Rakip Zegolli tha se ekspozita përfshin ngjarjet më të rëndësishme e më të dhimbshme për Kosovën, që nga sulmet e 24 majit e deri me krijimin e institucioneve të pavarura. Pjesa e parë e ekspozitës përfshin dhunën, terrorin e gjenocidin serb. Pjesa tjetër është për të pagjeturit.

“Kjo ekspozitë përmban dhimbje. Pas çdo fotoje qëndrojnë dhe dhjetëra të tjera që s’kam mundur t’i publikoj”, shprehet historiani Zekolli.

Profesori ka deklaruar se shumica e këtyre fotove publikohen për herë të parë. Ekspozita e tij është ftuar të shkojë edhe në Shkup, ndërkohë që vetë kuratori i saj, thotë se vitin e ardhshëm ka synim ta cojë në të gjitha qendrat europiane me qëllim ndërgjegjësimin për të bërë më shumë për Kosovën pas 22 vitesh./ATSh

Art

Në botën e pikturave të Frida Kahlo

Disa nga veprat më të njohura të saj janë “Two Fridas”, “Me and My Parrots” dhe “Dego on my mind”.

Publikuar

nga

Argjentinasit hynë në botën e artistes, Frida Kahlo për një përvojë gjithëpërfshirëse arti që lejon artëdashësit të hedhin një vështrim më të afërt në jetën dhe veprat më ikonike të piktorëve.

Plot projeksione të ndritshme dhe shumëngjyrëshe që sjellin në jetë artin e veprës së Kahlo-s, të pranishmit në Buenos Aires janë të rrethuar nga pikturat e famshme të Kahlo-s si ‘Two Fridas’, ‘Me and My Parrots’ dhe ‘Diego on my mind’.

Instalacioni i artit dixhital që përshkruan jetën e Kahlo-s do të qëndrojë në kryeqytetin e Argjentinas deri në mars. Frida Kahlo filloi të pikturonte si adoleshente ndërsa po shërohej nga një përplasje e tmerrshme me tramvaj në vitin 1925.

Aksidenti dhe një trashëgimi e poliomielitit në fëmijëri e lanë atë në dhimbje të vazhdueshme fizike dhe të paaftë për të pasur fëmijë. Duke e konsideruar pikturën si një mjet të vetë-shprehjes, vuajtja e Kahlo-s përshkruhet në veprat e saj shumë të papërpunuara.Edhe pse arti i saj nuk mori shumë njohje gjatë jetës, ajo ka thyer rekorde ankandesh. Në vitin 2016, piktura e saj “Two Nudes In A Forest” u shit për mbi 8 milionë dollarë.

Vazhdo të lexosh

Art

Muzeu Guggenheim përballet me padi për pikturën e Picassos

Trashëgimtarët e Karl Adler dhe Rosi Jacobi duan riatdhesimin e kryeveprës së artistit të vitit 1904.

Publikuar

nga

Një nga pikturat e periudhës Blu të Pablo Picasso-s është në qendër të një procesi gjyqësor mes një familjeje hebreje dhe Muzeut Guggenheim të New York-ut.

Trashëgimtarët e Karl Adler dhe Rosi Jacobi duan riatdhesimin e kryeveprës së artistit të vitit 1904 “Gruaja që hekuros (La repasseuse)”, të cilën ata pretendojnë se çifti e shiti nën detyrim ndërsa ata u përpoqën t’i shpëtonin persekutimit nga nazistët në Gjermani në vitin 1938.

Në padinë e cila u dorëzua në Gjykatën e Lartë të Manhattanit të premten thuhet se Adler e bleu veprën e artit në vitin 1916 nga pronari i galerisë së Mynihut, por ia shiti atë shumë më lirë djalit të Thannhauser, Justinit, në vitin 1938 për rreth 1 mijë e 552 dollarë.

Në padi, të afërmit deklarojnë se Adler ishte kryetar i bordit të drejtorëve për prodhuesin kryesor të lëkurës në Evropë, por gjërat ndryshuan kur “regjimi nazist në Gjermani ua shkatërroi jetën”.

Në vitin 1938, familja u largua nga Gjermania, duke udhëtuar nëpër Holandë, Francë dhe Zvicër para se të vendoseshin përgjithmonë në Argjentinë, thuhet në padi.

Trashëgimtarët pretendojnë se Thannhauser përfitoi nga fatkeqësia e hebrenjve gjermanë. Ata gjithashtu pretendojnë se “Thannhauser ishte i vetëdijshëm për gjendjen e Adlerit dhe familjes së tij dhe se, në mungesë të persekutimit nazist, Adler nuk do ta kishte shitur kurrë pikturën kur e bënte me një çmim të tillë”, sipas padisë./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Art

Artefaktet e sekuestruara në vlerë prej 20 milionë dollarë shfaqen në ekspozitë në Itali

Ato u shfaqën një ekspozitë në Sallën Spadolini të Romës të hënën.

Publikuar

nga

Italia festoi kthimin e 60 artefakteve të lashta në vlerë prej më shumë se 20 milionë dollarë nga Shtetet e Bashkuara me një ekspozitë në Sallën Spadolini të Romës të hënën.

Shumica e artefakteve, në mesin e të cilave është një afresk i Herkulit si fëmijë duke luftuar me një gjarpër, i cili u vodh nga Herculaneum, dhe një bust bronzi i një njeriu që daton në shekullin e parë të erës sonë.

Pasi u kthyen, shumë nga këto copëza arti do të kthehen në rajonet nga kanë ardhur. Të tjerat do të ruhen në magazina me mijëra vepra të tjera arti që janë sekuestruar ose kthyer në Itali./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Art

Firma japoneze mbron pronësinë e veprës “Sunflowers” të Van Gogh

Vepra e artit, një nga pesë versionet origjinale të saj – u ble nga paraardhësi i firmës së sigurimeve Sompo Holdings.

Publikuar

nga

Një kompani japoneze ka mbrojtur pronësinë e saj mbi veprën “Sunflowers” të Van Gogh, që e mori në ankand në vitin 1987, pasi familja e ish-pronarit të saj ngriti padi në Shtetet e Bashkuara të Amerikës duke kërkuar kthimin e saj.

Vepra e artit, një nga pesë versionet origjinale të saj – u ble nga paraardhësi i firmës së sigurimeve Sompo Holdings në Christie’s në Londër për 40 milionë dollarë, duke e bërë atë për pak kohë pikturën më të shtrenjtë në botë.

Ajo ka qenë e ekspozuar në Tokio në muzeun e artit të Sompo-s për 35 vjet, por kohët e fundit u bë objekt i një beteje ligjore për shkak se u shit në Gjermani para Luftës së Dytë Botërore.

Familja e ish-pronarit të pikturës, bankierit hebre Paul von Mendelsohn-Bartholdy, ngriti një padi në Illinois muajin e kaluar duke kërkuar kthimin e veprës së artit dhe qindra miliona dollarë dëmshpërblim.

Ata thonë se paraardhësi i Sompo-s, Yasuda Fire & Marine Insurance, e bleu pikturën “duke shpërfillur prejardhjen e saj, përfshirë shitjen e detyruar të Mendelssohn-Bartholdy të pikturës në Gjermaninë naziste në vitin 1934”./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara