Kulturë, Lifestyle

Si duhet shkruar subjekti i një emaili?

Lexoni se cilat duhet t’i shkruani që emaili juaj të dallohet.

Publikuar

Pavarësisht se a lexohet, fshihet ose humbet prezantimi juaj për investitorët ose marketingu për konsumatorët, e gjitha varet se si e shkruani rreshtin e subjektit.

“Yes Lifestyle Marketing” bëri një analizë se cilat rreshte të subjektit kanë më së shumti sukses. Lexoni se cilat duhet t’i shkruani që emaili juaj të dallohet.

Përmbledhni

Studimi zbuloi se rreshtat e subjektit me 10 karaktere ose më pak kanë përqindjet më të larta të hapjes, në 26 përqind. Por kjo nuk është norma, 74 përqind e rreshtave të subjektit janë në mes 21 dhe 60 karaktereve. Ato kanë përqindjen më të ulët të hapjes në 13.8 për qind. Përveç kësaj, rreshtat e subjektit të cilat ishin nën 21 karaktere kishin 31 përqind hapje më të lartë se mesatarja por janë vetëm 5 përqind të të gjitha rreshtave të subjektit në email.

Bëhuni personalë

Rreshtat e subjektit të cilat përfshinin emrin e marrësit ose artikujt e kërkuar së fundmi kishin 50 përqind hapje më të lartë, 58 përqind klikim më të lartë dhe kishin pothuajse 2.5 herë përqindje unike të klikimit se sa emailet të cilat nuk ishin të personalizuara. Por vetëm 2 për qind e emaileve të dërguara në çerekun e dytë të vitit 2017 kishin rreshta të personalizuara të subjektit, sipas studimit.

Përfshini detaje

Përderisa ju mendoni se rreshtet e subjektit të cilat janë më të gjata se 60 karaktere kanë përqindjet më të ulëta të hapjes, kjo është e pasaktë. Përqindja e hapjes për këtë kategori, duke përbërë 21 përqind të të gjitha emaileve është 14.8 përqind, e cila është më e lartë se emailet me rreshte të subjektit në mes 10 deri 60 karaktere. Në atë zgjatje, ju mund të prodhoni interes duke përfshirë një numër të fjalëve kyçe specifike të cilat lidhen me marrësin.

Mos mendoni se ‘’një madhësi iu përshtatet të gjithëve’’

Rregullat e njëjta nuk aplikohen në çdo industri. Për industrinë e udhëtimit, përqindjet më të suksesshme erdhën nga rreshtet e subjektit nën 20 karaktere. Por për shërbimet financiare dhe botuese, kjo ndodhi kur rreshtat e subjektit ishin 21 deri 60 karaktere. Rreshtet e subjektit nën 20 karaktere ia dolën më mirë në shitje (18.3 përqind) dhe teknologji(17.5 përqind) se sa dy kategoritë tjera.

Mos tregoni gjithçka

Gjatë çerekut të dytë të vitit 2017, 23 përqind të markave të anketuara iu dërguan përdoruesve emaile për artikujt e pa blerë. 62 përqind e atyre mesazheve kishin rresht të subjektit në mes 31 dhe 50 karaktereve dhe patën një përqindje të hapjes poshtë mesatares në 11.9 përqind. Ato shpesh kishin për shënjestër të joshnin konsumatorët të ktheheshin tek blerjet e braktisura me premtime të zbritjeve. Mirëpo, këto shpërfilleshin më shumë se sa rreshtat e subjektit më të shkurtra në mes 21 dhe 30 të cilat kishin përqindjen më të lartë të hapjes në 36.8 përqind, me rreshta të subjektit të cilat thoshin ‘’ke harruar diçka’’.

Vazhdo të lexosh

Art

Gruaja më e pasur e Australisë kërkon që të largohet portreti i saj nga një ekspozitë

Publikuar

nga

Arti është subjektiv. Dhe përderisa shumica e artistëve dëshirojnë të ndajnë punën e tyre me botën, nuk ka garanci se publiku do ta kuptojë apo pëlqej punën e tyre artistike.

Kështu duket të jetë edhe rasti i një pikture nga artisti vendas, Vincent Namatjira, që përfshin një portret të gruas më të pasur në Australi, manjates së minierave Gina Rinehart.

Rinehart i ka kërkuar Galerisë Kombëtare të Australisë (NGA) të largojë portretin e saj, një prej 21 veprave të tij individuale që përbëjnë një pjesë të vetme në ekspozitën e Namatjiras, “Australia in Color”.

Kjo ekspozitë po shfaqet në galerinë e kryeqytetit australian, Kanberra, që nga muaji mars.

Subjekte të tjera të kësaj ekspozite janë edhe Mbretëresha Elizabetë II, muzikanti amerikan, Jimi Hendrix, aktivisti australian për të drejtat e aborigjenëve Vincent Lingiari, si dhe ish-kryeministri australian, Scott Morrison./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Publikuar

nga

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Kulturë, Lifestyle

Gjysmëshekulli i përplasjes së fjalëve: Marrëveshje letrare mes Shqipërisë dhe Serbisë

Publikuar

nga

Në datën 17 maj 2024, Qendra Kombëtare e Librit dhe Leximit në Shqipëri dhe Shoqata e Shkrimtarëve të Serbisë u bashkuan nën një marrëveshje bashkëpunimi. Ky akord është i përqendruar në shkëmbimin e të dhënave në fushën e letërsisë dhe kulturës, përkthimin dhe botimin e veprave letrare në të dyja gjuhët, si dhe në festimin e përvjetorëve të rëndësishëm të historisë letrare të të dy vendeve.

Nënshkrimi i kësaj marrëveshjeje u bë nga Presidenti i Shoqatës së Shkrimtarëve të Serbisë, Milos Iankovic, dhe drejtoresha e Qendrës Kombëtare të Librit dhe Leximit, Alda Bardhyli. Në kuadër të kësaj marrëveshje, do të nxitet përkthimi dhe botimi i veprave letrare në të dy gjuhët.

Në përputhje me këtë marrëveshje, të dyja palët do të koordinojnë aktivitetet e tyre me shtëpitë botuese, revistat letrare dhe organizatat tjera eksperte në fushën e letërsisë dhe kulturës. Ata gjithashtu angazhohen për të zgjeruar bashkëpunimin kulturor në fusha të ndryshme, duke përfshirë projekte, ekspozita, dhe vizita të mundshme të delegacioneve.

Në fund të ceremonisë së nënshkrimit të marrëveshjes, Presidenti i Shoqatës së Shkrimtarëve të Serbisë, Milos Iankovic, dhuroi drejtoreshës së Qendrës Kombëtare të Librit dhe Leximit një fjalor dygjuhësh shqip-serbisht, i hartuar në vitin 1935 nga Luk Lukaj, një personalitet shqiptar.

Fjalori përmban fjalë të vjetra shqipe nga viti 1935, duke përfshirë termat si “farëshkrim”, “baltovicë”, “çpërthye”, “çpesh”, “gumsoj”, dhe të tjera./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Kulturë, Lifestyle

Një portret i sfidave sociale të atdheut: Filmi i Kosovës “Rrugës” në Festivalin e Kanës

Publikuar

nga

Më datë 24 maj në ora 11:00 në Teatrin Debussy do të shfaqet premiera e filmit të shkurtër, “Rrugës”, i cili përfaqëson Kosovën në konkurrencën kryesore të Festivalit të Kanës.

Filmi i ri nga regjisori Samir Karahoda është përzgjedhur zyrtarisht për garën e filmave të shkurtër në edicionin e 77-të të Festivalit të Kanës. Kjo është hera e dytë që një film në regji të Karahodës përzgjedhet për garën zyrtare të Festivalit më prestigjioz në botë, pas suksesit të filmit “Pa Vend” në vitin 2021. Nga një pool prej 4,420 filmave, “Rruga” është përzgjedhur mes 11 filmave të shkurtër nga 11 shtete që do të konkurojnë këtë vit.

Rishfaqja e këtij filmi do të mbahet më 25 maj në Teatrin Bunuel, fillimisht në ora 14:00.

“Rrugës”, përshkruan udhëtimin e një babai dhe djali të tij në rrugën drejt aeroportit për të marrë një dhuratë të dërguar nga jashtë nga kumbari i djalit. Në këtë rrugë, ata ballafaqohen me pengesa burokratike dhe një perspektivë të pakëndshme për ndryshime reale politike dhe sociale në vendin e tyre, por gjejnë ngushëllim dhe forcë në optimizmin e tyre për të ardhmen.

Skripti i “Rrugës” është shkruar nga vetë Samir Karahoda dhe djali i tij, Mironi, duke integruar tregime personale dhe elemente autobiografike, që reflektojnë shqetësimet e tyre për të ardhmen e vendit. Nëpërmjet këtij udhëtimi të shkurtër, ata eksplorojnë lidhjen e tyre mes sfidave shoqërore dhe pasigurisë që përjetojnë në atdheun e tyre.

“Rrugës”, është mbështetur nga Qendra Kinematografike e Kosovës, Televizioni Kulturor Europian ‘ARTE’, dhe Televizioni Finlandez ‘Yle’./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara