Film & TV
Regjisori i “Squid Game”, filmit që po thyen rekorde në Netlix, kishte probleme financiare dhe e kaloi kohën në kafene duke e shkruar skenarin
The Squid Game” u bë K-drama e parë që u kualifikua si shfaqja më e mirë e Netflix në Amerikë.
Published
3 years agoon
By
Betim GashiDuket se çdokush po flet rreth serisë së Netflix-it, “The Squid Game”, një dramë koreane që kritikon ambicien njerëzore dhe dallimin në mundësitë që përjetojnë klasa të ndryshme shoqërore.
Ky serial tregon se si 456 njerëz në një situatë të paqëndrueshme ekonomike konkurrojnë në lojëra shumë vdekjeprurëse të fëmijërisë për të fituar një çmim financiar që mund të ndryshojë jetën e tyre dhe të shkatërrojë plotësisht njerëzimin në këtë proces.
Dy javë pas premierës, seria ka mahnitur audiencën me një fenomen që nuk u pa qysh nga “Game of Thrones”, dhe ka ngjallur debate në mesin e atyre që e shohin këtë seri si kritik kundër brishtësisë së moralit njerëzor dhe ata që theksojnë se dhuna që shfaqet në serial është reflektim i mungesës së vlerave në shoqërinë e sotme.
Shumica nga ju e keni pyetur veten se kush është mbrapa këtij seriali? E vërteta është që “The Squid Game” u projektua nga Hwang Dong-hyk, regjisor, i cili e projektoi këtë ide qe pothuajse një dekadë.
Në një intervistë, Hwang tha se skenarin origjinal për një film e shkroi në vitin 2009, por për shkak të skenarit kompleks askush s’i ndihmoi ta prodhonte atë. U refuzua disa herë derisa Netflix përfundimisht e pranoi.
Autori ishte frymëzuar nga libra komik dhe nga lojërat e fëmijëve koreanë në vitet e ’70-ta dhe ’80-ta. Në fakt, roboti ikonik u bazua në një personazh nga tekstet shkollor të asaj kohe.
“Kur fillova, isha gjithashtu në telashe financiare dhe kalova shumë kohë në manhwabang (kafene në Kore) duke lexuar libra komike si Battle Royale dhe Liar Game. Unë fillova të pyes veten se si do të ndihesha nëse merrja pjesë në lojëra si kjo. Por unë e gjeta dinamikën shumë komplekse, dhe punën time e përqëndrova në përdorimin e lojërave për fëmijë”, tha Hwang për Variety.
Ai e përfundoi shkrimin e skenarit në vitin 2009, mirëpo s’gjente përkrahje nga investitorët, shtëpitë prodhuese dhe aktorët. Atë kohë, sipas Hwang, njerëzit besonin se skenari i “Squid Game” ishte i dhunshëm, kompleks, dhe çka është më e rëndësishmja, pak komercial, dhe nuk ishte i përshtatshëm për televizionet koreane, që synojnë të orientohen më shumë kah familja.
10 vjet kaluan që nga ajo kohë dhe Hwang provoi edhe njëherë. Ai ishte i bindur se do të duhej të provonte me skenarin e lojërave të fëmijëve. Fatmirësisht, Netflix – aktualisht shërbimi më i popullarizuar në botë, i dha mundësinë atij dhe i kjo i lejoi atij të kishte lirinë krijuese që i nevojitej.
“Është storie e dhimbshme. Por arsyeja pse u ktheva në këtë projekt është sepse bota u bë vendi ku për mbijetesë ndodhin këso gjërash”, deklaroi ai.
Jo gjithçka shkoi siç duhet për “The Squid Game”. Xhirimet u ndërprenë një kohë për shkak të pandemisë, dhe kur u lansua u përball me akuza për plagjiaturë. Madje thuhet se ka shumë ngjashmëri me filmin “As the Gods Will”.
“Shkrimi i skenarit ishte më i vështirë për mua, meqë ishte seri dhe jo film. M’i mori gjashtë muaj kohë që t’i shkruajë dhe rishkruajë dy episodet e para. Pastaj u konsultova me miqtë dhe mora këshilla për t’u përmirësuar”, tha ai për Variety.
Që nga premiera e tij më 17 shtator, “The Squid Game” u bë K-drama e parë që u kualifikua si shfaqja më e mirë e Netflix në Amerikë./UBTNews
(Përktheu dhe përshtati UBTNews)
Art
Rikthimi i ‘Squid Game’: Çfarë pritet nga sezoni i dytë!?
Published
2 months agoon
November 4, 2024Sezoni i parë i “Squid Game” ka rezultuar shumë i suksesshëm, dhe sot për adhuruesit e filmave kemi një lajm të rëndësishëm.
Pavarësisht largimeve të shumë personazheve të preferuar gjatë këtij sezoni, krijuesi dhe regjisor Hwang Dong-hyuk ka zbuluar se cilët lojtarë do të kthehen.
“U deshën 12 vjet për të sjellë në jetë sezonin e parë të “Squid Game”, por u deshën 12 ditë që “Squid Game” të bëhej seriali më i popullarizuar i Netflix-it ndonjëherë,” tha Hwang në një deklaratë.
Ai shtoi: “Si shkrimtar, regjisor dhe producent i “Squid Game”, kam një thirrje të madhe për fansat në mbarë botën. Faleminderit që e shikoni dhe e doni shfaqjen tonë.”
Këtu është gjithçka që dimë deri tani për sezonin e dytë të “Squid Game”: Cila do të jetë historia e sezonit të dytë?
Para konfirmimit të këtij sezoni, Hwang përmendi se seriali mund të kishte përfunduar edhe me një sezon, duke sugjeruar se “u mbyll me fund të hapur.” Megjithëse nuk zbuloi detaje specifike, ai konfirmoi një pikë të rëndësishme të komplotit që sezoni i dytë do të eksplorojë.
“Seong Gi-hun është bërë një person i ri deri në fund të sezonit të parë, kështu që i dyti do të përqendrohet në atë çfarë bën Gi-hun i ri, si shpalosen ngjarjet me këtë lloj personazhi,” zbuloi ai.
A ka një trailer për sezonin e dytë të “Squid Game”?
Në muajin e kaluar, Netflix publikoi trailer-in për sezonin 2, që hapet me Gi-hun, i cili është kthyer me kostumin e tij të gjelbër 456 dhe është i rrethuar nga të gjithë lojtarët e rinj. Ata të gjithë bëjnë rrugën e tyre drejt dritës së kuqe, arenës së dritës jeshile, ku ai paralajmëron turmën të qëndrojë plotësisht e qetë./UBTNews/
AI
Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI
Published
3 months agoon
September 25, 2024By
UBTnewsStability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.
Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.
Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.
Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/
Film & TV
Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh
Published
7 months agoon
May 18, 2024By
Betim GashiRegjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.
“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.
Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.
Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.
“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.
“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.
Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.
“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/
Film & TV
Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024
Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.
Published
8 months agoon
April 15, 2024By
Betim GashiNë një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.
Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.
Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.
Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.
Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.
Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan The New York Times.
“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.
“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.
“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.
“Parthenope” i Paolo Sorrentino, një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.
“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.
“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.
Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.
“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.
Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.
Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/
Përmbledhi: Dionesa Ebibi
UBT nderon bashkëpunëtorët profesionistë për dekadën e tyre të angazhimit
Dekadat e suksesit: UBT kurorëzon 2024 me vizionin 20-vjeçar të së ardhmes
Pirro i’a fshiu këngën Parashqevit, flasin nga kompania menaxhuese për të drejtat e autorit
Kosova dhe Shqipëria zyrtarisht bashkë në Lojërat Mesdhetare
Dëmtohet ambasada e Maqedonisë së Veriut nga sulmet ruse në Kiev
“Nuk rri dot pa ua thënë vëllazërisht”, Rama iu drejtohet deputetëve për Specialen
BE-ja me mision vëzhgues për zgjedhjet e shkurtit në Kosovë
Diplomatët amerikanë vizitojnë Sirinë për herë të parë pas rënies së Assadit
Berisha: Çdo ndërhyrje e Shqipërisë në dialogun Kosovë-Serbi është antikombëtare
Të kërkuara
-
Bota2 months ago
Trump premton paqe në Liban nëse rikthehet në Shtëpinë e Bardhë
-
Bota2 months ago
Koreja e Veriut rrit frikën në botë, lëshon raketën e re balistike ndërkontinentale
-
Bota1 month ago
“Ethet” e kthimit të Trump! Takohen Macron e Starmer, zbardhet fokusi i diskutimeve
-
Kulturë3 months ago
Marigona Ferati, profesoresha e UBT-së, zëri i artit në jurinë ndërkombëtare në festivalin e teatrove në Oman