Published
2 years agoon
By
UBT newsSHBA mund të ketë bërë Luftën Revolucionare (ajo që ne e quajmë Lufta Amerikane e Pavarësisë) për të hequr qafe sundimin mbretëror britanik, por ata kurrë nuk e kanë hequr magjepsjen e tyre të qëndrueshme me familjen mbretërore britanike!
Harry dhe Megan kanë kundërshtarët e tyre edhe në Amerikë – por ata janë shumë më pak në numër dhe shumë më pak të guximshëm sesa në MB. Në SHBA, historia e tyre se si ata u keqtrajtuan nga shtypi britanik dhe nga të afërmit më të afërt të Harry-t, priten me simpati shumë më të madhe.
Një nga ankesat kryesore të çiftit për kohën e tyre në Britani është se ata ishin të kufizuar nga urdhrat e rreptë. Kjo nuk ka kuptim për amerikanët për të cilët vlera e meritokracisë është e rrënjosur thellë, përcjell UBT News.
Në një intervistë për revistën me The Cut, Meghan tha se “vetëm duke ekzistuar” ajo dhe Harry po “prishnin dinamikën e hierarkisë”.
Harry është ankuar se ai dhe Meghan u sakrifikuan për shtypin pasi pallati punonte për të mbrojtur më shumë anëtarët e moshuar të familjes në kurriz të tyre.
Hierarkia e rreptë brenda familjes mbretërore, e bazuar thjesht në rendin në të cilin kanë lindur fëmijët, është kuptuar qartë nga britanikët për shekuj.
Në Amerikë, duket jo vetëm e çuditshme, por edhe e pashpirt. Si dhe vetëshkatërruese. Pse çdo institucion do të përpiqet të minimizojë disa nga yjet e tij më të shndritshëm?
Reagimi i SHBA-së ndaj vdekjes së Mbretëreshës Elizabeth II tregoi se ka dashuri dhe respekt për monarkinë. Por kjo nuk nënkupton se pranon me gjithë zemër të gjithë origjinën, traditën dhe sjelljen e saj.
Në një vend të mbushur me kaq shumë mosmarrëveshje raciale, ka njëfarë lloj “gëzimi keqdashës” kur vështrojnë Mbretërinë e Bashkuar që duhet të pyesë nëse qëndrimet dhe supozimet raciste, në shtyp si dhe brenda vetë institucionit mbretëror, kontribuan në largimin e Dukës dhe Dukeshës.
Pamela Paul e përmblodhi atë në një artikull op-ed për The New York Times: Fakti që Sussex-ët hoqën dorë nga një vend që ata e karakterizojnë si anti-emigrant, të pushtuar nga racistët dhe të ngarkuar nga trashëgimia e kolonializmit, i bën amerikanët të ndihen më mirë për vendin e tyre.
Në fund të fundit, amerikanët janë të kënaqur që kur kërkonin lirinë, Sussex-ët zgjodhën të bënin shtëpinë e tyre të re në Amerikë. Në tokën e të lirëve. Një vend, ku amerikanët dëshirojnë të besojnë, ku secili mund të krijojë mundësitë e veta në një shoqëri të lirë nga strukturat klasore që ekzistojnë ende në Britani.
Mund të ketë më shumë dhembshuri për Harry-n dhe Meghan-in në Amerikë. Por edhe atje disa publikime – nga Wall Street Journal deri tek Politico – kanë filluar të komentojnë se çifti ankohet shumë.
Edhe “bibla e Hollivudit”, Vanity Fair ka komentuar,“Në një moment së shpejti, Harry dhe Meghan duhet të fokusohen në diçka përtej ritregimit të gjendjes së tyre të vjetër pa pushim”.
Që çifti të ruajë dashurinë e amerikanëve, ata do të duhet të kalojnë nga historitë e tyre se si u keqtrajtuan në Britani dhe të dalin me një akt të dytë. Ata do të duhet të demonstrojnë se çfarë besojnë se mund të kontribuojnë, por u penguan të bëjnë kur punonin anëtarët e familjes mbretërore./UBTNews/
Magazinë
Dua Lipa tregon se është detyruar të largohet nga Los Angeles pas shpërthimit të zjarreve: Është absolutisht shkatërruese
Published
5 hours agoon
January 10, 2025Dua Lipa është ndër yjet britanikë që ka qenë e detyruar të largohet nga Los Angeles për shkak të zjarreve që kanë përfshirë zonat e Pacific Palisades dhe Hollywood Hills.
Këngëtarja shqiptaro-britanike, 29 vjeç, bashkë me artistë të tjerë si James Bourne nga grupi Busted, Mark Owen nga Take That dhe Liam ‘Gatsby’ Blackwell nga TOWIE, janë evakuuar ndërkohë që zjarret vazhdojnë të shkatërrojnë pjesë të mëdha të qytetit, shkruan DailyMail.
Bilanci tragjik i viktimave ka arritur në 10, ndërsa rreth 10,000 ndërtesa janë shkatërruar. Ndër të prekurit nga zjarret janë edhe emra të njohur si Paris Hilton, Denise Crosby dhe Milo Ventimiglia, të cilëve u janë djegur shtëpitë.
Dua Lipa, në një postim të fundit në Instagram, shprehu shqetësimin e saj për situatën, duke e përshkruar këtë periudhë si “ditë të frikshme”, por siguroi fansat se ajo është e sigurt dhe ka arritur të largohet nga qyteti.
“Absolutisht shkatërruese dhe të frikshme këto ditë në LA. Po mendoj për të gjithë miqtë dhe njerëzit që u detyruan të evakuohen nga shtëpitë e tyre”, shkroi Dua.
Coco Chanel, shpirti më i pamëshirshëm dhe luftarak i modës, u nda nga jeta më 10 janar të vitit 1971, në moshën 87-vjeçare, në një dhomë të hotelit “Ritz” në Paris. Ishte një moment që përmbledh jetën e saj të jashtëzakonshme, një jetë e cila kishte qenë gjithmonë një luftë për të thyer kufijtë dhe rregullat e shoqërisë.
Edhe në atë mëngjes të fundit, ajo ruante elegancën dhe hijeshinë që e karakterizonin gjithmonë. Ajo u ngjit në makinë për t’u bashkuar me një mik të dashur dhe për të shijuar një shëtitje pranë lumit Sena. Në momentin kur makina po kalonte përmes Parisit, ajo, e lodhur dhe e brengosur nga pasiguria e moshës, kërkoi që shoferi të kthehej pas dhe ta dërgonte në hotelin e saj të dashur, që për të kishte qenë shtëpi gjatë gjithë jetës. Aty, ajo u shtri dhe tha fjalinë e saj të fundit, një fjali që e mbylli me hijeshi historinë e një gruaje që i kishte dhënë botës shumë më tepër sesa një stil të thjeshtë veshjeje.
Coco Chanel ishte më shumë se një ikonë mode; ajo ishte një revolucionare. Ndaj, ende sot, 54 vjet pas vdekjes së saj, emri i saj vazhdon të rezonojë në revistat kulturore dhe në botën e modës, jo vetëm si një simbol elegancie, por si një shenjë e një gruaje që sfidoi normat e shoqërisë, për të krijuar një botë të re, ku stili ishte më i rëndësishëm se moda.
Lindja e Gabrielës dhe shndërrimi në Coco
Gabrielle Bonheur Chanel, e njohur më vonë si Coco, lindi më 19 gusht 1883 në një bujtinë modeste. Fëmijëria e saj ishte e ngarkuar me trishtim dhe mundim. Ajo humbi nënën e saj në moshën e vogël dhe babai e braktisi atë për të shkuar në një tjetër jetë. Fëmijëria e saj kaloi në jetimore, ku kaloi vite të tëra nën kujdesin e motrave të Zemrës së Shenjtë në Aubazine. Kjo periudhë e fëmijërisë së saj e formoi në një grua të fortë, por të shkatërruar emocionalisht.
Në moshën 18 vjeçare, ajo u largua nga jetimorja dhe nisi një jetë të re. Gjeti punë si shitëse në dyqanin Maison Grampayre dhe në të njëjtën kohë këndonte në një kafene. Një nga këngët e saj më të njohura ishte “Qui qu’a vu Coco?” dhe, sipas legjendës, kjo ishte arsyeja pse filluan ta quajnë atë Coco, një pseudonim që do të bëhej sinonim i elegancës dhe risisë.
Rritja dhe revolucioni i modës
Coco Chanel nisi karrierën e saj me një pasion të pafund për dizajnin. Ajo filloi të krijonte kapela, dhe shpejt u bë një emër i njohur në shoqërinë pariziene. Suksesi i saj e çoi atë më vonë në Paris dhe Deauville, ku hap dyqanet e para. Por ajo ishte një grua që nuk e duronte dot kufizimin. Ajo ishte e vendosur të sillte ndryshim në një botë që kishte për vite me radhë imponuar rregulla të padrejta për gratë. Ajo sfidoi hijen e korsetëve të ngushta dhe trendeve të modës që mbanin gratë të mbyllura në një botë të ngushtë dhe të pamundur. Ajo krijoi veshje të lira, komode dhe të thjeshta, që pasqyronin fuqinë dhe emancipimin e gruas.
Ngjyrat dhe eleganca e thjeshtë, pa kompromise, u bënë karakteristikat e modës së saj. Me kapelat, fundet e drejta dhe xhaketat e thjeshta, ajo ndihmoi në krijimin e një stili që do të bëhej një simbol i lirisë dhe gruas të emancipuar.
Çelësi i suksesit: Parfumi dhe stili
Në vitin 1920, Coco Chanel çeli dyqanin e saj të famshëm në Rue de Cambon, dhe aty ajo krijoi një nga veprat më të mëdha të saj: parfumin Chanel No.5. Ky parfum, një vepër e pavdekshme, u bë një simbol i elegancës dhe stilit të jetës që ajo përfaqësonte. “Një grua duhet të hedhë parfumin e saj kudo që ajo pëlqen të puthet,” ka thënë ajo, dhe kjo është një nga citatet që përshkruan mënyrën se si ajo e kuptonte bukurinë dhe fuqinë e një gruaje.
Chanel gjithashtu e përjetësoi një veshje ikonë: një kostum të thjeshtë, të përjetshëm, që çdo grua dëshironte të kishte në gardërobën e saj. Ajo besonte fort në modën demokratike, ku stili ishte më i rëndësishëm se ajo që ishte thjesht kalimtare. Parimi i saj i përhershëm ishte: “Moda zbehet, stili mbetet.” Dhe ky është një mesazh që vazhdon të jetë aktual dhe të ketë ndikim në botën e modës, madje pas gati një shekulli.
Trashëgimia e Coco Chanel
Coco Chanel ishte një grua që jetoi në një kohë kur ndryshimet shoqërore dhe politike ishin të mëdha. Ajo e kuptoi se moda ishte më shumë se sa një ndihmë për të treguar statusin, ajo ishte një formë e shprehjes dhe e çlirimit personal. Ajo ishte një grua që, përmes modës, mundi të ndryshonte thellësisht jetën e shumë grave, duke i ndihmuar të gjenin lirinë dhe fuqinë e tyre. 54 vjet pas vdekjes së saj, ajo vazhdon të jetë një ikona e pashuar. Trashëgimia e saj është e pashlyeshme, dhe emri i Coco Chanel do të mbetet gjithmonë sinonim i një revolucioni të jashtëzakonshëm në modë dhe shoqëri./UBTNews/
Kulturë
Ndahet nga jeta fotografi dhe piktori i mirënjohur, Leon Çika
Published
24 hours agoon
January 9, 2025By
UBT NEWSFotografi dhe piktori i njohur Leon Çika u nda sot nga jeta në moshën 71 vjeçare, duke lënë pas një trashëgimi të pasur në fushën e arteve vizuale, si një nga artistët më të shquar të periudhës moderne shqiptare. Çika ka lindur në vitin 1954 në Tiranë, në një familje me origjinë nga Dardha e Korçës. I diplomuar në Akademinë e Arteve të Tiranës, ai ndoqi një karrierë të shquar si piktor i arteve grafike, dhe njëkohësisht ndihmoi në zhvillimin e fotografisë si një formë të artit në Shqipëri.
Fotografi i njohur filloi kontaktin e tij me fotografinë pas përfundimit të studimeve, kur u caktua si piktor skenograf në Pallatin e Kulturës “Gramsh”. Puna e tij më pas e çoi në pozita udhëheqëse në fushën e fotografisë, ku punoi si drejtor i departamentit të fotografisë në Agjencinë Telegrafike Shqiptare (ATSH). Aty, Çika krijoi një koncept të ri për imazhet fotografike, duke larguar përfundimisht klishetë dhe duke sjellë një frymë të re dhe modernizim në gazetari dhe fotografi.
Pas viteve ’90, ai punoi si pedagog i fotografisë në Akademinë e Arteve dhe si reporter dhe producent për disa televizione dhe agjenci lajmesh, duke kontribuar si një figurë kyçe në zhvillimin e medias vizuale shqiptare. Vepra e tij ka përfshirë dy drejtime të rëndësishme: fotografi dokumentare dhe zyrtare, si dhe fotografi artistike, një pasion i tij i thellë.
Një nga kontributet më të çmuara të Çikës ka qenë realizimi i cikleve të veprave fotografike mbi natyrën dhe peizazhet shqiptare, duke pasqyruar bukuritë e Shqipërisë me një forcë emocionale dhe shpirtërore të veçantë. Ai gjithashtu ka realizuar një botim të veçantë, një përmbledhje me 300 peizazhe urbane të qytetit të Beratit, një nga qytetet më të bukura të Shqipërisë, i cili është një dëshmi e pasurisë kulturore dhe natyrore të vendit.
Në fushën e ekspozitave, Çika ka marrë pjesë në një sërë ekspozitash kombëtare dhe ndërkombëtare, duke përfshirë ekspozita të organizuara nga Ministria e Punëve të Jashtme të Shqipërisë dhe Galerinë Kombëtare të Arteve. Ai gjithashtu ka fituar shumë çmime për kontributet e tij në artin fotografik, përfshirë Çmimin Kombëtar për Pankartën më të Mirë të realizuar gjatë përvjetorit të çlirimit kombëtar nga nazistët dhe medaljen “Naim Frashëri” për merita të shquara në art.
Leon Çika ka qenë një figurë e rëndësishme në artin dhe kulturën shqiptare, dhe humbja e tij është një dhimbje e thellë për komunitetin artistik dhe kulturor të Shqipërisë. Ai lë një pasuri të madhe të veprave që do të vazhdojnë të inspirojnë dhe të ruajnë kujtimin e tij për shumë vite./UBTNews/
Kulturë
Lirohet nga detyra drejtori i përgjithshëm i Teatrit Kombëtar
Published
1 day agoon
January 9, 2025By
UBT NEWSMinistria e Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit (MEKI) njoftoi sot lirimin nga detyra të drejtorit të Teatrit Kombëtar, Altin Basha. Lajmi u bë i ditur përmes një deklarate zyrtare nga ministria, e cila theksoi se ky vendim u mor pas një propozimi nga ministri i Ekonomisë, Kulturës dhe Inovacionit, dhe u miratua nga Këshilli i Ministrave.
Në përputhje me vendimin, MEKI njoftoi se një proces përzgjedhjeje për drejtorin e ri të Teatrit Kombëtar do të hapet së shpejti. Ky ndryshim ka për qëllim përmirësimin e nivelit drejtues dhe të cilësisë së menaxhimit të këtij institucioni, me fokus në aspekte të rëndësishme si menaxhimi ekonomik dhe financiar, administrata e mirë, si dhe rritja e transparencës institucionale.
Përveç kësaj, MEKI ka theksuar se kjo lëvizje synon të sjellë një frymë të re komunikimi publik dhe bashkëpunimi, si dhe të krijojë mundësi për rritjen e angazhimit me komunitetin artistik dhe profesional, duke siguruar një menaxhim më efikas dhe të hapur.
Në përfundim të këtij procesi, MEKI njoftoi se Indrit Çobani do të komandohet si drejtues i përkohshëm i Teatrit Kombëtar, deri në përfundimin e procedurave të përzgjedhjes për drejtorin e ri.
Ky ndryshim vjen pas një periudhe diskutimesh dhe reflektimesh për transformimin e menaxhimit të institucioneve kulturore në vend, dhe thekson angazhimin e MEKI për përmirësimin e qeverisjes dhe zhvillimin e mëtejshëm të sektorit kulturor në Shqipëri./UBTNews/
Organizatat ndërkombëtare bëjnë thirrje që LVV-ja të mos i bojkotojë disa media
Policia e Kosovës shpalos planin për zgjedhjet parlamentare
Trump flet për herë të parë për bisedën miqësore që pati me Obamën
Rusia fajëson Ukrainën për sulmin vdekjeprurës në Donjeck
Kurti takohet me Verma, ankohet për mos zbatim të marrëveshjes bazë nga Serbia
Polonia: Netanjahu nuk do arrestohet nëse merr pjesë në përkujtimet e Aushvicit
Lista Serbe e akuzon KQZ-në se po ia mohon të drejtën për vëzhgim e kontroll në ditën e zgjedhjeve
Kremlini: Presidenti Putin “i gatshëm” të takojë Trumpin
Qeveria aprovon rritjen e pensioneve për kategoritë e dala nga lufta
Të kërkuara
-
Bota2 months ago
Trump premton paqe në Liban nëse rikthehet në Shtëpinë e Bardhë
-
Bota2 months ago
Koreja e Veriut rrit frikën në botë, lëshon raketën e re balistike ndërkontinentale
-
Bota2 months ago
“Ethet” e kthimit të Trump! Takohen Macron e Starmer, zbardhet fokusi i diskutimeve
-
Lajmet2 months ago
Rektori Hajrizi: Çdo sukses i joni është një sukses për Kosovën!