Kulturë

Princesha Diana po planifikonte një karrierë në Hollywood dhe zhvendosjen në Malibu para se të vdiste

Published

on

Princesha Diana donte të transferohej në Kaliforni dhe të bënte filma pas kamerës – një ngjashmëri e mrekullueshme me dëshirat e Meghan Markle”, ka zbuluar së fundmi një burim për DailyMail.

Stewart Pearce, i cili po thyen heshtjen e tij për planet e princeshës për herë të parë në 24 vjetorin e vdekjes së saj, tha se Diana planifikoi të merrte djemtë William dhe Harry në ShBA ndërsa romanca e saj lulëzonte me Dodi Fayed.

Stewart i cili u miqësua me princeshën në vitet para vdekjes së saj thotë se Diana po zhvillonte një karrierë në Hollywood, por nuk ishte e interesuar të bëhej aktore.

Ndërsa Kevin Costner i kërkoi asaj një vazhdim të mundshëm të filmit të tij të vitit 1992, “The Bodyguard”, ambiciet e saj ishin pas kamerave.

Pearce tha se Princesha e Uellsit, e cila vdiq në një aksident fatal me veturë të dielën e 31 gushtit 1997, kishte në plan një zhvendosje në Malibu, Kaliforni, si çelës për të punuar në karrierën e saj në televizion.

Por ai hodhi poshtë spekulimet se shoqja e tij e ngushtë ishte ose shtatzënë ose po planifikonte të martohej me regjisorin Fayed.

Pearce, 68 vjeç, mësoi për planet e Dianës gjatë viteve të tij si trajner privat i zërimit, punë të cilën e filloi në vitin 1995.

Trajneri, i cili kaloi kohë me nënën e dy fëmijëve vetëm disa ditë para vdekjes së saj, në moshën 36-vjeçare, në një aksident me veturë me shpejtësi të madhe në një tunel parisian, zbuloi: “Kishte një numër projektesh të mëdha që po krijonin në vetëdijen e saj përmes ofertave që i ishin ofruar asaj”.

“Por një nga mundësitë kryesore që ajo donte të krijonte, ishte të fillonte zhvillimin e dokumentarëve për tri interesa bamirësie që më pas do të asimiloheshin në fotografitë kryesore të filmit”, tha ai. “Ajo po planifikonte të kalonte shumë kohë në Hollywood”, thekson miku i saj.

“Çështja ishte se Diana me të vërtetë kishte filluar të eksploronte fuqinë e saj krijuese”, shtoi ai.

“Kështu që unë e di se këdo që ajo punësoi ose punoi në lidhje me të do të kishte qenë një standard i shkëlqyeshëm duke lëvizur drejt mundësisë së një statusi fitues të çmimeve. Nuk ka dyshim. Ajo ishte e mbushur me veprimin e bashkë-krijimtarisë”.

Nuk ishte vetëm fama mbretërore e Dianës, e cila e bëri atë një përshtatje natyrale për botën e arteve dhe Hollywoodin.

“Industritë krijuese bazohen në komunikimin e hapur”, tha Pearce. Dhe ajo ishte një komunikuese e aftë.

“Një nga gjërat që ajo ishte në gjendje të bënte ishte të ishte menjëherë e arritshme nga diçka që ajo do të thoshte. Natyrisht reputacioni i saj i parapriu asaj. Ajo e bëri lëvizjen e parë gjithmonë. Do të ishte një prekje e butë për mënyrën se si personi dukej apo ishte veshur”, thekson ai.

“I dua këpucët e tua. Ku i ke marrë ato?”, për shembull ishte një nga frazat e modestisë që e afronte Dianën deri edhe me njerëzit më të thjeshtë.

“Këto prekje të menjëhershme, të cilat ajo i aplikoi, janë kaq joshëse dhe magjepsëse duke u shprehur përmes pafajësisë dhe argëtimit me sytë e saj të ndritshëm blu. Njerëzit u ndjenë menjëherë të dashur nga ajo”.

Komunikimi ishte gjithmonë plotësisht i hapur. Ajo e kishte shumë të lehtë të krijonte kontakte me artistët kryesorë.

Pearce shtoi se Diana kishte krijuar një miqësi të ngushtë me prodhuesin e respektuar të filmit britanik “Lord”, fitues të çmimit ‘Oscar’, David Puttnam, filmat e të cilit përfshijnë edhe: “The Killing Fields”, “Midnight Express” dhe “Memphis Belle”.

“Puttnam e ndihmoi atë të bënte kontakte kryesore të Hollywoodit. Por jeta e princeshës u ndërpre tragjikisht para se të takohej me ta”, tha Pearce.

“David po e këshillonte atë për një numër njerëzish me të cilët do të kontaktonte në vjeshtën e vitit 1997, por për fat të keq nuk i bëri ato takime”, tha ai për DailyMail.

Në mesin e viteve ’90, fituesja e ‘Oscar’, Costner iu drejtua Dianës, përmes kunatës së saj Sarah Ferguson, për të luajtur në vazhdimin e “The Bodyguard” me Whitney Houston.

Costner zbuloi se ai kishte një telefonatë me Dianën në lidhje me projektin, gjatë së cilës ajo pyeti nëse do të kishte një “skenë puthjesh”.

Sidoqoftë Pearce është e bindur se të bëhesh një zonjë kryesore nuk ishte kurrë në mendjen e saj.

“Jo, jo jo Kjo është diçka për të cilën Diana nuk ishte e interesuar, aspak”, tha ai për DailyMail. “Ju mund ta shihni sa i theksuar jam”, shtoi ai.

“Edhe pse ajo ishte një adhuruese dhe entuziastë e madhe për artet e shfaqjes, veçanërisht vallëzimin, [aktrimi] nuk ishte diçka që ajo e pa si trajektoren e saj të re krijuese”.

“Unë e mbaj mend atë duke folur për tekat e idesë së mrekullueshme të Kevin duke dalë përpara duke thënë se ne do të donim të bënim një film për ju”, shtoi ai.

Zbulimet rreth ambicieve të Dianës në Hollywood vijnë në 24 vjetorin e vdekjes së saj nga një aksident me makinë në Paris, gushtin e vitit 1997.

Pearce tha se para vdekjes së saj, Diana po shkonte në Los Angeles me Dodi Fayed.

Fayed, i cili ishte regjisor i “Chariots of Fire” inkurajoi të dashurën e tij të re të gjente zërin e saj në dokumentarë.

“Diana ishte ajo që ishte – Diana. Duket pak e turbullt, por ajo që dua të them është sharmi, buzëqeshja e saj dhe mënyra se si njerëzit e respektuan atë, që unë mendoj se do të kishte qenë një përfundim i paracaktuar se ajo do të kishte gjetur pika të lehta aksesi në kompanitë kryesore të prodhimit në të gjithë bregun perëndimor”, tha Pearce.

“Unë nuk e di se sa serioz ishte Dodi në përmbushjen e praktikës së tij si producent. Këto ishin vetëm mundësitë që diskutoheshin”.

“Nuk e di me kë po fliste. Por ajo më pyeti: ‘A mendoni se kjo është një ide e mirë, dhe foli për dokumentarë dhe për tiparet kryesore të filmit”.

I pyetur nëse puna e saj do të ishte e vlefshme për çmime si ‘Oscar’ apo ‘Emmy’, ai tha: “Jam i sigurt se do të kishte qenë shumë e lehtë për të që të arrinte arritje”.

“Ajo në të vërtetë po kalonte një kohë të mrekullueshme, por brenda saj nuk kishte asnjë qëllim të martohej. Ajo me siguri nuk ishte shtatzënë. Kjo ishte një mundësi e mrekullueshme për të eksploruar jetën sibaritike, të luksit dhe kënaqësisë së pastër, sepse kjo është ajo që i ofrohej asaj. Ajo ndihej shumë e sigurt”.

Diana u bë e afërt me Pearce kur nën konfidencialitet të rreptë ai ndihmoi në përsosjen e zërit, gatishmërisë dhe shprehjes së saj nga viti 1995 deri në vdekjen e saj.

Në librin e tij, “Diana The Voice of Change”, Pearce shkroi sesi dyshja e rafinuan zërin e saj teknikisht, duke përdorur ushtrime mendore për të përmirësuar besimin, pavarësinë dhe vendosmërinë e saj.

Pearce tha se ai po planifikon të shkruajë më shumë për miken dhe nxënësen e tij.

“Unë tashmë kam filluar të shkruaj librin tjetër, i cili do të bazohet në trashëgiminë e Dianës. Pra, përsëri, vrulli me të vërtetë po ecën përpara. Unë jam absolutisht i emocionuar. Mendoj se është vërtet e mahnitshme që njerëzit e kanë gjetur të dobishëm kontributin tim modest”, tha ai./KultPlus

Lifestyle

Këshilla të vlefshme se si t’i menaxhoni paratë këtë muaj

Published

on

Nëntori sapo hyri dhe shumica nga ne mund t’i kemi parrë pagat sot apo do t’i marrim ditëve në vazhdim.

Thonë se ashtu siç i merr, edhe i shpenzon por nëse edhe ti ëndërron për një jetë plot me pasuri sepse në fund të fundit kush nuk e do një jetesë ku paratë nuk janë shqetësim?

Fillimi i muajit është momenti perfekt për të manifestuar jetë të qetë në aspektin financiar, andaj fillo duke menduar se çka do të arrish – qëndrueshmëri financiare, një shtëpi ëndrrash, një jetë të qetë apo lirinë për të eksploruar botën.

Trego mirënjohje për çfarë ke, mirënjohja është element i fuqishëm në procesin e manifestimit. Para se të nisesh për të arritur dëshira të reja, ndalo dhe vlerëso atë që ke. Kjo ndjenjë pozitive që po kultivon është si një magnet që tërheq më shumë të mira drejt teje.

Vizualizo jetën që dëshiron, mbyll sytë dhe imagjinoje veten duke jetuar jetën e ëndrrave të tua. Përjeto lumturinë dhe kënaqësinë që sjellin këto përjetime. Vizualizimi i qëllimeve mund të jetë i fuqishëm për t’i përafruar mendimet dhe ndjenjat e tua me atë që dëshiron të arrish.

Vendos qëllime të qarta, pas reflektimit, është koha për të vendosur qëllime të qarta. Shkruaji ato që dëshiron të manifestosh këtë muaj në terma pozitivë.

Krijo një plan veprimi, manifestimi nuk është vetëm të dëshirosh e të presësh, ai kërkon veprim. Harto një plan që përfshin hapat që ndërmerr për të arritur ëndrrat. Pavarësisht nga qëllimet e tua, mund të duhet të kursesh para, të investosh në diçka të re, të krijosh një rrjet kontaktesh, apo të fillosh një punë tjetër.

Përdor pohime pozitive, përsëritja e tyre forcon besimin e përkushtimin tënd. Afirmimet ndihmojnë për të mbajtur një qëndrim pozitiv dhe për t’u përqendruar në qëllimet e tua. Këtu janë disa afirmime që mund t’i përdorësh:

“Unë jam i/e denjë për pasuri dhe begati.”
“Paratë më vijnë me lehtësi.”
“Unë tërheq veç të mira në jetën time.”
“Jam i/e hapur për të pranuar gjithë të mirat që universi ka për të ofruar.”

Përsëriti këto afirmime, sidomos në fillim të muajit. Përmes reflektimit, vendosjes së qëllimeve e veprimeve konkrete, mund të ndërmarrësh hapat e parë drejt një jete plot pasuri dhe liri financiare. /UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

Kuvendi i Dibrës: Kur shqiptarët ëndërruan për vetëqeverisje!

Published

on

Më 1 nëntor të vitit 1878, një ngjarje historike e rëndësishme shënoi fillimin e një kapitulli të ri në historinë shqiptare, Kuvendi i Dibrës. Nën udhëheqjen e krerëve të Lidhjes Shqiptare të Prizrenit, përfshirë Iljaz pashë Dibrën dhe Abdyl bej Frashërin, Kuvendi shënoi një përpjekje të fortë për të kërkuar autonominë e shqiptarëve brenda kornizës së Perandorisë Osmane.

Rezoluta e përpiluar nga Abdyl beu, e cila do t’i dorëzohej sulltanit në Stamboll, përmbante pesë pika thelbësore që ilustronin aspiratat e popullit shqiptar për vetëqeverisje dhe zhvillim.

Krijimi i Vilajetit të Shqipërisë, një nga kërkesat kryesore ishte formimi i një vilajeti që do të përfshinte katër vilajetet e atëhershme: Shkodra, Kosova, Manastiri dhe Janina. Kjo do të ndihmonte në centralizimin e pushtetit dhe administratës shqiptare.

Emërimi i nëpunësve shqiptarë, kuvendi kërkonte që administrata e vilajetit të drejtohej nga vetë shqiptarët, duke i dhënë fund praktikave të diskriminimit dhe kolonizimit nga elementë të huaj.

Arsimi në gjuhën shqipe, një nga pikat më të rëndësishme ishte krijimi i shkollave që do të mësonin në gjuhën shqipe, duke ndihmuar kështu në ruajtjen e identitetit kulturor dhe kombëtar.

Kuvendi i vilajetit, Kuvendi i Dibrës propozoi formimin e një kuvendi që do të zgjidhte çështjet e brendshme, duke përfshirë caktimin e buxhetit dhe emërimin e qeverisë dhe gjykatave të vilajetit.

Buxheti për arsim dhe infrastrukturë, kërkesa për një buxhet të posaçëm që do të mbështeste arsimin dhe zhvillimin e infrastrukturës ishte po ashtu një element kyç, që dëshmonte përkushtimin për një shoqëri të zhvilluar.

Pas përfundimit të Kuvendit, në shkurt të vitit 1879, një delegacion shqiptar iu drejtua Portës së Lartë me këto kërkesa, por ato u shpërfillën dhe u kundërpërgjigjën me forcë, duke theksuar sfidat dhe pengesat me të cilat përballej populli shqiptar në përpjekjet e tij për autonomi dhe vetëqeverisje.

Kuvendi i Dibrës nuk ishte thjesht një ngjarje politike; ai përfaqësonte një moment të rëndësishëm të ndërgjegjësimit kombëtar dhe aspiratave për një të ardhme më të ndritur për shqiptarët, duke e vendosur themelin për lëvizjet që do të pasonin në vitet e ardhshme./UBTNews/

 

Continue Reading

Kulturë

Java e filmit spanjoll në kinematë e kryeqytetit

Published

on

Java e Kulturës Spanjolle, e cila mund të quhet gjithashtu Java e Filmit Spanjoll, po sjell një vëmendje të veçantë për kinematografinë spanjolle në kryeqytetin shqiptar. Gjatë këtyre ditëve, kinematë e Tiranës do të shfaqin një seleksionim filmash nga disa prej regjisorëve më të njohur spanjollë, të cilët kanë lënë gjurmë të thella në artin e shtatë.

Java e filmit do të nisë më 2 nëntor me shfaqjen e filmit “Even the Rain”, i cili do të projektohet në Qendrën e Artit “Agimi”. Ky film krijon një dialog intrigues rreth imperializmit spanjoll, duke e vendosur atë në një kontekst historik të ngjarjeve që ndodhin rreth 500 vjet më parë.

“Even the Rain” ofron një qasje meta-kinematike, duke treguar historinë e një ekipi kineastësh meksikanë në Bolivi, të cilët xhirojnë një dramë historike mbi zbulimet e Kristofor Kolombit. Regjisori, Iciar Bollaín, përdor stile të ndryshme kinematografike për të vendosur paralele shqetësuese mes imperializmit evropian të kaluar dhe shfrytëzimeve moderne korporative. Ai hedh dritë mbi dinamikën dhe presionet me të cilat përballen ekipet gjatë zhvillimit të një filmi që ka si fokus angazhimin shoqëror.

Bollaín paralajmëron se këto produkte mund të rifillojnë një dinamikë kolonialiste, duke riprodhuar pabarazi mes vendeve “të dukshme” në tregun global të filmit dhe atyre “të padukshme”, duke shfrytëzuar aktorët vendas. Filmi shquhet për ndërthurjen e disa tendencave kinematografike që përplasen, duke krijuar një qark të shkurtër të mesazheve.

Pas “Even the Rain”, publiku do të ketë mundësinë të shijojë filmin “Thesis on a Homicide”, që do të shfaqet më 3 nëntor në kinemanë “Maks Velo”. Më pas, më 4 nëntor do të shfaqet “15 Years + 1 Day”, dhe më 5 nëntor, filmi “Lucky Star” do të projektohet gjithashtu në “Maks Velo” në Laprakë.

Kinematografia spanjolle, e njohur për tregimet e saj të pasura kulturore, ka prodhuar filma me ndikim të konsiderueshëm në kinematografinë botërore. Me rrënjë në tema historike dhe shoqërore, filmi spanjoll shpesh ndërthur realizmin me narrativat imagjinative. Regjisorë si Pedro Almodóvar kanë kontribuar në rritjen e vlerësimit global të kinemasë spanjolle, duke shfaqur një peizazh të gjallë kinematografik.

Hyrja në këto shfaqje do të jetë e lirë, duke ofruar mundësi për të gjithë adhuruesit e kinematografisë spanjolle të përjetojnë këto krijime artistike. Ky është një mundësi e shkëlqyer për të shijuar artin dhe kulturën spanjolle në zemrën e Tiranës./UBTNews/

Continue Reading

Lifestyle

Pse preferohet që rrobat t’i bëni gati një natë më herët?

Published

on

Të gjithë e njohim atë ndjenjën e trazuar kur zgjohesh në mëngjes me ngut. Çdo gjë duket si një sfidë, sidomos kur kupton se nuk e ke planifikuar kohën siç duhej.

Fillon ditën me mendimin se po vesh rrobat e duhura, por ndjenja e pishmanit të kap më vonë, sapo del nga shtëpia. Ajo ndjesi e frikës dhe dyshimit se gjithçka nuk ka shkuar siç e kishe imagjinuar, është një pjesë e zakonshme e rutinës së përditshme.

Nëse një natë më përpara do të ishit ulur vetëm 15 minuta për të gjetur veshjen tuaj, sot nuk do të pendoheshit rrugës për në punë për pantallonat e rrudhosura apo kombinimin e çuditshëm të veshjes.

Kjo gjë është me të vërtetë e sikletshme por, ne sot ju sjellim disa ‘truqe’ që mos të bëheni me nerva sapo t’i hapni sytë.

Përpara se të filloni: krijoni luksin e të paturit një pasqyrë ku mund të shiheni i gjithi, vendoseni në një zonë të ndriçuar mirë.

1. Kontrolloni motin dhe zgjidhni veshjen në varësi të tij;

2. Mos lini asgjë jashtë- vendosni këpucët, çorapet, rripin, orën dhe syzet e diellit;

3. Hekurosni rrobat nëse është e nevojshme;

4. Përdorni varëset e rrobave në një vend enkas për veshjen e ditës;

5. Bëni disa hapa mbrapa dhe mendoni se si do të dukeni me atë veshje;

Koha ju del pasi puna është 10 orë larg e jo 10 minuta kështu keni hequr një stres të madh, nëse i’a dilni sot ka qenë dita e fundit që shkoni vonë në punë duke djersitur me ankth se si dukeni me rrobat që zgjodhet në mënyrë rastësore. /UBT News/

 

Continue Reading

Të kërkuara