Lajmet

Në mërgim që nga pushtimi i Ukrainës, media e lirë ruse sfidon Kremlinin

“Dezinformimi është një nga arsyet pse filloi kjo luftë dhe pse kjo luftë vazhdon ende”, tha Martynov.

Publikuar

Të mërguar në Letoni që nga pushtimi i Ukrainës, mediat e lira ruse e kanë bërë misionin e tyre të ofrojnë informacion të pavarur për miliona bashkatdhetarë të tyre.

“Ata që kontrollojnë informacionin, kontrollojnë situatën”, tha Tikhon Dzyadko, kryeredaktor i kanalit të pavarur televiziv rus Dozhd, tani me seli në Riga.

Ai tha se qëllimi i kanalit ishte të bënte të mundur që njerëzit të kenë akses në “informacion real për atë që po ndodhë dhe jo këtë propagandë të përhapur nga stacionet televizive ruse”.

Moska përpiqet të bllokojë ato që i konsideron faqet e lajmeve disidente në internet dhe ka kufizuar aksesin në faqet kryesore të mediave sociale.

Për fat të mirë “është e mundur të marrësh informacion nga Rusia përmes internetit, mediave sociale. Perdja dixhitale e hekurt nuk është mjaft e fortë”, tha ai për AFP.

Dozhd – që do të thotë “shi” në rusisht – pezulloi punën në fillim të marsit pasi autoritetet bllokuan transmetimet e tij, të cilat përmbanin mbulim kritik të konfliktit në Ukrainë.

Moska prezantoi gjithashtu dënime me burg për atë që e quajnë përhapje të “lajmeve të rreme” për ushtrinë ruse dhe luftën.

“U bë e pamundur të punosh atje. Sepse edhe t’i thuash luftës “luftë”, ne mund të përballemi me 15 vjet burg”, tha Dzyadko.

Ata rifilluan punën që nga mesi i korrikut në Letoni.

Disa redaksi të tjera kanë gjetur gjithashtu strehim në kryeqytetin e Letonisë, duke përfshirë Novaya Gazeta Europe dhe degën e Deutsche Welle-s në Moskë.

Qyteti ka pritur gjithashtu uebsajtin e pavarur të lajmeve Meduza që nga viti 2014.

Rreth 300 gazetarë të opozitës ruse janë zhvendosur në shtetin baltik që nga shkurti, sipas gazetares së Dozhd, Valeria Ratnikova.

Letonia, minoriteti rus i së cilës përbën 30 për qind të popullsisë, ka ndaluar gjithashtu të gjitha kanalet televizive me bazë në Rusi për shkak të propagandës, luftënxitjes dhe si kërcënim për sigurinë kombëtare.

Për Dzyadko-n dhe stafin e tij, largimi nuk ishte i kotë.

“Kishim informacione se zyra jonë do të bastisej nga policia dhe… se gazetarët tanë do të arrestoheshin dhe akuzoheshin për ekstremizëm dhe tradhti”, tha ai.

“Ne gjetëm biletat për në Stamboll dhe brenda një ore paketuam tre valixhe, zgjuam fëmijët tanë dhe shkuam në aeroport”.

Sot, rreth 60 rusë në mërgim punojnë për Dozhd jashtë vendit – në Riga, Francë, Gjeorgji dhe Holandë.

Ai vuri në dukje se edhe sondazhet e qeverisë tregojnë se 30 përqind e rusëve — ose 45 milionë njerëz, “një numër i madh” — janë kundër konfliktit në Ukrainë.

“Shumë njerëz në Rusi, ata kuptojnë gjithçka. Ata nuk e mbështesin luftën, nuk e mbështesin presidentin e tyre Putin, por thjesht kanë frikë të thonë një fjalë”, tha ai.

“Nuk është e sigurt. Këta njerëz, ata janë të etur për të marrë informacion të pavarur. Sfida është se si të arrihet tek ata”.

Ratnikova tha në ditët pas pushtimit, “ne pamë se numri i shikuesve u rrit”.

“Unë besoj se ka mijëra, madje edhe miliona që kanë nevojë për ne. Dhe nuk është vetëm audienca jonë e mëparshme… Me kalimin e kohës, shumë njerëz do të fillojnë të dyshojnë”, i tha ajo AFP.

Kirill Martynov, zëvendës kryeredaktor i Novaya Gazeta, një shtyllë e gazetarisë investigative në Rusi, u largua në mars me një laptop si bagazhin e tij të vetëm dhe një plan për të publikuar lajme të pavarura nga jashtë.

Novaya Gazeta që atëherë është ndaluar në Rusi.

“Ne ishim fuqimisht kundër luftës dhe ne jemi ende kundër luftës, edhe nëse është shumë e rrezikshme që njerëzit ta thonë me zë të lartë nga Rusia”, i tha ai AFP.

“Kjo është arsyeja pse ata ndjekin penalisht kolegët tanë në Rusi”.

Në Riga, Martynov krijoi Novaya Gazeta Europe me të tjerët në mërgim.

Ata botuan numrin e tyre të parë në maj, në letonisht dhe rusisht, dhe gazetat nga e gjithë bota botuan artikujt e tyre në shenjë solidariteti.

Ata kanë postuar histori të mëvonshme në internet, duke i ndarë ato përmes mediave sociale, përfshirë YouTube, Telegram dhe Twitter.

“Autoritetet ruse kanë ende pak frikë nga bllokimi i YouTube për disa arsye teknike dhe sociale”, tha Martynov.

Ai shtoi se YouTube ka “platformën më të madhe mediatike në vend sepse… njerëzit normalë në Rusi nuk duan të shikojnë TV kombëtar”.

“Dezinformimi është një nga arsyet pse filloi kjo luftë dhe pse kjo luftë vazhdon ende”, tha ai./UBTNews/

Lajmet

IBM ka në plan të krijojë 800 vende të reja pune

Publikuar

nga

IBM-ja njoftoi se planifikon të punësojë deri në 800 persona në Irlandë për të ndërtuar një sistem softueri të avancuar sipas teknologjisë së Inteligjencës Artificiale.

Kjo shënon numrin më të madh të vendeve të punës në sektorin shumëkombësh të vendit. IBM është tashmë një nga punëdhënësit më të mëdhenj shumëkombësh në Irlandë me 3 mijë persona staf.

Përmes posteve të reja do t’u kërkohet punonjësve të krijojnë softuer të avancuar bazuar në inteligjencë artificiale gjeneruese në fushat sikurse siguria, automatizimi, etj./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Art

Gruaja më e pasur e Australisë kërkon që të largohet portreti i saj nga një ekspozitë

Publikuar

nga

Arti është subjektiv. Dhe përderisa shumica e artistëve dëshirojnë të ndajnë punën e tyre me botën, nuk ka garanci se publiku do ta kuptojë apo pëlqej punën e tyre artistike.

Kështu duket të jetë edhe rasti i një pikture nga artisti vendas, Vincent Namatjira, që përfshin një portret të gruas më të pasur në Australi, manjates së minierave Gina Rinehart.

Rinehart i ka kërkuar Galerisë Kombëtare të Australisë (NGA) të largojë portretin e saj, një prej 21 veprave të tij individuale që përbëjnë një pjesë të vetme në ekspozitën e Namatjiras, “Australia in Color”.

Kjo ekspozitë po shfaqet në galerinë e kryeqytetit australian, Kanberra, që nga muaji mars.

Subjekte të tjera të kësaj ekspozite janë edhe Mbretëresha Elizabetë II, muzikanti amerikan, Jimi Hendrix, aktivisti australian për të drejtat e aborigjenëve Vincent Lingiari, si dhe ish-kryeministri australian, Scott Morrison./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Lajmet

15 vende të BE-së bëjnë thirrje për kontraktimin e politikave të migracionit dhe azilit

Publikuar

nga

Një grup prej 15 shtetesh anëtare, të udhëhequra nga Danimarka, kanë nisur një thirrje të përbashkët për të zhvilluar kontraktimin e politikave të migracionit dhe azilit, duke argumentuar se rritja “e paqëndrueshme” e ardhjeve të parregullta vitet e fundit, justifikon të menduarit “jashtë kutisë”.

“BE-ja dhe shtetet e saj anëtare duhet të rrisin kontributin e tyre për partneritete të barabarta, konstruktive dhe të gjera me vendet kyçe, veçanërisht përgjatë rrugëve migratore, duke ndryshuar fokusin tonë nga menaxhimi i migracionit të parregullt në Evropë në mbështetjen e refugjatëve si dhe komuniteteve pritëse në rajonet e origjinës”, thuhet në letër.

“Nëse duam të vazhdojmë përpjekjet tona për të thyer strukturat nxitëse që nxisin lëvizjet e parregullta të emigracionit dhe udhëtimet e rrezikshme drejt Evropës, përpjekjet plotësuese janë të nevojshme”, thuhet tutje.

Letra, e datës 15 maj, por që u publikua të enjten, u drejtohet zyrtarëve të lartë në Komisionin Evropian. Përveç Danimarkës, ai miratohet nga Bullgaria, Republika Çeke, Estonia, Greqia, Italia, Qiproja, Letonia, Lituania, Malta, Holanda, Austria, Polonia, Rumania dhe Finlanda, duke reflektuar një konsensus ndërpartiak./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Publikuar

nga

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj. Fituesi i gjashtëfishtë i Grammyt, është i njohur për përzierjen e elementeve të xhazit, shpirtit, ritmit dhe bluzit.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Vazhdo të lexosh

Të kërkuara