Mary-Kate Olsen po shpjegon pse ajo dhe motra e saj binjake Ashley Olsen janë ato që ato quajnë “njerëz të matur” ose modestë.
Duke folur në një intervistë rreth linjës së tyre të modës, Mary-Kate tha se mbajtja e një jete private është pjesë e asaj se si ajo dhe Ashley u rritën.
“Ne u rritëm për të qenë njerëz diskrete”, tha Mary-Kate.
“Unë mendoj se potencialisht kjo është vetëm estetika jonë, preferenca jonë e dizajnit”, shtoi Ashley, “por kjo nuk do të thotë që ne gjithashtu nuk vlerësojmë diçka vërtet zbukuruese ose maksimale”.
Diku tjetër në intervistë, Ashley tha se ajo dhe Mary-Kate fillimisht donin të mbanin emrat e tyre larg markës.
“Ne nuk donim të ishim para tij, ne domosdoshmërisht nuk donim as t’i bënim të ditur njerëzit se ishim ne,” tha ajo. “Kishte të bënte vërtet me produktin”.
Mary-Kate dhe Ashley kanë kohë që janë larguar nga aktrimi dhe po festojnë 15 vjet të shtëpisë së tyre të modës. Dyshja vendosi të mos merrte pjesë në riprodhimin e Netflix të Full House, në të cilin ato luanin si Michelle Tanner – megjithëse ata kanë mbajtur marrëdhënie me disa nga aktorët aty.
“Ne jemi punëtore të zellshme dhe kemi qenë gjithmonë të tilla”, tha Mary-Kate, duke shtuar se ajo është “e lumtur” që njerëzit e shikojnë markën e tyre “si një produkt i përsosur ose produkte që i bëjnë të ndihen të plotë”.
“Mendoj se arsyeja pse bëjmë modë është që vazhdimisht të përpiqemi të rregullojmë papërsosmëritë tona,” vazhdoi ajo. “Dhe ju keni sezonin e ardhshëm për ta bërë atë. Por është gjithashtu puna jonë të gjejmë çdo papërsosmëri atje për t’u siguruar që ne vazhdimisht shtyjmë veten dhe po stërvitim sytë tanë dhe sigurohemi që të gjithë t’u shërbehen. Vetëm evoluoni dhe mësoni.”
Ashley shtoi, “Unë mendoj se ka qenë me të vërtetë e rëndësishme për ne që të qëndrojmë nën kontroll. Kjo ka qenë forca lëvizëse e markës dhe ka disa gjëra që ndoshta janë përshpejtuar, por ka edhe të tjera gjërat që janë ngadalësuar ”.
“Pra, mendoj se ka të bëjë gjithmonë me gjetjen e asaj ekuilibri për t’u siguruar që padyshim nuk jeni prapa ose të ngadaltë, por që jeni duke ecur me ritmin e biznesit në mënyrën e duhur,” tha ajo. “Të mos kalosh para vetes, por të mos qëndrosh shumë larg. Dhe mendoj se ky është një ekuilibër interesant” përfundoi ajo.
Mbrëmë është mbajtur finalja e Festivalit të Këngës në RTSH. Edicioni i 63-të ka sjell tek publiku projekte muzikore që janë pëlqyer shumë nga masa.
Në vendin e tretë është renditur Alis me ‘Mjegull’, e dyta ishte Elvana Gjata e cila garoi me këngën ‘Karnaval’, kurse Shqipërinë do ta përfaqësojë ‘Zjerm’ nga Shkodra Elektronike.
Përndryshe, për shumë vite, Festivali i Këngës ka pasur një rëndësi të madhe për identitetin muzikor të Shqipërisë dhe ka ndihmuar në promovimin e artistëve dhe këngëve që kanë arritur sukses në skenën ndërkombëtare. Gjatë viteve, festivali ka ndryshuar dhe ka pasur evolucione, por qëllimi kryesor mbetet i njëjtë: përzgjedhja e këngës më të mirë që do të përfaqësojë Shqipërinë në Eurovizion. /UBT News/
Nata e mbrëmshme ishte një prej atyre mbrëmjeve magjike që do të mbeten gjatë në kujtesën e publikut shqiptar. Festivali i 63-të i Këngës në Radio Televizionin Shqiptar përfundoi me një shpërthim emocionesh dhe muzikë të shkëlqyer, duke kurorëzuar si fitues grupin Shkodra Elektronike me këngën e tyre të zjarrtë, “Zjerm.”
Me 143 pikë të merituara, Shkodra Elektronike jo vetëm që fitoi çmimin e parë, por gjithashtu siguroi përfaqësimin e Shqipërisë në Eurovision 2025. Kompozimi modern, teksti i fuqishëm dhe performanca emocionuese i dhuruan grupit një mbështetje të jashtëzakonshme nga juria dhe publiku.
Në garën e ngushtë për vendin e parë, Elvana Gjata me këngën “Karnaval” renditet e dyta, duke grumbulluar 135 pikë, ndërsa vendi i tretë i shkoi Alis për këngën “Mjegull,” e cila mori 59 pikë.
Edicioni i këtij viti solli një dimension të ri artistik dhe profesional. Dy çmime të rëndësishme u ndanë nga juria: Çmimi i Kritikës, i cili përfundoi në duart e Shkodrës Elektronike, dhe Çmimi për Tekstin më të Mirë, që shpërbleu mjeshtërinë në shkrimin poetik të këngëve pjesëmarrëse.
Çmimi i Kritikës vlerësoi thellësinë e kompozimit dhe interpretimit të grupit, duke dëshmuar se “Zjerm” është më shumë sesa një këngë – është një manifest artistik që ngjalli emocion dhe frymëzim. Festivalin e këtij viti e karakterizuan performanca të shkëlqyera, diversitet ritmesh dhe një konkurrencë e fortë mes artistëve, të cilët sollën pasionin dhe talentin e tyre në skenë. Skena u bë një arenë e emocioneve të gjalla, duke pasqyruar jo vetëm cilësinë artistike, por edhe shpirtin e palodhur të muzikës shqiptare.
Shkodra Elektronike drejt Eurovision 2025
Për grupin fitues, triumfi në Festivalin e Këngës është vetëm fillimi. Me këngën “Zjerm” si një simbol të energjisë dhe krenarisë kombëtare, Shkodra Elektronike do të përfaqësojë Shqipërinë në skenën e madhe ndërkombëtare të Eurovision 2025, duke sjellë me vete entuziazmin dhe përkrahjen e shqiptarëve kudo në botë.
Ky sukses është dëshmi e fuqisë së muzikës për të bashkuar dhe frymëzuar, duke dëshmuar edhe një herë se arti shqiptar ka shumë për të ofruar dhe për të shkëlqyer në skenën ndërkombëtare./UBTNews/
Lajmi që kënga ‘E duam lumturinë’ u fshi nga Pirro Çako ishte një ndër artikujt më të lexuar sot.
Publiku ka agravuar me komente të shumta në rrjet në lidhje me padrejtësinë që sipas tyre po i bëhet Parashqevi Simaku.
Ky veprim ka rikthyer vëmendjen tek artisti dhe muzikanti, që shpeshherë ka qenë nën hije të përjetshme të këngëtarëve më të njohur.
Të drejtat e këngës janë në menaxhimin e kompanisë “FOLÉ”. Ky ndryshim simbolizon hap të ri në mbrojtjen e të drejtave të artistëve shqiptarë, për të siguruar që ata të marrin atë që u takon nga puna. Pakënaqësitë e mëparshme për mënyrën si janë trajtuar të drejtat e autorit po shndërrohen në një debat më të gjerë mbi nevojën për transparencë dhe mbështetje institucionale për artistët.
UBT News ka kontaktuar me “FOLÉ” të cilët u shprehen se:
“Kënga e Parashqevit është një krijim i artistit Pirro Cako dhe të gjitha të drejtat e kësaj kënge i përkasin atij. Kemi vërejtur se kjo këngë është publikuar në disa platforma të tjera në mënyrë të paautorizuar (pirate). Si rrjedhojë, ne kemi ndërmarrë hapa ligjorë dhe kemi bërë disa kërkesa zyrtare tek YouTube për të hequr përmbajtjen e shpërndarë pa leje. Falenderojmë të gjithë ata që respektojnë të drejtën e autorit dhe mbështesin krijimtarinë artistike të mbrojtur ligjërisht. Me respekt, FOLÉ”, thanë ata. /UBT News/
Edhe pse Angelina gëzon shoqërinë e fëmijëve të saj, pranoi se ndihet e vetmuar e lidhet me personazhin e Maria Callas, të cilën e portretizon në filmin e ardhshëm “Maria”.
Jolie ka treguar për revistën Mirror se shpesh është vetëm e ndihet e vetmuar.
“Unë kam fëmijët e mi, të cilët i adhuroj, si e rritur ndihem shpesh vetëm. Ndihem e lidhur me vetminë që përjeton Maria në film. Ende nuk e kam kuptuar plotësisht si ta jetoj jetën tënde kur je vetëm. Ndoshta shumë artistët e shohin si një lloj lirie, por edhe izolimi”, tha ajo.
Angelina u nominua për Golden Globe për rolin e Marie Callas dhe filmi për këngëtaren legjendare të operës mund të shihet në kinema vitin e ardhshëm. Aktorja tregon se puna ishte emocionalisht sfilitëse, si “terapi”, se lotët në ekran ishin pasqyrë e dhimbjes dhe trishtimit të saj.
Përveç premierës, Angelina përballet me një tjetër betejë ligjore vitin e ardhshëm, Brad Pitt paditi ish-bashkëshorten për shitjen e aksioneve në vreshtin Chateau Miraval për 60 milionë euro. Pitt pretendon se Angelina shkeli marrëveshjen verbale, ndërsa ekipi ligjor pretendon se hodhi poshtë ofertën e Brad për ta blerë nga biznesi e nuk donte të nënshkruante marrëveshje moszbulimi që ishte pjesë e marrëveshjes.
Tetë vite më parë ajo u nda nga aktori Brad Pitt, me të cilin ishte përfshirë në mosmarrëveshje të gjata ligjore për kujdestarinë e gjashtë fëmijëve të tyre dhe sot po bën një betejë ligjore me të për pronësinë e një vreshti në Francë. /UBT News/