Film & TV

Lista e plotë e fituesve në “Critics Choice Awards 2022”

Çmimet u ndanë të dielën mbrëma.

Published

on

“The Power of the Dog” dëshmoi se ka fuqi gjatë sezonit të çmimeve. Filmi me regji të Jane Campion, fitoi çmimin për fotografinë më të mirë në edicionin e 27-të të ndarjes së çmimeve “Annual Critics Choice Awards”, të cilat u prezantuan të dielën.”Belfast” ishte fitues i shumëfishtë i ceremonisë.

Kjo është lista e plotë e fituesve:

Seriali më i mirë dramë
“Evil” (Paramount+)
“For All Mankind” (Apple TV+)
“The Good Fight” (Paramount+)
“Pose” (FX)
“Squid Game” (Netflix)
“Succession” (HBO) 
“This Is Us” (NBC)
“Yellowjackets” (Showtime)

Aktori më i mirë në një serial dramë
Sterling K. Brown — “This Is Us” (NBC)
Mike Colter — “Evil” (Paramount+)
Brian Cox — “Succession” (HBO)
Lee Jung-jae — “Squid Game” (Netflix) 
Billy Porter — “Pose” (FX)
Jeremy Strong — “Succession” (HBO)

Aktorja më e mirë në një serial dramë
Uzo Aduba — “In Treatment” (HBO)
Chiara Aurelia — “Cruel Summer” (Freeform)
Christine Baranski — “The Good Fight” (Paramount+)
Katja Herbers — “Evil” (Paramount+)
Melanie Lynskey — “Yellowjackets” (Showtime)
MJ Rodriguez — “Pose” (FX)

Aktori më i mirë në rol dytësor një serial dramë
Nicholas Braun — “Succession” (HBO)
Billy Crudup — “The Morning Show” (Apple TV+)
Kieran Culkin — “Succession” (HBO) 
Justin Hartley — “This Is Us” (NBC)
Matthew Macfadyen — “Succession” (HBO)
Mandy Patinkin — “The Good Fight” (Paramount+)

Aktorja më e mirë në rol dytësor në një serial dramë
Andrea Martin — “Evil” (Paramount+)
Audra McDonald — “The Good Fight” (Paramount+)
Christine Lahti — “Evil” (Paramount+)
J. Smith-Cameron — “Succession” (HBO)
Sarah Snook — “Succession” (HBO)
Susan Kelechi Watson — “This Is Us” (NBC)

Seriali më i mirë komedi
“The Great” (Hulu)
“Hacks” (HBO Max)
“Insecure” (HBO)
“Only Murders in the Building” (Hulu)
“The Other Two” (HBO Max)
“Reservation Dogs” (FX on Hulu)
“Ted Lasso” (Apple TV+) 
“What We Do in the Shadows” (FX)

Aktori më i mirë në një serial komedi
Iain Armitage — “Young Sheldon” (CBS)
Nicholas Hoult — “The Great” (Hulu)
Steve Martin — “Only Murders in the Building” (Hulu)
Kayvan Novak — “What We Do in the Shadows” (FX)
Martin Short — “Only Murders in the Building” (Hulu)
Jason Sudeikis — “Ted Lasso” (Apple TV+)

Aktorja më e mirë në një serial komedi
Elle Fanning — “The Great” (Hulu)
Renée Elise Goldsberry — “Girls5eva” (Peacock)
Selena Gomez — “Only Murders in the Building” (Hulu)
Sandra Oh — “The Chair” (Netflix)
Issa Rae — “Insecure” (HBO)
Jean Smart — “Hacks” (HBO Max)

Aktori më i mirë në rol dytësor një serial komedi
Ncuti Gatwa — “Sex Education” (Netflix)
Brett Goldstein — “Ted Lasso” (Apple TV+) 
Harvey Guillén — “What We Do in the Shadows” (FX)
Brandon Scott Jones — “Ghosts” (CBS)
Ray Romano — “Made for Love” (HBO Max)
Bowen Yang — “Saturday Night Live” (NBC)

Aktorja më e mirë në rol dytësor në një serial dramë
Hannah Einbinder — “Hacks” (HBO Max)
Kristin Chenoweth — “Schmigadoon!” (Apple TV+)
Molly Shannon — “The Other Two” (HBO Max)
Cecily Strong — “Saturday Night Live” (NBC)
Josie Totah — “Saved By the Bell” (Peacock)
Hannah Waddingham — “Ted Lasso” (Apple TV+)

Seriali më i mirë i limituar
“Dopesick” (Hulu)
“Dr. Death” (Peacock)
“It’s a Sin” (HBO Max)
“Maid” (Netflix)
“Mare of Easttown” (HBO) 
“Midnight Mass” (Netflix)
“The Underground Railroad” (Amazon Prime Video)
“WandaVision” (Disney+)

Aktori më i mirë në një serial të limituar ose film të krijuar për televizion
Olly Alexander — “It’s a Sin” (HBO Max)
Paul Bettany — “WandaVision” (Disney+)
William Jackson Harper — “Love Life” (HBO Max)
Joshua Jackson — “Dr. Death” (Peacock)
Michael Keaton — “Dopesick” (Hulu) 
Hamish Linklater — “Midnight Mass” (Netflix)

Aktorja më e mirë në një serial të limituar ose film të krijuar për televizion
Danielle Brooks — “Robin Roberts Presents: Mahalia” (Lifetime)
Cynthia Erivo — “Genius: Aretha” (National Geographic)
Thuso Mbedu — “The Underground Railroad” (Amazon Prime Video)
Elizabeth Olsen — “WandaVision” (Disney+)
Margaret Qualley — “Maid” (Netflix)
Kate Winslet — “Mare of Easttown” (HBO) 

Aktori më i mirë në rol dytësor në një serial të limituar ose film të krijuar për televizion
Murray Bartlett — “The White Lotus” (HBO) 
Zach Gilford — “Midnight Mass” (Netflix)
William Jackson Harper — “The Underground Railroad” (Amazon Prime Video)
Evan Peters — “Mare of Easttown” (HBO)
Christian Slater — “Dr. Death” (Peacock)
Courtney B. Vance — “Genius: Aretha” (National Geographic)

Aktorja më e mirë në rol dytësor në një serial të limituar ose film të krijuar për televizion
Jennifer Coolidge — “The White Lotus” (HBO)
Kaitlyn Dever — “Dopesick” (Hulu)
Kathryn Hahn — “WandaVision” (Disney+)
Melissa McCarthy — “Nine Perfect Strangers” (Hulu)
Julianne Nicholson — “Mare of Easttown” (HBO)
Jean Smart — “Mare of Easttown” (HBO)

Seriali më i mirë në gjuhë të huaj
“Acapulco” (Apple TV+)
“Call My Agent!” (Netflix)
“Lupin” (Netflix)
“Money Heist” (Netflix)
“Narcos: Mexico” (Netflix)
“Squid Game” (Netflix) 

Filmi më i mirë
“Belfast”
“CODA”
“Don’t Look Up”
“Dune”
“King Richard”
“Licorice Pizza”
“Nightmare Alley”
“The Power of the Dog”
“tick, tick…Boom!”
“West Side Story”

Aktori më i mirë
Nicolas Cage — “Pig”
Benedict Cumberbatch — “The Power of the Dog”
Peter Dinklage — “Cyrano”
Andrew Garfield — “tick, tick…Boom!”
Will Smith — “King Richard” 
Denzel Washington — “The Tragedy of Macbeth”

Aktorja më e mirë
Jessica Chastain — “The Eyes of Tammy Faye”
Olivia Colman — “The Lost Daughter”
Lady Gaga — “House of Gucci”
Alana Haim — “Licorice Pizza”
Nicole Kidman — “Being the Ricardos”
Kristen Stewart — “Spencer”

Aktori më i mirë në rol dytësor
Jamie Dornan — “Belfast”
Ciarán Hinds — “Belfast”
Troy Kotsur — “CODA” 
Jared Leto — “House of Gucci”
J.K. Simmons — “Being the Ricardos”
Kodi Smit-McPhee — “The Power of the Dog”

Aktorja më e mirë në rol dytësor
Caitríona Balfe — “Belfast”
Ariana DeBose — “West Side Story” 
Ann Dowd — “Mass”
Kirsten Dunst — “The Power of the Dog”
Aunjanue Ellis — “King Richard”
Rita Moreno — “West Side Story”

Aktori/aktorja i/e ri/re më i/e mirë
Jude Hill — “Belfast” 
Cooper Hoffman –” Licorice Pizza”
Emilia Jones — “CODA”
Woody Norman — “C’mon C’mon”
Saniyya Sidney — “King Richard”
Rachel Zegler — “West Side Story”

Kasti më i mirë i aktorëve
“Belfast” 
“Don’t Look Up”
“The Harder They Fall”
“Licorice Pizza”
“The Power of the Dog”
“West Side Story”

Regjisori më i mirë
Paul Thomas Anderson — “Licorice Pizza”
Kenneth Branagh — “Belfast”
Jane Campion — “The Power of the Dog” 
Guillermo del Toro — “Nightmare Alley”
Steven Spielberg — “West Side Story”
Denis Villeneuve — “Dune”

Komedia më e mirë
“Barb & Star Go to Vista Del Mar”
“Don’t Look Up”
“Free Guy”
“The French Dispatch”
“Licorice Pizza” 

Filmi më i mirë i animuar
“Encanto”
“Flee”
“Luca”
“The Mitchells vs the Machines” 
“Raya and the Last Dragon”./UBTNews/

Continue Reading

Art

Rikthimi i ‘Squid Game’: Çfarë pritet nga sezoni i dytë!?

Published

on

Sezoni i parë i “Squid Game” ka rezultuar shumë i suksesshëm, dhe sot për adhuruesit e filmave kemi një lajm të rëndësishëm.

Pavarësisht largimeve të shumë personazheve të preferuar gjatë këtij sezoni, krijuesi dhe regjisor Hwang Dong-hyuk ka zbuluar se cilët lojtarë do të kthehen.

“U deshën 12 vjet për të sjellë në jetë sezonin e parë të “Squid Game”, por u deshën 12 ditë që “Squid Game” të bëhej seriali më i popullarizuar i Netflix-it ndonjëherë,” tha Hwang në një deklaratë.

Ai shtoi: “Si shkrimtar, regjisor dhe producent i “Squid Game”, kam një thirrje të madhe për fansat në mbarë botën. Faleminderit që e shikoni dhe e doni shfaqjen tonë.”

Këtu është gjithçka që dimë deri tani për sezonin e dytë të “Squid Game”: Cila do të jetë historia e sezonit të dytë?

Para konfirmimit të këtij sezoni, Hwang përmendi se seriali mund të kishte përfunduar edhe me një sezon, duke sugjeruar se “u mbyll me fund të hapur.” Megjithëse nuk zbuloi detaje specifike, ai konfirmoi një pikë të rëndësishme të komplotit që sezoni i dytë do të eksplorojë.

“Seong Gi-hun është bërë një person i ri deri në fund të sezonit të parë, kështu që i dyti do të përqendrohet në atë çfarë bën Gi-hun i ri, si shpalosen ngjarjet me këtë lloj personazhi,” zbuloi ai.

A ka një trailer për sezonin e dytë të “Squid Game”?

Në muajin e kaluar, Netflix publikoi trailer-in për sezonin 2, që hapet me Gi-hun, i cili është kthyer me kostumin e tij të gjelbër 456 dhe është i rrethuar nga të gjithë lojtarët e rinj. Ata të gjithë bëjnë rrugën e tyre drejt dritës së kuqe, arenës së dritës jeshile, ku ai paralajmëron turmën të qëndrojë plotësisht e qetë./UBTNews/

Continue Reading

AI

Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI

Published

on

By

Stability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.

Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.

Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.

Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Published

on

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024

Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.

Published

on

Në një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si  në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.

Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.

Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.

Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.

Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.

Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan  The New York Times.

“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.

“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.

“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.

“Parthenope” i Paolo Sorrentino,  një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.

“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.

“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.

Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.

“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.

Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.

Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/

Përmbledhi: Dionesa Ebibi

 

Continue Reading

Të kërkuara