Kulturë

Liam Payne tregon për periudhen kur kishte mendime vetëvrasëse

Liam Payne pranoi se ai kishte mendime “të ashpra” vetëvrasëse.

Published

on

Liam Payne është hapur në lidhje me luftën e tij me shëndetin mendor dhe pranoi se ai kishte mendime “të ashpra” vetëvrasëse.

Duke folur në ‘Diary of a CEO’, këngëtari ndau se ai nuk ishte në gjendje të bënte punët e përditshme dhe pavarësisht se kishte një vlerë neto prej 500 milion £, ai ende “ndihet si fëmijë”.

“Unë isha drejtor i një industrie gjysmë miliardë paund me 22 vjeç. Por nëse po përpiqem të paguaj sigurimin e makinës jam i padobishëm. Marr postën? Unë jam personi më i keq në botë. Ju jeni të mashtruar në rritjen tuaj”, tha ai.

Krijuesi i hitit Strip That Down shtoi: “Unë ende ndihem si fëmijë në shumë mënyra. Nuk ka asnjë lidhje midis parave dhe lumturisë. Kjo është një mit. Paraja është aftësia për t’u çlodhur në gjëra të caktuara”.

Ai tregoi se gjatë kohës së tij me grupin e famshëm të djemve, ai luftoi me varësinë dhe problemet e shëndetit mendor, por e mbajti atë larg syrit të publikut.

“Ka patjetër disa gjëra për të cilat unë kurrë nuk kam folur në lidhje me to. Ishte me të vërtetë, me të vërtetë e rëndë”.

“Kishte disa fotografi të mia në një varkë dhe unë isha fryrë i tëri dhe unë e quaj atë fytyrën time të pilulave dhe pijeve alkoolike. Fytyra ime ishte 10 herë më e madhe se tani. Problemi ishte, mënyra më e mirë për të na siguruar ishte të na mbyllnin në dhomat tona, dhe çfarë ka në dhomë? Një mini-bar. Kështu që unë kisha një ‘festë’ për një që dukej se vazhdonte për vite me radhë. Ishte e egër, por e vetmja mënyrë për të hequr zhgënjimin”.

Ai gjithashtu foli për mënyrën se si ai u kthye në zakonet e tij të këqija gjatë bllokimit të Covid-19.

“U shqetësova deri në muajt e fundit. Unë mendoj se shumë njerëz kishin të njëjtën gjë, alkoolin” tha ai.

“Unë shtova kaq shumë peshë, po haja keq dhe e përshkroja atë si një periudhë të madhe -” Unë jam duke e bërë atë për një rol filmi! E gjitha është mirë! “Ky është justifikimi më i mirë nëse dikush pyet nëse ke shtuar peshë. Thuaj që është për një rol, që do të dalë në vitin 2022.

“Shtova shumë peshë. Çfarë më bëri, unë bëra një performancë në TV me BAFTA dhe u zhgënjeva me veten time. Unë nuk mund të shikoja se si doja të dukesha. Në veten tuaj ju e dini se si ndiheni për këtë. Padyshim që ata thonë se kamera shton dhjetë paund dhe patjetër që e bëri. E kuptova që e kam lënë veten të shkoj në këtë gjë” tha Payne.

Kur u pyet për shëndetin e tij mendor dhe “momentet e ideve vetëvrasëse” ai rrëfeu: “Po. Ka patjetër disa gjëra për të cilat nuk kam folur kurrë të bëj me to. Ishte me të vërtetë, me të vërtetë e rëndë”./UBTNews

Kulturë

Pjesëmarrja e Ismail Qemalit në Kongresin e Xhonturqve

Published

on

Më 4 shkurt të vitit 1902, Ismail Qemali, një nga figurat më të shquara të Lëvizjes Kombëtare Shqiptare, mori pjesë në Kongresin e Parë Xhonturk, që u mbajt në Paris. Ai, me një thirrje të fuqishme dhe të qartë për shoqërinë turke dhe për të ardhmen e kombit shqiptar, paraqiti devizën e tij të njohur: “As me turqit e vjetër dhe as me turqit e ri, por të punojmë për vatanin”. Ky angazhim i Qemalit tregonte qartë përkushtimin e tij për lirinë dhe të drejtat e popullit shqiptar, duke qenë i vetëdijshëm për rolin e tij të pazëvendësueshëm në luftën për Pavarësinë e Shqipërisë.

Në këtë kongres, të organizuar nga princët Sabahedin dhe Lutfullah, përveç Ismail Qemalit si përfaqësues i shqiptarëve, morën pjesë edhe figura të tjera të njohura të Lëvizjes Kombëtare Shqiptare, si Dervish Hima, Ibrahim Temo dhe Jashar Erebara. Të gjithë ata, në mënyrë të veçantë, u angazhuan për përhapjen e idealeve të lirisë dhe të barazisë për kombësitë jo turke brenda Perandorisë Osmane.

Kongresi i Xhonturqve, i cili synonte rivendosjen e Kushtetutës së vitit 1876, shërbeu si një moment kyç në formimin e një lëvizjeje politike që, përveç forcimit të pushtetit të shtetit turk, kishte si objektiv njohjen e të drejtave të popujve të tjerë të Perandorisë Osmane, përfshirë shqiptarët, arabo-pashallarët dhe të tjerë. Në këtë periudhë të pasluftës, Lëvizja Xhonturke kishte si qëllim jo vetëm forcimin e centralizimit të pushtetit, por edhe mbështetje për zhvillimin e arsimit dhe gjuhës amtare për kombësitë e ndryshme të Perandorisë.

Ndërkohë, brenda radhëve të Xhonturqve, filluan të shfaqen dy mendime diametralisht të kundërta. Njëra rrjedhje mendimi mbështeste nacionalizmin turk dhe centralizimin e pushtetit në duar të një shteti të fortë, ndërsa tjetra mbante qëndrimin otomanist, një ideologji që favorizonte bashkimin dhe tolerancën ndërmjet grupeve etnike dhe fetare brenda Perandorisë Osmane.

Ismail Qemali, si një mendje e kthjellët dhe një politikan i mençur, u dallua për qëndrimin e tij të prerë kundër politikës nacionaliste të Xhonturqve. Ai, pa pasur asnjë ngurrim, e kundërshtoi çdo formë të nacionalizmit turk që mund të kërcënonte ekzistencën e popullit shqiptar dhe të shumë grupeve të tjera etnike brenda Perandorisë. Për Qemalin, rreziku ishte i dyfishtë: jo vetëm se po e kërcënonte kombet që jetonin nën Perandorinë Osmane, por po dëmtonte edhe vetë unitetin e kombit turk, që sapo ishte rimëkëmbur falë revolucionit të Mustafa Qemal Ataturkut.

Angazhimi i Qemalit në këtë kongres është një dëshmi e qëndrueshmërisë së tij në mbrojtjen e interesave kombëtare shqiptare. Ai nuk mund të pajtohej me politikën që nënvleftësonte pluralizmin dhe që cenonte të drejtat e shqiptarëve për t’u organizuar dhe për të arritur lirinë e tyre. Edhe pse Ismail Qemali ishte pjesëmarrës në një ngjarje të madhe historike, ai gjithmonë mbajti qëndrimin se politika që mund të shpëtonte popujt e ndryshëm të Perandorisë nuk ishte ajo që predikonin Xhonturqit, por ajo që do të mundësonte një të ardhme të ndritur për kombet që jetonin atje, përfshirë shqiptarët.

Në këtë mënyrë, pjesëmarrja e Ismail Qemalit në Kongresin e Xhonturqve e pasuron historinë e Lëvizjes Kombëtare Shqiptare dhe e bën të qartë angazhimin e tij për një Shqipëri të pavarur, të lirë dhe të drejtë për të gjithë qytetarët e saj./UBTNews/

Continue Reading

Magazinë

“E bleu çmimin, shantazhuan organizatorët” – dalin teori konspirative pasi Beyonce fitoi ‘albumin e vitit’ në Grammy Awards

Published

on

Pasi Beyonce fitoi çmimin Grammy për ‘albumin më të mirë të vitit’ për herë të parë në karriere, një video e ceremonisë së ndarjes së çmimeve të vitit të kaluar, ku bashkëshorti i saj, reperi Jay-Z, mbajti një fjalim duke thirrur organizatorët, filloi të qarkullojë në internet.

Pas marrjes së çmimit, ai protestoi publikisht sepse Beyonce nuk kishte fituar kurrë një Grammy për ‘albumin më të mirë’.

“Nuk dua ta bëj të turpërohet, por ajo ka më shumë Grammy se kushdo dhe nuk e ka fituar kurrë albumin e vitit”, tha reperi, duke iu referuar me sa duket gruas së tij Beyonce, e cila ka fituar 32 Grammy, përfshirë 33 të këtij viti.

Meqë ra fjala, ikona e muzikës deri më tani është nominuar katër herë në këtë kategori për albumet “I Am… Sasha Fierce” (2008), “Beyonce” (2013), “Lemonade” (2016) dhe “Renaissance” (2022).

Por Jay-Z nuk u ndal me kaq. Ai vazhdoi të kritikonte të gjithë kategorinë e ‘albumit të vitit’, e cila u fitua nga Taylor Swift vitin e kaluar për herë të katërt në karrierën e saj.

Përdoruesit e rrjeteve sociale tani kanë zhvilluar një teori konspirative se fitorja e saj ishte e manipuluar dhe se, siç thonë ata, Beyonce dhe Jay-Z “shantazhuan organizatorët” ose se “ai pagoi që ajo të fitonte çmimin”.

Continue Reading

Kulturë

Maks Velo – Një vit për të nderuar artin, lirinë dhe mendimin kritik

Published

on

Viti 2025 do të shpallet “Viti Maks Velo”, një nderim dhe vlerësim i plotë për jetën dhe veprën e një prej intelektualëve më të shquar të Shqipërisë, piktorit, arkitektit, studiuesit dhe shkrimtarit Maks Velo. Kjo shpallje është një iniciativë e Qendrës Kombëtare të Librit dhe Leximit (QKLL), në bashkëpunim me Bibliotekën Kombëtare të Shqipërisë, Autoritetin për Informim mbi Dokumentet e ish-Sigurimit të Shtetit dhe Muzeun Kombëtar të Përgjimeve “Shtëpia me Gjethe”.

Për të shënuar këtë vit të veçantë, do të organizohet një ceremoni zyrtare, si dhe një aktivitet përkujtimor që do të zhvillohet nesër, duke sjellë përpara publikut vlerat e pasura të krijimtarisë dhe jetës së Maks Velos. Ky aktivitet do të jetë një mundësi për të nderuar një figurë të rëndësishme të kulturës dhe mendimit shqiptar, një intelektual që ka lënë pas një trashëgimi të pasur në shumë fusha.

Maks Velo lindi në Paris në vitin 1935, dhe filloi studimet në degën e Inxhinierisë së Ndërtimit në Institutin Politeknik. Pas këtij studimi, ai vijoi specializimin në arkitekturë, një fushë që do të shërbente si themel i krijimtarisë së tij, duke i dhënë formë ideve të mëdha dhe pasionit për artin dhe kulturën.

Një ndër periudhat më të vështira të jetës së tij ishin vitet 1978-1979, kur ai u arrestua dhe u dënua me 10 vite burg nga regjimi komunist. Gjatë burgosjes, ai vuajti torturat dhe padrejtësitë e diktaturës, duke kaluar një periudhë të gjatë e të rëndë në burgje. Pjesë e rëndësishme e krijimtarisë së tij është përkushtimi për të shprehur dimensionin e lirisë dhe rezistencës ndaj dhunës dhe represionit.

Maks Velo ka pasur një karrierë të pasur si shkrimtar dhe studiues, duke lënë pas një sërë veprash të njohura që trajtojnë tema të ndryshme. Disa nga titujt më të njohur të tij përfshijnë: “Kokëqethja”, “Palltoja e burgut”, “Thesi i burgut”, “Paralele për arkitekturën”, “Kohë antishenjë”, “Betonizimi i demokracisë”, “Hetimi”, “Spaçi”, “Jeta ime në figura”, “Klubi Karavasta”, “Përkthyesi” dhe “Jetë paralele”.

Veprat e Velos, përveçse pasqyrojnë dimensionin historik dhe kulturor të Shqipërisë, janë gjithashtu një kritikë e thellë e realitetit social dhe politik, dhe një thirrje për reflektim mbi lirinë, dinjitetin njerëzor dhe shpirtin e shoqërisë. Me shpalljen e vitit 2025 si “Viti Maks Velo”, do të kujtohet dhe nderohet një emër që ka kontribuar në mënyrë të jashtëzakonshme për pasurimin e kulturës dhe mendimit shqiptar./UBTNews/

 

Continue Reading

Kulturë

Kisha e Shën Athanasit, monument kulture nga më të vizituarit e Voskopojës

Published

on

Ndër kishat më të njohura dhe të bukura të Voskopojës, Kisha e Shën Athanasit zë një vend të veçantë dhe mund të quhet pa dyshim një thesar që pasqyron lavdinë e dikurshme të këtij vendi. E ndërtuar në vitin 1724, kjo kishë është një nga monumentet më të rëndësishme të zonës dhe një atraksion i pashmangshëm për vizitorët.

Kisha e Shën Athanasit është një shembull i shkëlqyer i arkitekturës bizantine dhe një qendër e rëndësishme fetare dhe kulturore. Afreskët e saj, të realizuar nga vëllezërit Kostandin dhe Athanas Zografi, pasqyrojnë mjeshtërinë e artit të pikturës bizantine, duke i dhënë një vlerë të jashtëzakonshme këtij monumenti.

Kisha është ndërtuar në kodrën me të njëjtin emër, që ka shërbyer gjithashtu si varrezë e banorëve të Voskopojës. Ajo është kisha e katërt e këtij tipi, me formë bazilike dhe mbulesa të kurbëzuara, që i japin një karakter të veçantë. Narteksi i kishës, megjithatë, është shkatërruar nga tërmeti i vitit 1960, por pjesa e mbetur mbetet një dëshmi e jashtëzakonshme e historisë dhe kulturës së Voskopojës.

Pikturat e naosit dhe arkadës, të realizuara nga vëllezërit Zografi, janë të njohura për programin e tyre ikonografik të veçantë. Disa prej tyre prezantojnë skena të martirizimit të shenjtorëve, ku trajtimi i hollësishëm i torturimit të tyre është një element që tërheq vëmendjen për intensitetin dhe detajet e tij makabre. Një tjetër veçori e jashtëzakonshme janë pikturat e arkadës, ku paraqitet cikli i Apokalipsit, një nga më të plotët që është realizuar në afreske deri në atë periudhë.

Kisha e Shën Athanasit është një thesar kulturor i paçmuar, që vazhdon të tërheqë vizitorë nga e gjithë bota, duke dëshmuar trashëgiminë e pasur historike dhe artistike të Voskopojës./UBTNews/

Continue Reading

Të kërkuara