Kulturë

Ish-ylli i Hollywood-it flet për abuzimin seksual që nga fillimi i karrierës në moshën 12 vjeçare

Ajo shkruan se gjithçka filloi në moshën 12 vjeçare.

Published

on

Kujtimet tronditëse të modeles dhe aktores tregojnë se si turpi dhe refuzimet e penguan atë t’i tregonte dikujt se ishte përdhunuar kur ishte 12 vjeç, gjë që çoi në një marrëdhënie tjetër abuzive – me një burrë të moshuar – dhe vite varësie nga droga.

Kur dolën kujtimet e Mena Suvarit vitin e kaluar, djali i saj ishte vetëm disa muajsh dhe ajo po përballej me depresionin pas lindjes, ndërsa promovonte librin e saj “The Great Peace” dhe fliste për traumat e: përdhunimit; burra të moshuar grabitqarë; varësia ndaj drogës; dhe një marrëdhënie të tmerrshme dhe abuzive.

Për pjesën më të madhe të jetës së saj, Suvari, e cila tani është 43 vjeç, besonte se vlera e saj nuk qëndronte vetëm në pamjen e saj, por edhe se sa atraktive ishte.

Suvari ishte e shqetësuar se si do të pritej libri i saj, por përgjigja ishte pozitive. Njerëzit i dërguan asaj mesazhe në Instagram, duke treguar përvojat e tyre të abuzimit seksual dhe duke e falënderuar që e kishte shkruar.

Më e vogla nga katër fëmijët dhe vajza e vetme, Suvari u rrit në Rhode Island, në një shtëpi të madhe me një sallë vallëzimi, ku babai i saj, një psikiatër (i cili ishte tashmë në të 60-at kur Mena lindi), do të shihte pacientët. Fëmijëria e saj e hershme ishte e lumtur, por u bë e paqëndrueshme – së pari, ajo u zhvendos me nënën e saj dhe një nga vëllezërit e saj në Virgin Islands, pastaj e gjithë familja u transferua në Karolinën e Jugut. Prindërit e saj ishin të largët.

“U mundova të shihesha dhe të dëgjohesha, të angazhohesha”, thotë ajo. “Por unë nuk ndjeva një humbje të tillë të ndjenjës së vetvetes deri në moshën 12-vjeçare. Kur u përdhunova”. Një mik i njërit prej vëllezërve të saj më të mëdhenj i kushtoi shumë vëmendje, i shkroi letra dashurie, dhe më pas e përdhunoi disa herë në shtëpinë e tij. Më pas ai ishte munduar të njolloste reputacionin e saj.

“Kjo e thithi jetën nga unë. Mendoj se ky ishte vetëm një konfirmim i tepruar se askush nuk do të më shpëtonte, askush nuk do të bënte asgjë për mua”.

Rreth kohës së përdhunimit, ajo nënshkroi kontratë me një agjenci të madhe modelimi në divizionin e fëmijëve të tyre. Verën e ardhshme, ajo do të shkonte për të bërë thirrje në Nju Jork, dhe vitin pas kësaj, ajo i kaloi pushimet verore në Los Anxhelos. Kur ajo u hodh në një reklamë, agjencia i sugjeroi Suvarit të transferohej përgjithmonë në qytet për të vazhduar karrierën e saj, kështu që prindërit e saj u transferuan me të në një apartament të vogël.

Ajo zbuloi se modelimi dhe aktrimi i dhanë asaj një mënyrë për të shprehur ndjenjat e saj, por gjithashtu këto të dyja i mësuan asaj se e vetmja gjë që kishte rëndësi ishte mënyra se si dukej dhe se nëse dukej “atraktive”, kjo ishte edhe më mirë. Në xhirimin e saj të parë për modelim, thotë ajo, “të gjithë ishin të habitur se si dukesha 18 vjeçe. Por unë isha 12”.

Në këtë kohë, nëna e saj ishte larguar, tensionet me babanë e Suvarit ishin shumë të mëdha dhe Suvari kishte mbetur duke u kujdesur për babanë e saj të moshuar. Paratë ishin të pakta, dhe ajo merrte shumë drogë, ndonjëherë në shkollë, duke përfshirë metamfetaminën. “Mendoj se isha e dëshpëruar. U ndjeva plotësisht e pafuqishme dhe e pashpresë”.

Jeta do të përkeqësohej. Menjëherë pas kësaj, Suvari takoi një inxhinier. Marrëdhënia e tyre ishte e keqe dhe abuzive, thotë ajo. Ai i tregonte sa budallaqe ishte, e thërriste me emra ofendues. Ajo u ndje e bllokuar – ajo ishte e dëshpëruar për dashurinë e tij dhe ndjeu se nuk kishte ku të shkonte tjetër. Ajo mori më shumë drogë për t’u përballur me të. Pastaj ishte abuzimi seksual. Në librin e saj, rrëfimi i saj është i tmerrshëm dhe pikëllues. “Nuk më donte. Unë isha vetëm një trup”, shkruan ajo.

Ajo foli edhe rreth filmit që e bëri atë tejet të njohur, “American Beauty” ku luante personazhin e njohur si Angela, transmeton UBT News.

“Unë u identifikova me Angelen” thotë Suvari. “E dija se si ta luaja atë rol, sepse isha shumë e shkolluar në të.

Është e vështirë të kujtohet tani se si ishte jeta në fillim të viteve 2000 për gratë e reja dhe të famshme – shqyrtimi dhe presioni intensiv ndaj grave si Britney Spears, Lindsay Lohan dhe bashkë-yjet e dikurshme të Suvarit, Tara Reid dhe Brittany Murphy. Pas “American Beauty”, megjithë vlerësimin e gjerë dhe nominimin për Bafta, Suvari ende nuk kishte shumë pushtet.

Më pas ajo bëri “Sugar & Spice”, një komedi adoleshente. Duke xhiruar në një gjendje tjetër, ajo më në fund arriti t’i shpëtonte marrëdhënies së saj abuzive, përveçse ajo hyri me shpejtësi në një marrëdhënie tjetër me drejtorin e fotografisë së filmit, Robert Brinkmann, i cili ishte 16 vjet më i madh se ajo. Ata u martuan shpejt.

“Ndoshta po kërkoja familjen”, thotë ajo. Martesa nuk zgjati, dhe as martesa e saj e dytë.

Që nga viti 2018, Suvari ka qenë e martuar me Michael Hope, një mjeshtër që e takoi në xhirime në vitin 2016, dhe djali i tyre mbushi një vjeç në pranverë. Ajo ka vazhduar të punojë në mënyrë të qëndrueshme, duke përfshirë rolet në seritë televizive “Six Feet Unde”r dhe “American Horror Story”.

“Mendoj se gjëja më e madhe është se, për mua, ndihesha sikur nuk më lejohej t’i konsideroja shumë nga këto momente si abuzim apo traumë, sepse gjithmonë e falja. Kjo është një pjesë e madhe e mbijetesës – më duhej të mësoja se si më shërbyen shumë gjëra atëherë, dhe ato nuk duhet të më shërbejnë më”.

Ajo ka pasur terapi ndër vite, por është, thotë ajo, “një betejë e përditshme. Ndjej sikur gjërat nuk largohen kurrë, thjesht fitoni një këndvështrim të ri për to dhe një durim të ri për veten dhe më shumë dhembshuri”.

Sa i përket Hollywood-it, ajo pohoi se “Unë kurrë nuk e kam dashur vërtet. Ndihem sikur mund ta bëj punën time më me ndershmëri”, thotë ajo./UBTNews/

Continue Reading

Magazinë

Ekskluzive: ‘Pasaporta’ me premierë në Prishtinë, Eduart Grishaj flet për prapaskenat e filmit

Published

on

Filmi më i ri ‘Pasaporta’ nga regjisori Eduart Grishaj vjen me premierë edhe në Prishtinë. Në rolet kryesore luajnë Kaona Sylejmani dhe Indri Shiroka të cilit ishin të pranishëm në këtë event.

Para mikrofonit të ‘n’Ritëm’ me autore dhe moderatore Albina Zeneli ishte Edi i cili u shpreh i kënaqur se si audienca në Kosovë e mirëpriti dhe e përqafoi projektin e tij të ri.

‘Bëra shumë audicione dhe nuk ma merrte mendja që Kaona do të i’a kalonte mamit të saj, Adriana Matoshi. Puna me kastin e aktorëve ka qenë jashtëzakonisht e mirë, vështirësia e vetme ishte që Meksika nuk e njeh pasaportën e Kosovës’, rrëfeu Grishaj i cili renditi arsyet se pse shikuesit duhet të vijnë për ta parë ‘Pasaporta’.

Indri Shiroka, luan rolin e Edonit e për ‘n’Ritëm’ u shpreh se sfiduese për të ka qenë gjuha shqipe dhe dialekti i Kosovës sepse ai jeton
prej kohësh në Itali e për më tepër është hera e tij e parë që vjen në Kosovë e ky vend i la përshtypje të hatashme.

Përndryshe, ky film i zhanrit dramë-romancë trajton dy personazhe që duan ta kalojnë kufirin ilegalisht, e pastaj njoftohen dhe duhet të shtiren si çift, por përfundojnë të dashuruar.

Radio Campus vazhdon të udhëhiqet nga një staf profesional, të cilët, synim kryesor kanë dhënien e informacioneve të sakta, të shpejta dhe edukative.

Atë mund ta dëgjoni në frekuencën 100.7 FM. /UBT News/

Pjesë nga intervista: https://www.facebook.com/campusradio100.7/videos/979172227598514

 

Continue Reading

Kulturë

“Trashëgimi me ngjyra”, platformë digjitale për të njohur fëmijët me kulturën dhe historinë e Prishtinës

Published

on

Ministria e Kulturës dhe Sportit e Kosovës ka shpallur lançimin e platformës digjitale “Trashëgimi me ngjyra”, një iniciativë e re për të njohur fëmijët me pasuritë kulturore dhe historike të Prishtinës. Ky projekt, i cili synon të ofrojë një përvojë edukative dhe argëtuese, përfshin një libër interaktiv të dedikuar fëmijëve, i cili mund të shkarkohet në të gjitha pajisjet digjitale, qofshin ato IOS apo Android.

Platforma “Trashëgimi me ngjyra” është një mjet inovativ që përdor metoda përfshirëse dhe emocionuese për t’i mësuar fëmijët rreth trashëgimisë kulturore të Prishtinës. Përmes aktiviteteve kreative, fëmijët mund të njohin dhe të lidhin veten me thesaret historike dhe kulturore të qytetit. Ata mund të përfshihen në ngjyrosjen e ilustrimeve, duke përdorur ngjyrat për të sjellë në jetë pasuritë e trashëguara, ndërkohë që luajnë dhe zbaviten.

Platforma është e pasuruar me ilustrime të shumta që mund të ngjyrosen, lojëra argëtuese dhe aktivitete që u kërkojnë fëmijëve të jenë aktivë dhe të përfshihen në mësimin e trashëgimisë kulturore. Secili aktivitet është shoqëruar me udhëzime hap pas hapi, duke e bërë procesin e mësimit më të thjeshtë dhe më të kuptueshëm për fëmijët. Përveç aktiviteteve, platforma përmban edhe tregime të shkurtra që shpjegojnë rëndësinë e trashëgimisë kulturore të Prishtinës dhe të ruajtjes së saj për brezat e ardhshëm.

Qëllimi i kësaj platforme është të zhvillojë ndërgjegjësimin e fëmijëve për rëndësinë e trashëgimisë kulturore që i rrethon dhe t’i inkurajojë ata të vlerësojnë dhe të ruajnë historinë për brezat që do të vijnë. Me anë të kësaj platforme digjitale, fëmijët mund të kuptojnë më mirë se si kultura dhe historia e qytetit të tyre janë thelbësore për identitetin dhe zhvillimin e shoqërisë kosovare.

Ky projekt është një hap i rëndësishëm për mbrojtjen dhe promovimin e trashëgimisë kulturore, duke përdorur teknologjinë për t’i afruar fëmijët me pasuritë historike dhe kulturore të qytetit të Prishtinës në një mënyrë tërheqëse dhe kreative. “Trashëgimi me ngjyra” është një mundësi e shkëlqyer për të formuar një lidhje të thellë mes brezave të rinj dhe historisë së qytetit të tyre, duke i bërë ata të ndihen të lidhur me të kaluarën, por edhe të motivuar për të kontribuar në ruajtjen e saj për të ardhmen./UBTNews/

Continue Reading

Magazinë

Chris Brown padit kompaninë Warner Bros për 480 milionë euro

Published

on

Chris Brown ka ngritur një padi prej 480 milionë eurosh kundër Warner Bros pasi një dokumentar pretendonte se ai ishte një “përdhunues dhe abuzues”.

Padia për shpifje – e depozituar në Los Angeles dhe duke kërkuar një gjyq të jurisë – pretendon se dokumentacioni i Investigation Discovery, “Chris Brown: A History of Violence”, ka qenë ‘i dëmshëm’ për këngëtarin e hitit “With You” dhe është ‘plot me gënjeshtra’.

“Të themi thjesht, ky rast ka të bëjë me mediat që vendosin fitimet e veta mbi të vërtetën”, vijon ankesa.

“Që nga fillimi i tetorit 2024, Ample LLC dhe Warner Brothers u njoftuan se po promovonin e publikonin informacione të rreme në ndjekje të pëlqimeve, klikimeve, shkarkimeve dhe dollarëve dhe në dëm të Chris Brown. Më 27 tetor 2024, transmetuan “Chris Brown: A History of Violence” (‘Dokumentari’), duke e ditur se ishte plot gënjeshtra dhe mashtrime dhe duke shkelur parimet bazë të gazetarisë. Padia gjithashtu tha se dokumentari bazohej në një padi të Jane Doe, në lidhje me një incident të raportuar të vitit 2020 në një jaht, për të cilin ata pretenduan se ishte “diskredituar vazhdimisht” dhe se ajo ishte “një autore e dhunës nga partneri intim dhe vetë agresore”. Përmbledhja e dokumentarit të tetorit, i cili trajton pretendimet për sulm seksual në një jaht dhe marrëdhënien e tij me Rihannan, thotë: “Pas një sulmi famëkeq, Chris Brown ka arritur një rikthim muzikor, por një listë në rritje e akuzave për sulme seksuale ngre alarmin”.

Në vitin 2009, reperi amerikan u deklarua fajtor për një sulm kundër të dashurës së atëhershme Rihanna, dhe më parë ajo ka pretenduar se ishte sulmuar shumë herë gjatë marrëdhënies së tyre.

Continue Reading

Kulturë

111 vjet nga dorëheqja e Ismail Qemalit si kryeministri i parë i Shqipërisë

Published

on

111 vjet më parë, më 22 janar 1914, Ismail Qemali, kryeministri i parë i Shqipërisë, dha dorëheqjen nga posti, duke lënë pas një periudhë të pasigurt dhe turbulente për vendin. Ky akt shënonte një moment kyç në historinë e shtetit shqiptar, i cili kishte shpallur pavarësinë vetëm disa vjet më parë.

Studiuesi Evarist Beqiri, autor i librit “Themeluesi, Lidershipi i Ismail Qemalit”, sjell një pasqyrë të detajuar të këtij akti, duke përshkruar letrën që Ismail Qemali i dërgoi prefektit të Elbasanit, Aqif Pashës, në fillim të vitit 1914, vetëm pak ditë para dorëheqjes së tij. Në këtë letër, Qemali analizonte me qartësi situatën politike të Shqipërisë dhe theksonte sfidat e mëdha që ndodhnin brenda vendit, duke theksuar: “Shqipërinë e shpëtuam, por nuk e durojmë dot njëri-tjetrin.”

Dorëheqja e Ismail Qemalit krijoi një boshllëk të thellë, pasi administrata e Komisionit Ndërkombëtar të Kontrollit nuk arriti ta mbushte atë, duke shkaktuar pasiguri të mëtejshme. Pas këtij akti, Qemali dhe familja e tij u larguan nga Vlora dhe shkuan fillimisht në Itali dhe më pas në Francë. Edhe pse në një situatë dramatike, Ismail Qemali nuk humbi shpresën dhe e shihte largimin si një periudhë të përkohshme. Ai u dha këshilla njerëzve të tij për të vazhduar bashkëpunimin, duke thënë se një ditë “do të vinte ora e bardhë e fatit të Shqipërisë.”

Studiuesi Beqiri paraqet edhe procesverbalin e dorëheqjes së Qemalit, ku thuhet se, për të shpëtuar Shqipërinë nga përçarjet dhe anarkia, Ismail Qemali kërkoi që Komisioni Ndërkombëtar i Kontrollit të merrte pushtetin, duke e deleguar atë për të administruar vendin. Ky akt u pranuar me respekt nga Komisioni, dhe u shënua si një hap për të stabilizuar Shqipërinë në atë periudhë kaotike.

Aqif Pasha, një nga bashkëpunëtorët më të afërt të Ismail Qemalit, i dërgoi një telegram ku e vlerësonte lartë aktin atdhetar të Qemalit dhe shërbimin e tij të çmuar për Shqipërinë.

Pas dorëheqjes, Ismail Qemali kaloi një periudhë pushimi në Nicë, përpara se të kthehej në Shqipëri në maj 1914. Pavarësisht zhgënjimit të tij nga zgjedhjet e Fuqive të Mëdha për një sovran anonim, Qemali e mbështeti këtë vendim, duke shpresuar që ai do të çonte në një stabilizim të vendit. 111 vjet pas këtij momenti historik, dorëheqja e Ismail Qemalit mbetet një ngjarje kyçe në rrugën e mundimshme të krijimit të shtetit shqiptar të pavarur./UBTNews/

 

Continue Reading

Të kërkuara