Kulturë

Harmoni dhe hije, suksesi i pianistes nga Kosova Adea Badivukut

Pasionin e saj për muzikën klasike ajo thotë se e ka ushqyer që nga fëmijëria.

Published

on

Adea Badivuku është njëra nga artistet shqiptare që po shkëlqen në botën e muzikës klasike, duke marrë pjesë në konkurse, festivale dhe koncerte të ndryshme. Pasionin e saj për muzikën klasike ajo thotë se e ka ushqyer që nga fëmijëria.

Suksesi më i lartë i saj ka qenë prezantimi në salla të njohura si “Carnegie Hall” në New York, duke e bërë atë pjesë të një karriere të lavdishme që ka shënuar një ndikim të thellë në skenën muzikore ndërkombëtare.

Në një intervistë për UBTNews, pianistja Badivuku foli me ngrohtësi për sfidat që ka përjetuar gjatë periudhës së studimeve në Kosovë.

Ajo u përqëndrua te mungesa e një salle koncertale të përshtatshme, teksa theksoi se kjo pengesë ka ndikuar në aftësinë e pianistëve, për të performuar live, fituar ekspozim dhe lidhur me një audiencë më të gjerë.

Megjithatë shprehet se është e gëzuar për hapat pozitiv që po bëhen në Kosovë në fushën e artit dhe kulturës, siç është rritja e vetëdijes dhe përmirësimi i infrastrukturës kulturore.

Ndërkohë shtoi se artistët e rinj gëzojnë më shumë mbështetje, bursa edukimi dhe mundësi përparaqitjesh skenike.

Sa i përket paraqitjeve të saj, ajo nënvizoj rëndësinë në promovimin e kulturës dhe identitetit kosovar përmes muzikës. Qëllimi i saj thotë se është lidhja e trashëgimisë së pasur kulturore të Kosovës me skenën muzikore bashkëkohore.

Përmes përfshirjes së veprave të kompozitorëve kosovarë në repertorin dhe performancat e saj, Badivuku synon të shpalosë historinë, bukurinë dhe forcat e përkryera të popullit shqiptar.

“Përmes muzikës shqiptare, synoj të tregoj historitë, duke nxjerrë në pah bukurinë, betejat dhe qëndrueshmërinë e popullit tonë. Besoj se është një mënyrë për të ruajtur të kaluarën tonë, për të pasuruar të tashmen dhe për të frymëzuar brezat tanë të ardhshëm”, deklaroi ajo për UBTNews.

Kur shpalosi vizionin dhe përkushtimin për skenën muzikore në Kosovë, pianistja Badivuku mendon se mund të kontribuojë në zhvillimin e saj përmes angazhimit të vazhdueshëm dhe kthimit në vend me projekte inovative.

“Duke sjellë njohuri dhe përvoja të reja nga jashtë, synoj të ndikoj pozitivisht në skenën artistike, duke e pasuruar atë me perspektiva të ndryshme dhe duke ofruar mundësi të reja për muzikantët e rinjë. Tash së fundmi kam realizuar festivalin e artit kontemporan “Hijet” ku kemi ofruar punëtori, ekspozitë pikturash, instalacion audio-vizuale dhe mundësi për të performuar në serinë e koncerteve”, deklaroi ajo tutje.

Kur flet për marrëdhëniet me komunitetin muzikor në Kosovë dhe jashtë saj, Badivuku thotë se marrëdhëniet më këtë komunitet janë thelbësore për zhvillimin si artiste.

“Kam fatin të rrethohem nga profesorë, muzikantë dhe kolegë shumë të mirë. Kjo lidhje ka qenë një burim i vazhdueshëm mbështetjeje dhe inspirimi për mua. Në të gjitha projektet e mia unë vazhdoj të bashkëpunoj ngushtë me komunitetin tonë muzikor, duke ndarë njohuritë, përvojat dhe duke krijuar së bashku vepra të reja që pasurojnë skenën muzikore të vendit tone”, shtoi ajo.

Kur flet për projektet e ardhshme, Badivuku, zbuloi projekte të shumta për të eksploruar dhe promovuar talentin si një pianiste kosovare në skenën ndërkombëtare.

Pas suksesit të festivalit të artit kontemporan “Shadoës” në Reno të Nevadas, ajo ndan me entuziazëm lajmin se ka pranuar një ftesë për të performuar një recital pianistik dhe për të mbajtur ligjeratë dhe masterklase në piano në Las Vegas gjatë kësaj jave.

“Pas këtyre angazhimeve, planifikoj të vazhdoj me disa koncerte pianistike që do të realizoj në muajt prill dhe maj. Për të mos lënë anash aspektin akademik dhe hulumtues, dua të theksoj se do të jem gjithashtu e angazhuar në disa projekte në fushën e hulumtimit shkencor të muzikës dhe trashëgiminë kosovare”, tha ajo.

Përpjekja e pianistes Badivuku synon të japë një kontribut të vlefshëm në rritjen dhe diversifikimin e skenës muzikore./UBTNews/

Realizoi: Dionesa Ebibi

Magazinë

Pirro i’a fshiu këngën Parashqevit, flasin nga kompania menaxhuese për të drejtat e autorit

Published

on

Lajmi që kënga ‘E duam lumturinë’ u fshi nga Pirro Çako ishte një ndër artikujt më të lexuar sot.

Publiku ka agravuar me komente të shumta në rrjet në lidhje me padrejtësinë që sipas tyre po i bëhet Parashqevi Simaku.

Ky veprim ka rikthyer vëmendjen tek artisti dhe muzikanti, që shpeshherë ka qenë nën hije të përjetshme të këngëtarëve më të njohur.

Të drejtat e këngës janë në menaxhimin e kompanisë “FOLÉ”. Ky ndryshim simbolizon hap të ri në mbrojtjen e të drejtave të artistëve shqiptarë, për të siguruar që ata të marrin atë që u takon nga puna. Pakënaqësitë e mëparshme për mënyrën si janë trajtuar të drejtat e autorit po shndërrohen në një debat më të gjerë mbi nevojën për transparencë dhe mbështetje institucionale për artistët.

Pirro Çako fshin nga YouTube këngën me 6 milion shikime të Parashqevi Simakut

UBT News ka kontaktuar me “FOLÉ” të cilët u shprehen se:

“Kënga e Parashqevit është një krijim i artistit Pirro Cako dhe të gjitha të drejtat e kësaj kënge i përkasin atij. Kemi vërejtur se kjo këngë është publikuar në disa platforma të tjera në mënyrë të paautorizuar (pirate). Si rrjedhojë, ne kemi ndërmarrë hapa ligjorë dhe kemi bërë disa kërkesa zyrtare tek YouTube për të hequr përmbajtjen e shpërndarë pa leje. Falenderojmë të gjithë ata që respektojnë të drejtën e autorit dhe mbështesin krijimtarinë artistike të mbrojtur ligjërisht. Me respekt, FOLÉ”, thanë ata. /UBT News/

 

Continue Reading

Magazinë

Angelina pranon se ndihet shpesh e vetmuar: Nuk e kam kuptuar si është të jetosh vetëm!

Published

on

Edhe pse Angelina gëzon shoqërinë e fëmijëve të saj, pranoi se ndihet e vetmuar e lidhet me personazhin e Maria Callas, të cilën e portretizon në filmin e ardhshëm “Maria”.

Jolie ka treguar për revistën Mirror se shpesh është vetëm e ndihet e vetmuar.

“Unë kam fëmijët e mi, të cilët i adhuroj, si e rritur ndihem shpesh vetëm. Ndihem e lidhur me vetminë që përjeton Maria në film. Ende nuk e kam kuptuar plotësisht si ta jetoj jetën tënde kur je vetëm. Ndoshta shumë artistët e shohin si një lloj lirie, por edhe izolimi”, tha ajo.

Angelina u nominua për Golden Globe për rolin e Marie Callas dhe filmi për këngëtaren legjendare të operës mund të shihet në kinema vitin e ardhshëm. Aktorja tregon se puna ishte emocionalisht sfilitëse, si “terapi”, se lotët në ekran ishin pasqyrë e dhimbjes dhe trishtimit të saj.

Përveç premierës, Angelina përballet me një tjetër betejë ligjore vitin e ardhshëm, Brad Pitt paditi ish-bashkëshorten për shitjen e aksioneve në vreshtin Chateau Miraval për 60 milionë euro. Pitt pretendon se Angelina shkeli marrëveshjen verbale, ndërsa ekipi ligjor pretendon se hodhi poshtë ofertën e Brad për ta blerë nga biznesi e nuk donte të nënshkruante  marrëveshje moszbulimi që ishte pjesë e marrëveshjes.

Tetë vite më parë ajo u nda nga aktori Brad Pitt, me të cilin ishte përfshirë në mosmarrëveshje të gjata ligjore për kujdestarinë e gjashtë fëmijëve të tyre dhe sot po bën një betejë ligjore me të për pronësinë e një vreshti në Francë. /UBT News/

Continue Reading

Magazinë

Pirro Çako fshin nga YouTube këngën me 6 milion shikime të Parashqevi Simakut

Published

on

Kënga “E duam lumturinë” e Parashqevi Simakut, një prej hiteve më të njohura të muzikës shqiptare, ka pësuar një ndryshim të papritur në platformën YouTube, duke shkaktuar një valë diskutimesh dhe spekulimesh në media dhe rrjetet sociale.

Pas më shumë se nëntë vjetësh në YouTube e me gati 6 milion shikime, versioni origjinal i këngës është fshirë nga kanali jozyrtar ku ishte ngarkuar. Një javë më parë, kënga kishte përjetuar rritje në numrin e klikimeve, me më shumë se 200 mijë vizita të reja.

Parashqevi Simaku, e cila është bërë simbol i muzikës shqiptare, duket se nuk ka përfituar monetarisht nga vepra e saj. Mungesa e menaxhimit të duhur të të drejtave të autorit ka qenë pengesë për shumë artistë, që çdoherë përballen me sfida në industrinë muzikore.

Fshirja e “E duam lumturinë” ka ngritur shumë pyetje. Pse u fshi kënga dhe kush është përgjegjës për këtë? Pas pak ditësh, kënga është rihedhur në YouTube, këtë herë nga kanali zyrtar i Pirro Çakos, kompozitorit të saj.

Ky veprim ka rikthyer vëmendjen tek artisti dhe muzikanti, që shpeshherë ka qenë nën hije të përjetshme të këngëtarëve më të njohur.

Të drejtat e këngës janë në menaxhimin e kompanisë “FOLÉ”. Ky ndryshim simbolizon hap të ri në mbrojtjen e të drejtave të artistëve shqiptarë, për të siguruar që ata të marrin atë që u takon nga puna. Pakënaqësitë e mëparshme për mënyrën si janë trajtuar të drejtat e autorit po shndërrohen në një debat më të gjerë mbi nevojën për transparencë dhe mbështetje institucionale për artistët.

Me këngën e saj, Parashqevi Simaku jo vetëm që ka rikthyer nostalgji te adhuruesit e muzikës tradicionale, por ka nxitur reflektim të rëndësishëm mbi sfidat që kanë artistët në botën digjitale. Pavarësisht nga fshirja e këngës, mbështetja e madhe nga publiku tregon se vlera e artit të saj është e pakontestueshme. Manifestimi i interesit të ri për këngën u ndihmua nga mediat sociale, ku fansat dhe përkrahësit e saj e kanë bërë këngën një nga temat më të diskutuara. Në një periudhë ku artistët e rinj shfaqin talentin në rrjetet sociale, rikthimi i këtij hiti të njohur tregon se arti vazhdon të ketë fuqi të madhe në krijimin e lidhjeve dhe mbështetje të ndërsjellë.

Përkundër pengesave që hasin artistët, pasioni për muzikën e traditat shqiptare mbetet i fortë. Një reflektim mbi vlerat që përfaqëson Simaku dhe këngët e saj, shërben si frymëzim për krijuesit e rinj, duke i inkurajuar të luftojnë për të drejtat e për të siguruar një vend në skenë. Me rikthimin e “E duam lumturinë”, shumë e kanë vënë re se krijuesit përpiqen të marrin kontrollin e duhur mbi punën e tyre

Ky rast shërben si levë për ndryshime, duke kontribuar në evoluimin e një skene muzikore të shëndetshme dhe më të drejtë për artistët. /UBT News/

Continue Reading

Kulturë

Kongresi i Tiranës, pararendësi i kuvendeve kundër copëtimit të Shqipërisë

Published

on

Në një periudhë kur Shqipëria po përballej me sfidat e ekzistencës së saj si shtet, dhjetori i vitit 1918 shënoi fillimin e një kapitulli të ri në historinë kombëtare. Kongresi i Tiranës, i mbajtur më 19 dhjetor 1918, u ngjiz si një shprehje e fortë e vullnetit për të mbrojtur tërësinë territoriale të Shqipërisë dhe për të riorganizuar strukturat shtetërore pas rrënimeve të Luftës së Parë Botërore.

Ky Kongres, i pari në një varg mbledhjesh historike që do të pasonin, shërbeu si pararendës i Kuvendit të madh të Lushnjes (28-31 janar 1920), duke i hapur rrugën konsolidimit të pavarësisë dhe përpjekjeve për unitet kombëtar. Nismëtarët e tij ishin ndër figurat më të shquara të kohës, burra me vizion që kuptonin domosdoshmërinë e ruajtjes së kufijve dhe tërësisë territoriale në një kohë kur fuqitë e mëdha kishin vënë në pikëpyetje ekzistencën e Shqipërisë.

Rauf Fico, ish-nënprefekti i Tiranës, luajti një rol kyç në organizimin e këtij kuvendi. Në zyrën e tij, më 7 dhjetor 1918, u mblodhën disa nga personalitetet më të shquara të kombit, mes të cilëve Sotir Peçi, Abdyl Ypi, Ismail Ndroqi, Mytesim Këlliçi, Sinan Hoxha dhe Myslim Beshiri. Në këtë takim u diskutua rëndësia e bashkimit të trevave shqiptare si një mburojë kundër planeve për copëtimin e tyre.

Pjesëmarrësit vendosën të thërrisnin përfaqësues nga qarqet Elbasan, Peqin, Kavajë, Durrës, Mat dhe Dibër, duke i dhënë Kongresit përmasën e një kuvendi gjithëpërfshirës. Angazhimi i figurave si Abdi Toptani, firmëtar i Aktit të Pavarësisë, i dha më shumë peshë dhe legjitimitet këtij Kongresi, duke e kthyer atë në një simbol të shpresës dhe të qëndresës kombëtare.

Kongresi i Tiranës nuk ishte thjesht një mbledhje lokale, por një akt guximi dhe përkushtimi ndaj idealit të një Shqipërie të bashkuar dhe të pavarur. Ai hodhi bazat për bashkëpunimin ndërkrahinor dhe krijimin e një fryme të re kombëtare, duke përçuar mesazhin se uniteti ishte çelësi për të përballuar sfidat e mëdha të kohës.

Kongresi shërbeu gjithashtu si një shembull i mobilizimit politik dhe diplomatik, duke treguar se shqiptarët ishin të aftë të organizoheshin dhe të vepronin në interes të kombit, pavarësisht presioneve të jashtme dhe vështirësive të brendshme.

Si pararendës i Kongresit të Lushnjes, Kongresi i Tiranës la gjurmë të pashlyera në kujtesën historike të shqiptarëve. Ai u bë një shembull i asaj se si, përmes përpjekjeve të përbashkëta dhe vendimeve të guximshme, mund të mbrohet identiteti dhe të ardhmen e një kombi të rrezikuar.

Në këtë përvjetor të 106-të, kujtojmë me respekt dhe mirënjohje të thellë ata që dhanë gjithçka për të garantuar që flamuri kuq e zi të valëviste mbi një Shqipëri të lirë, të pandarë dhe të denjë për brezat që do të vinin./UBTNews/

Continue Reading

Të kërkuara