Kulturë

Glastonbury 2025: Sistemi i ri i biletave për të ulur kaosin, një shans më i drejtë për festivalin më të madh muzikor!

Published

on

Glastonbury është një nga festivalet më të mëdha dhe më të njohura muzikore dhe kulturore në botë. Festivali mbahet çdo vit në fshatin Glastonbury, në jugperëndim të Anglisë, dhe është i njohur për atmosferën e tij energjike, performancat e jashtëzakonshme dhe përfshirjen e një shumëllojshmërie të zhanreve muzikore, nga rock-u, pop-i, hip hop-i dhe elektronika, deri te arti dhe performancat kulturore.

Festivali ka një histori të gjatë që daton që nga vitet 1970, kur u krijua nga organizatori Michael Eavis. Ai ka evoluar nga një ngjarje lokale në një festival ndërkombëtar që tërheq mbi 200,000 vizitorë çdo vit, përfshirë disa prej emrave më të mëdhenj të industrisë muzikore. Glastonbury është gjithashtu i njohur për ndihmën që ofron në mbështetje të çështjeve sociale dhe mjedisore, dhe është shquar për zhvillimin e fushatave për organizata bamirëse dhe për ruajtjen e natyrës.

Në Glastonbury, festimi shkon përtej muzikës. Ka edhe skena për art, teatër, akrobaci dhe performanca të ndryshme kulturore. Përveç kësaj, festivali ka një ndikim të madh në industrinë e turizmit, dhe është një mundësi për shumë individë të mblidhen për të kaluar një fundjavë të paharrueshme, të mbushur me muzikë, kreativitet dhe shoqëri.

Pas viteve të një sistemi kaotik, ku të gjithë rinisnin me zemërim për të rifreskuar faqen e uljes, Glastonbury ka vendosur të kalojë në një sistem me pritje për shitjen e biletave të edicionit 2025 të festivalit.

Kushdo që ka provuar të sigurojë bileta për festivalin më të madh muzikor të Mbretërisë së Bashkuar do të dijë sa stresuese mund të jetë ky proces. Në vitet e fundit, Glastonbury ka qenë gjithmonë në gjendje të shitej brenda disa orësh që nga hapja e shitjes së biletave, ndërsa miliona njerëz freskonin furishëm laptopët, telefonat dhe tabletët, duke bërë çdo përpjekje për të qenë një nga ata pak fatlumë që do të siguroni një biletë.

Në një përpjekje për të ulur kaosin, Glastonbury ka njoftuar një ndryshim në sistemin e shitjes së biletave për edicionin e këtij viti, që do të hapet më vonë këtë muaj. Ky sistem i ri automatik i pritjes do të jetë në fuqi para shitjes së biletave për udhëtimin me autobuz më 14 nëntor dhe shitjes së biletave të përgjithshme më 17 nëntor.

Sistemi do të funksionojë kështu: kushdo që është tashmë në faqen e See Tickets në momentin kur biletat të shiten, do të futet rastësisht në një radhë pritjeje. Nga aty, një shirit progresi do të tregojë sa kohë do të duhen përpara se të mund të bëni blerjen tuaj.

Nëse klikoni në faqe pas hapjes së shitjes, në orën 18:00 për datën 14 nëntor dhe 9:00 për 17 nëntorin, do të shtoheni në fund të radhës.

Përderisa më parë ishte e nevojshme që shpresuesit për bileta të hynin manualisht në faqen e See Tickets pas hapjes së shitjes dhe të rinisnin rutinën e rifreskimit të faqes, tani sistemi është shumë më i ngjashëm me ato që përdoren për ngjarjet masive si ato të Taylor Swift dhe Oasis. Ky ndryshim përbën një përpjekje për të bërë blerjen e biletave më të drejtë dhe më të lehtë për ata që dëshirojnë të marrin pjesë në festival.

Në të kaluarën, shumë përdorues përdornin disa pajisje për të siguruar një biletë, por tani Glastonbury ka paralajmëruar se përdorimi i disa pajisjeve apo dritareve paralelisht mund të çojë në bllokimin e adresës IP, duke penguar mundësinë për të blerë bileta. Këshilla është që të përdorni vetëm një dritare dhe pajisje për çdo adresë IP dhe të mos rifreskoni faqen pasi të keni hyrë në sistemin e pritjes.

Po ashtu, Glastonbury ka mbajtur një sistem regjistrimi, ku ata që dëshirojnë të blejnë bileta duhet të jenë të regjistruar përpara hapjes së shitjes. Biletat janë të lidhura me ID të fotografisë për t’u siguruar që ato nuk do të shiten më tej nga spekulatorët.

Regjistrimi për biletat do të mbyllet më 11 nëntor.

Çmimet e biletave kanë pësuar rritje, duke arritur këtë vit në 373.50 £ (rreth 454.50 €) për shitjen e përgjithshme. Kjo është një shifër që pasqyron popullaritetin dhe kërkesën e madhe për pjesëmarrje në festivalin e njohur, i cili në edicionin e kaluar ofroi një spektakël të mbushur me ngjarje dhe performanca nga yjet ndërkombëtare si Dua Lipa.

Disa frekuentues të festivalit janë të shqetësuar se ky sistem i ri mund të dëmtojë organizimin e mëparshëm, ku përdornin disa pajisje të regjistruara dhe krijonin biseda grupi dhe tabela shpërndarje për të maksimizuar mundësinë e suksesit. Megjithatë, në një botë ideale, ky sistem i ri ka për qëllim ta bëjë blerjen e biletave më të aksesueshme dhe më të ndershme për të gjithë ata që kërkojnë të jenë pjesë e këtij festivali të madh.

Glastonbury 2025 do të zhvillohet nga 25 deri më 29 qershor. Edhe pse nuk janë njoftuar ende artistët kryesorë, kjo do të jetë padyshim një nga ngjarjet më të nxehta të verës./Euronews/

Kulturë

Vdes John Sykes, kitaristi që formoi tingujt e Whitesnake dhe rock-ut të vitëve ’80

Published

on

Kitaristi britanik i rock-ut, John Sykes, ka ndërruar jetë në moshën 65-vjeçare, pas një beteje të vështirë me kancerin, raporton BBC. Lajmi i trishtë u njoftua përmes një deklarate në faqen e tij të internetit, ku thuhej se ai “u nda nga jeta pas një periudhe të vështirë shëndetësore”.

Në njoftim theksohej se Sykes ishte një “burrë i kujdesshëm, i sjellshëm dhe karizmatik”, dhe gjatë ditëve të tij të fundit ai shprehu një dashuri dhe mirënjohje të sinqertë për fansat e tij, të cilët e mbështetën gjatë gjithë karrierës së tij.

John Sykes është një nga emrat më të njohur të muzikës rock, dhe ishte pjesë e dy albumeve të njohura të grupit Whitesnake, ku ai bashkë-shkroi disa nga këngët më të famshme të grupit, përfshirë hitet “Still Of The Night” dhe “Is This Love”. Kontributi i tij në muzikën rock është i paharrueshëm, dhe ndikimi i tij është ndjerë nga shumë artistë dhe fansa gjithandej botës.

Sykes e filloi karrierën e tij muzikore në vitin 1980 me grupin heavy metal Tygers Of Pan Tang, ku ai regjistroi dy albume përpara se të bashkohej me Thin Lizzy në vitin 1982. Megjithatë, kulmi i karrierës së tij erdhi në vitin 1984, kur ai u bashkua me Whitesnake me ftesë të themeluesit dhe frontmanit David Coverdale. Kontributi i tij në albumet e grupit ishte i jashtëzakonshëm, veçanërisht në albumin Slide It In dhe albumin e titulluar thjesht 1987, i cili u bë një sukses kritik dhe komercial, duke siguruar një vend të qëndrueshëm në historinë e rock-ut.

Lajmi i vdekjes së John Sykes ka trishtuar shumë fansa të muzikës rock dhe kolegë të tij. Kitaristi i Guns N’ Roses, Slash, ndau një foto të Sykes duke performuar dhe thjesht shkroi: “RIP”.

Karriera e John Sykes do të mbahet mend për ndikimin e tij të fuqishëm në skenën muzikore dhe për krijimin e disa nga këngët më të dashura të muzikës rock./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

100-vjetori i shpalljes së Republikës parlamentare të Shqipërisë

Published

on

Shqipëria u shpall për herë të parë Republikë parlamentare më 21 janar të vitit 1925, një ngjarje e rëndësishme në historinë e shtetit shqiptar, që shënonte kalimin nga një sistem monarkik në një sistem qeverisjeje demokratike, edhe pse i kufizuar nga koha dhe mundësitë e momentit.

Forma e re e qeverisjes u bë e mundur pas miratimit të Statutit të Republikës Shqiptare nga Asambleja Kushtetuese, e cila u mblodh në mars të vitit 1925, pesë vjet pas Kongresit të Lushnjës (21 janar 1920), një ngjarje e rëndësishme që kishte vendosur themelet e pavarësisë së Shqipërisë. Shpallja e Republikës Parlamentare ishte një hap i madh përpara në konsolidimin e shtetit shqiptar dhe përpjekjet për krijimin e një rendi të brendshëm të qëndrueshëm.

Këtë vit, kujtohet figura e Ahmet Zogut, i cili u zgjodh për të ushtruar detyrën e kreut të shtetit, një pozicion që i dha mundësinë të drejtonte politikën dhe administratën e shtetit. Një ndër vendimet më të rëndësishme të këtij periudhe ishte shfuqizimi i Këshillit të Lartë, një organ që kishte pasur ndikim në administratën shtetërore, dhe në vend të tij, formimi i institucioneve të tjera, sipas frymës së Kushtetutës.

Në këtë periudhë, Statuti i Republikës Shqiptare sanksionoi konsolidimin e pavarësisë së vendit dhe ndihmoi në jetësimin e parimeve demokratike kushtetuese, të cilat ishin thelbësore për një shtet të ri dhe të paqëndrueshëm si Shqipëria. Në këtë dokument ligjor, u miratuan dhe u ligjëruan parimet themelore të sistemit demokratik, duke përfshirë ndarjen e pushteteve, liritë dhe të drejtat e njeriut, që ishin hap pas hapi për krijimin e një shoqërie të drejtë dhe të barabartë.

Një ndër arritjet më të mëdha të kohës ishte miratimi i Kodit Penal, një instrument i rëndësishëm për rregullimin e jetës shoqërore dhe për parandalimin e veprave kriminale. Ky kod i dha shtetit shqiptar mjetet ligjore për të ndëshkuar veprimet që e kërcënonin rendin e brendshëm dhe stabilitetin e tij.

Mandati i presidentit të Republikës ishte i përcaktuar për 7 vjet, një periudhë që synonte krijimin e stabilitetit dhe zhvillimin e institucioneve shtetërore. Sidoqoftë, ky sistem republikan i qeverisjes do të kishte jetëshkurtër, pasi në shtator të vitit 1928, Ahmet Zogu shpalli veten si mbret të shqiptarëve, duke i dhënë fund kësaj forme qeverisjeje dhe duke e zëvendësuar me një monarki.

Në këtë 100-vjetor të shpalljes së Republikës parlamentare të Shqipërisë, është e rëndësishme të vlerësojmë përpjekjet e atij periudhe për ndërtimin e institucioneve shtetërore dhe konsolidimin e pavarësisë, të cilat i dhanë shtetit shqiptar mundësinë të përballej me sfidat e kohës./UBTNews/

 

Continue Reading

Kulturë

Pashk Gjeçi, shqipëruesi i madh i kryeveprave të letërsisë botërore

Published

on

Më 20 janar 2010, Shqipëria humbi njërin nga figurat më të ndritura të kulturës dhe letërsisë: Pashk Gjeçin, përkthyesin e “Komedisë Hyjnore” të Dantes. Ai lindi në Shkodër më 7 shtator 1918, në një familje që i dha formim klasik dhe frymëzim intelektual. Arsimin e tij e nisi në gjimnazin jezuit të qytetit, ku zotëroi gjuhët italisht, greqisht të vjetër dhe latinisht. Talenti i tij doli në pah që herët, kur ende si nxënës përktheu poezitë e Xhakomo Leopardit.

Në vitin 1938, me mbështetjen e pjesshme të qeverisë shqiptare, ai nisi studimet në Fakultetin e Letërsisë dhe Filozofisë në Romë, ku shpejt u dallua për zellin dhe përkushtimin ndaj letërsisë klasike. Në vitin 1942, Gjeçi u nderua me titullin “doktor” në letërsi, duke hyrë në elitën e studiuesve dhe përkthyesve shqiptarë. Por kthimi i tij në atdhe nuk ishte i lehtë. Për shkak të akuzave politike, ai kaloi pesë vite në burg, një periudhë që, megjithatë, nuk e thyu shpirtin e tij krijues.

Pas lirimit, Gjeçi iu kushtua plotësisht përkthimeve, duke sjellë në shqip kryeveprat më madhore të letërsisë botërore. Përveç “Komedisë Hyjnore”, ai përktheu “Odisenë” e Homerit, “Faustin” e Gëtes dhe “Hamletin” e Shekspirit, duke ngritur lart traditën shqiptare të përkthimeve. Përkthimi i tij i “Komedisë Hyjnore” u vlerësua ndërkombëtarisht nga Shoqata Italiane “Dante Alighieri” si një nga më të mirët në botë. Për këtë arritje të jashtëzakonshme, në vitin 2004, presidenti italian Carlo Azeglio Çampi e dekoroi me titullin prestigjioz “Ordine della Stella, della solidarietà italiana”.

Trashëgimia e Pashk Gjeçit mbetet një monument i gjallë i pasurisë kulturore të Shqipërisë, një pasuri që lidh popullin shqiptar me thesaret e letërsisë universale./UBTNews/

Continue Reading

Kulturë

Histori të pathëna nga fotografët e rinj të UBT-së në Festivalin e Fotografisë Digjitale

Published

on

Në Parkun Shkencor, Inovativ dhe Teknologjik të UBT-së, u zhvillua për herë të parë Festivali i Fotografisë Digjitale, i titulluar “Beyond the Lens: Stories Untold”, një ngjarje që ofroi një shikim të thellë në fuqinë e fotografisë si mjet për tregimin e historive të pathëna dhe për eksplorimin e temave bashkëkohore që prekin shoqërinë. Ky festival, i organizuar nga Fakulteti i Arteve dhe Mediave Digjitale në UBT, i dha mundësinë studentëve të shprehin përmes artit të tyre vizual mendimet dhe pasionet për çështje që formësojnë botën tonë.

Pjesëmarrësit, 50 studentë të talentuar nga të gjitha drejtimet e studimit, prezantuan punimet e tyre kreative dhe të menduara, duke eksperimentuar me forma të ndryshme narrative që trajtonin tematika të rëndësishme, si identiteti, kujtesa kolektive, sfidat mjedisore dhe zërat e margjinalizuar. Çdo punim ishte një pasqyrë e ndryshme, një rrëfim që shfaqte thellësinë e mendimit dhe angazhimit të brezit të ri përmes një teknologjie moderne dhe të avancuar që ata mundën të shfrytëzonin në laboratorët e UBT-së.

Ky festival u bë një shenjë e fuqisë transformuese të artit dhe teknologjisë, duke sjellë në pah rolin e kamerës jo vetëm si një instrument për kapjen e imazheve, por si një dëshmitare e kohës, një medium që mbart mesazhe të fuqishme dhe që ndihmon në zhvillimin e industrive kreative. Me çdo foto të ekspozuar, studentët shpalosën një botë më të gjerë, një botë që thotë histori që ndoshta do të ishin harruar, duke kontribuar kështu në një pasqyrë të qartë dhe të sinqertë të realiteteve të ndryshme që ndodhin rreth nesh./UBTNews/

 

Continue Reading

Të kërkuara