Film & TV

Çmimet BAFTA 2022: Lista e plotë e fituesve

Triumfon “The Power of the Dog”.

Published

on

Çmimet e edicionit të 75-të të Akademisë Britanike të Filmit u ndanë të dielën.

Ceremonia në Royal Albert Hall të Londrës u kthye tani fizikisht meqë në vitin 2021 u mbajt virtualisht për shkak të pandemisë. Drama perëndimore “The Power of the Dog”, me regji të Jane Campion, fitoi çmimin për filmin më të mirë. Filmi fantastiko-shkencor “Dune”, i cili udhëhoqi nominimet gjatë natës, fitoi pesë çmime.

Më poshtë është lista e plotë e fituesve në BAFTA 2022:

FILMI MË I MIRË
Benedict Cumberbatch in ‘The Power of the Dog.’
“Belfast”
“Don’t Look Up”
“Dune”
“Licorice Pizza”
“The Power of the Dog” 

FILMI MË I MIRË BRITANIK
“After Love”
“Ali & Ava”
“Belfast” 
“Boiling Point”
“Cyrano”
“Everybody’s Talking About Jamie”
“House of Gucci”
“Last Night in Soho”
“No Time to Die”
“Passing”

SKENARISTI, REGJISORI OSE SKENARISTI MË I MIRË BRITANIK
“After Love” — Aleem Khan (skenarist/regjisor)
“Boiling Point” — James Cummings (skenarist, Hester Ruoff (producent) *gjithashtu shkruar nga Philip Barantini dhe produksionit nga Bart Ruspoli
“The Harder They Fall” — Jeymes Samuel (skenarist/regjisor) *gjithashtu shkruar nga Boaz Yakin 
“Keyboard Fantasies” — Posy Dixon (skenarist/regjisor), Liv Proctor (producent)
“Passing” — Rebecca Hall (skenarist/regjisor)

FILMI MË I MIRË NË GJUHË TË HUAJ
“Drive My Car” 
“The Hand of God”
“Parallel Mothers”
“Petite Maman”
“The Worst Person in the World”

DOKUMENTARI MË I MIRË
Sly Stone performs at the Harlem Cultural Festival in 1969, featured in the documentary ‘Summer of Soul.’
“Becoming Cousteau”
“Cow”
“Flee”
“The Rescue”
“Summer of Soul” 

FILMI MË I MIRË I ANIMUAR
“Encanto” 
“Flee”
“Luca”
“The Mitchells Vs the Machines”

REGJISORI MË I MIRË
“After Love” — Aleem Khan
“Drive My Car” — Ryûsuke Hamaguchi
“Happening” — Audrey Diwan
“Licorice Pizza” — Paul Thomas Anderson
“The Power of the Dog” — Jane Campion 
“Titane” — Julia Ducournau

SKENARI MË I MIRË ORIGJINAL
“Being the Ricardos”
“Belfast”
“Don’t Look Up”
“King Richard”
“Licorice Pizza” 

SKENARI MË I MIRË I PËRSHTATUR
“CODA” 
“Drive My Car”
“Dune”
“The Lost Daughter”
“The Power of the Dog”

AKTORJA MË E MIRË
Lady Gaga — “House of Gucci”
Alana Haim — “Licorice Pizza”
Emilia Jones — “Coda”
Renate Reinsve — “The Worst Person in the World”
Joanna Scanlan — “After Love” 
Tessa Thompson — “Passing”

AKTORI MË I MIRË
Adeel Akhtar — “Ali & Ava”
Mahershala Ali — “Swan Song”
Benedict Cumberbatch — “The Power of the Dog”
Leonardo DiCaprio — “Don’t Look Up”
Stephen Graham — “Boiling Point”
Will Smith — “King Richard” 

AKTORJA MË E MIRË NË ROL DYTËSOR
Caitríona Balfe — “Belfast”
Jessie Buckley — “The Lost Daughter”
Ariana Debose — “West Side Story” 
Ann Dowd — “Mass”
Aunjanue Ellis — “King Richard”
Ruth Negga — “Passing”

AKTORI MË I MIRË NË ROL DYTËSOR
Mike Faist — “West Side Story”
Ciarán Hinds — “Belfast”
Troy Kotsur — “Coda”
Woody Norman — “C’mon C’mon”
Jesse Plemons — “The Power of the Dog”
Kodi Smit-McPhee — “The Power of the Dog”

KOLONA ZANORE MË E MIRË
“Being the Ricardos”
“Don’t Look Up”
“Dune” 
“The French Dispatch”
“The Power of the Dog”

KASTI I AKTORËVE MË I MIRË
“Boiling Point”
“Dune”
“The Hand of God”
“King Richard”
“West Side Story” 

KINEMATOGRAFIA MË E MIRË
“Dune” 
“Nightmare Alley”
“No Time to Die”
“The Power of the Dog”
“The Tragedy of Macbeth”

REGJIA MË E MIRË
“No Time to Die” 
“Belfast”
“Dune”
“Licorice Pizza”
“Summer of Soul”

PRODUKTI MË I MIRË I DIZAJNIT
“Cyrano”
“Dune”
“The French Dispatch”
“Nightmare Alley”
“West Side Story”

KOSTUMOGRAFIA MË E MIRË
“Cruella”
“Cyrano”
“Dune”
“The French Dispatch”
“Nightmare Alley”

MAKIJAZHI DHE FLOKËT MË TË MIRA
“Cruella”
“Cyrano”
“Dune”
“The Eyes of Tammy Faye”
“House of Gucci”./UBTNews/

Continue Reading

Art

Rikthimi i ‘Squid Game’: Çfarë pritet nga sezoni i dytë!?

Published

on

Sezoni i parë i “Squid Game” ka rezultuar shumë i suksesshëm, dhe sot për adhuruesit e filmave kemi një lajm të rëndësishëm.

Pavarësisht largimeve të shumë personazheve të preferuar gjatë këtij sezoni, krijuesi dhe regjisor Hwang Dong-hyuk ka zbuluar se cilët lojtarë do të kthehen.

“U deshën 12 vjet për të sjellë në jetë sezonin e parë të “Squid Game”, por u deshën 12 ditë që “Squid Game” të bëhej seriali më i popullarizuar i Netflix-it ndonjëherë,” tha Hwang në një deklaratë.

Ai shtoi: “Si shkrimtar, regjisor dhe producent i “Squid Game”, kam një thirrje të madhe për fansat në mbarë botën. Faleminderit që e shikoni dhe e doni shfaqjen tonë.”

Këtu është gjithçka që dimë deri tani për sezonin e dytë të “Squid Game”: Cila do të jetë historia e sezonit të dytë?

Para konfirmimit të këtij sezoni, Hwang përmendi se seriali mund të kishte përfunduar edhe me një sezon, duke sugjeruar se “u mbyll me fund të hapur.” Megjithëse nuk zbuloi detaje specifike, ai konfirmoi një pikë të rëndësishme të komplotit që sezoni i dytë do të eksplorojë.

“Seong Gi-hun është bërë një person i ri deri në fund të sezonit të parë, kështu që i dyti do të përqendrohet në atë çfarë bën Gi-hun i ri, si shpalosen ngjarjet me këtë lloj personazhi,” zbuloi ai.

A ka një trailer për sezonin e dytë të “Squid Game”?

Në muajin e kaluar, Netflix publikoi trailer-in për sezonin 2, që hapet me Gi-hun, i cili është kthyer me kostumin e tij të gjelbër 456 dhe është i rrethuar nga të gjithë lojtarët e rinj. Ata të gjithë bëjnë rrugën e tyre drejt dritës së kuqe, arenës së dritës jeshile, ku ai paralajmëron turmën të qëndrojë plotësisht e qetë./UBTNews/

Continue Reading

AI

Drejtori i “Titanic”, James Cameron i bashkohet bordit të Stability AI

Published

on

By

Stability AI njoftoi të martën se James Cameron, regjisori i filmave “Titanic” dhe “The Terminator”, i është bashkuar bordit të startup-it të inteligjencës artificiale.

Rritja meteorike e inteligjencës artificiale gjeneruese ka tërhequr vëmendjen e Hollivudit në një kohë kur kostot e prodhimit janë rritur. Drejtuesit dhe agjentët e Hollivudit u takuan me kompaninë për të diskutuar përdorimet e mundshme të teknologjisë, thonë burimet e brendshme të industrisë.

Emërimi i Cameron e afron Stability AI më afër qëllimit të saj për të “transformuar median vizuale” duke u ofruar krijuesve një portofol të plotë të mjeteve të AI, tha CEO Prem Akkaraju.

Stability AI që ndodhet në Londër, e cila mblodhi rreth 80 milionë dollarë fonde në fillim të këtij viti, prodhon një mjet për gjenerimin e imazheve të inteligjencës artificiale që rivalizon ato të prodhuara nga Alphabet’s./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Filmi “Back to Black” e rikthen Amy Winehouse në ekranin e madh

Published

on

Regjisorja Sam Taylor-Johnson nuk deshi që drama e saj biografike për këngëtaren dhe tekstshkruesen e ndjerë, Amy Winehouse, të jetë e ngjashme sikurse dokumentari fitues i Oscarit që u realizua nga Asif Kapadia.

“Ndjeva se duhet të realizoja diçka ndryshe nga ai dokumentar. Doja ta realizoja nga një këndvështrim tjetër dhe këndvështrimi më i mirë ishte që ta realizoja rrëfimin përmes muzikës së saj”, deklaroi regjisorja për filmin “Back to Black”.

Filmi i shpërndarë nga Focus Features, flet për edukimin e Winehouse në një familje hebreje, karrierën e saj, romancat – dhe varësinë që do të çonte në vdekjen e saj.

Derisa kritikat e filmit kanë qenë jashtëzakonisht negative në Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandë deri më tani, shumë besojnë se aktorja kryesore Marisa Abela, e cila portretizon Winehouse, dha një performancë të suksesshme.

“Ka momente kur Abela zhduket dhe Winehouse shpërthen në ekran, si një pamje magjike e syrit që vezullohet kalimthi në fokus”, shkroi kritikja Wendy Ide e The Guardian.

“Por filmi është jashtëzakonisht i pabarabartë dhe i prirur për gjykime të gabuara katastrofike”, shtoi ajo.

Aktorja kryesore kaloi 12 muaj duke tentuar të kapte çdo aspekt të Winehouse.

“Ka kaq shumë versione të ndryshme të Amyt, dhe kjo është pothuajse sikur, sa më shumë të dini, aq më pak dini, sepse ajo është artiste aq e madhe dhe gjithëpërfshirëse”, tha Abela./UBTNews/

Continue Reading

Film & TV

Aventura kinematografike: Një pasqyrë e filmit në Kanë 2024

Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë.

Published

on

Në një konferencë shtypi të organizuar në ditën e enjtes, u njoftua se filma të drejtuar nga personalitete të njohura si  në Kanë këtë vit. Ky njoftim krijoi shumë interes për spektatorët dhe kritikët e kinematografisë. Së bashku me këta regjisorë të njohur, edhe filma të rinj nga Jacques Audiard, Paul Schrader dhe Andrea Arnold do të shfaqen në konkurrencë në këtë edicion të 77-të të festivalit, i cili fillon më 14 maj dhe përfundon më 25 maj.

Në këtë linjë, filmi më i pritur me padurim është “Megalopolis” i Coppola, i cili është i pari i tij pas më shumë se 10 vjetësh. Kjo është një kthim i madh për regjisorin e famshëm, dhe shumë pritet nga ky projekt.

Gjatë konferencës së shtypit, Thierry Frémaux, drejtori artistik i Festivalit të Kanës, dha disa detaje të vogla rreth fabulës së filmit, duke rritur kuriozitetin e publikut. Coppola gjithashtu shprehu dëshirën e tij për të realizuar këtë film për shumë vite, duke e përshkruar si një projekt për të ardhmen, një eksperiment për të ndërtuar një shoqëri utopike në mes të qytetit të New York-ut.

Francis Ford Coppola, që tashmë është 85 vjeç, ka fituar Palmën e Artë dy herë më parë në karrierën e tij, për “The Conversation” në vitin 1974 dhe për “Apocalypse Now” në vitin 1979.

Në aspektin tjetër, regjisori grek Yorgos Lanthimos do të prezantojë filmin “Kinds of Kindness”, i cili do të sjellë në ekran një kombinim të fuqishëm aktorësh si Emma Stone dhe Willem Dafoe, të cilët kanë punuar së bashku edhe më parë në filmat e tjerë të Lanthimos, duke përfshirë “Poor Things”. David Cronenberg, me origjinë kanadeze dhe njohur për filmat horror, do të sjellë në premierë “The Shrouds”, një eksplorim i misterit që ndërton një makinë për të lidhur me të vdekurit. Fotografitë e publikuara nga ngjarja tregojnë Yorgos Lanthimos dhe Emma Stone në një atmosferë festive, të përcjellur nga logot e BAFTA Film Awards, duke shtuar ende më shumë përparësi interesit për këtë projekt emocionues.

Në vitin 2024, Festivali i Filmit në Cannes do të prezantojë një gamë të gjerë filmash për çdo shije. Disa nga filmat në garë për Palmën e Artë janë: “Emilia Perez” e Audiard – një komedi muzikore kriminale e vendosur në botën e karteleve meksikane të drogës, me Selena Gomez në një rol kryesor, shkruan  The New York Times.

“The Apprentice” i Ali Abbasit, fokusohet në karrierën e hershme të biznesit të Donald J. Trump.

“Zogu” i Andrea Arnold-it, një portret i një vajze 12-vjeçare që jeton në varfëri në Angli.

“Limonov: Balada” i Kirill Serebrennikov, një portret i poetit rus që jeton në Nju Jork.

“Parthenope” i Paolo Sorrentino,  një film për një grua të bukur që shpreson të të jetë e njohur për diçka tjetër përveç pamjes së saj.

“Oh Canada” i Paul Schrader, një komedi për njerëzit e moshuar që shikojnë prapa në jetën dhe gabimet e tyre, me Uma Thurman dhe Richard Gere.

“The Substance” i Coralie Fargeat, një trup horror me Demi Moore në rol kryesor.

Ndërkohë, disa filma të profilizuar jashtë konkurrencës përfshijnë: “Furiosa: A Mad Max Saga” i George Miller-it, pjesa e fundit në serinë e aksionit Mad Max.

“Horizont: një Saga Amerikane” i Kevin Costner, e vendosur në kufirin perëndimor gjatë Luftës Civile Amerikane. Edhe pse ka pasur disa vështirësi për shkak të grevave në industri, kinemaja amerikane pritet të jetë e përfaqësuar në festivalin e këtij viti.

Festivali i Filmit në Cannes është një nga ngjarjet më prestigjioze në botën e filmit. Organizohet çdo vit në qytetin e Cannes në Francë, ku prezantohen produksione të filmit nga e gjithë bota.

Festivali ka një histori të gjatë dhe ka shërbyer si një platformë për promovimin e filmit artistik dhe eksperimental. Çdo vit, regjisorë, aktorë, dhe profesionistë të industrisë së filmit mblidhen në Cannes për të shijuar premierat e filmave, sesione të pyetjeve dhe përgjigjeje, si dhe për të zhvilluar kontakte profesionale./UBTNews/

Përmbledhi: Dionesa Ebibi

 

Continue Reading

Të kërkuara