Art Basel, një panair i veçantë që i jep shkëlqim botës së artit modern dhe bashkëkohor, nuk ka thënë ende fjalët e fundit për këtë vit. Në zemër të Bazelit, Zvicër, kjo ngjarje hapi dyert e saj për të pritur botën në një spektakël të rëndësishëm artistik. Një ngjarje që shkëput shpirtin dhe provokon mendjen, ku 285 galeri nga 40 vende dhe territore tregojnë veprat e tyre më të shquara dhe më frymëzuese.
Kuruar me kujdes nga Stefanie Hessler, drejtoreshë e Institutit Zviceran të Nju Jorkut, Art Basel vjen me një koncept të guximshëm që shqyrton temat e transformimit dhe qarkullimit në botën tonë të globalizuar dhe të ndryshueshme, duke reflektuar gjithashtu mbi sfidat ekologjike që na përballen.
Në këtë festë të artit, disa ekspozita dallohen për thellësinë dhe inovacionin e tyre. Një prej tyre është “Portreti i brendshëm” i Refik Anadol, një artist që përdor teknologjinë AI dhe sensorët neuroshkencor për të kapur emocionet dhe perceptimet e udhëtarëve ajrorë, duke sjellë një përvojë artistike që transformon kuptimin tradicional të vëzhgimit.
Instalacioni i Jean Dubuffet është një tjetër pikërisht qendrore në Art Basel, një skulpturë që fton vizitorët të ulen dhe të reflektojnë, duke shkaktuar një ndryshim të thellë në perceptimin e stendës tradicionale të ekspozitave artistike.
Në krah të këtyre eksponentëve të mëdhenj, instalacioni i porositur nga Koleksioni i Arteve UBS shkëlqen me qëndisjet që shprehin kohën në kontekst feminin dhe sfidat që vijnë me të. Kjo pjesë e veçantë e artit reflekton thellësinë historike dhe emocionale të punës së grave në art.
Dhe pastaj, “Kur dielli largohet ne pikturojmë qiellin” nga Petrit Halilaj, një artist nga Kosova, shfaqet si një shpërthim drite dhe shprese. Ky instalacion shndërrohet në një thirrje kolektive për të parë përtej historisë së errët dhe për të parë shpresën dhe frymën që na bashkon si një shoqëri që e çmon artin në tërësi.
Art Basel nuk është vetëm një panair; është një shëtitje e pamundur e pamjes dhe mendjes, një destinacion që të jep më shumë se ç’mund të imagjinosh. Nga koleksionistët e pasionuar deri te kritikët më të njohur të artit, kjo ngjarje ka ndikuar thellë në botën e artit moderne, duke i dhënë vlerë dhe kuptim veprave të shquara dhe të pazakonshme që ekspozohen prej saj.
Çfarë u shit në Art Basel 2024
Edicioni 2024 i panairit kryesor të Art Basel përfundoi të dielën pas një jave me diell në Messe. Rreth 91,000 vizitorë morën pjesë në panair nga frekuentimi i 82,000 i vitit 2023, i cili kishte 285 ekspozues nga 40 vende dhe rajone, shkruan Artsy.
Art Basel 2024 ishte një festë e shkëlqyer e artit dhe tregtisë, ku transaksionet e paimagjinueshme dhe energjia e shumëfishtë e vizitorëve bënë një përvojë të paharrueshme për të gjithë pjesëmarrësit. Në këtë arenë ku kreativiteti përshkonte biznesin, galeritë dhe koleksionistët arritën të bëjnë një gjurmë të thellë.
Një nga momentet kulmore ishte shitja e pikturës “Sunflowers” e Joan Mitchell për një shumë prej 20 milionë dollarësh nga David Zwirner, duke shënuar transaksionin më të shtrenjtë të Art Basel 2024. Përtej kësaj shifre impresionuese, galeritë blu chip ofruan një varg të impresionueshëm shitjesh:
“Abstraktes Bild” (2016) e Gerhard Richter u shit për 6 milionë dollarë.
“Abstraktes Bild” (2016) e Gerhard Richter u shit për 6 milionë dollarë.
“Aspiring to Pumpkin’s Love, the Love in My Heart” (2023) e Yayoi Kusama, e paraqitur në sektorin Unlimited, u shit për 5 milionë dollarë.
Studimi i Josef Albers për “Homage to the Square” (1966) u shit për 1.6 milion dollarë dhe “On the Other Side ” (1952) u shit për 1.1 milion dollarë.
“Untitled” i Robert Ryman (1997) u shit për 1.5 milion dollarë.
“Wolf Moon” e Scott Kahn (2023) u shit për 900,000 dollarë.
Vepra si “Po e Elizabeth Peyton! (Vampir)” dhe “Ang në Londër” (2022–24) u shitën për 900,000 dollarë secila.
“El Aleph” (2023) i Liu Ye u shit për 800,000 dollarë.
Në këtë atmosferë të ngarkuar me potencial artistik dhe emocion, Art Basel 2024 shënonte një kapitull të ri në historinë e tregut të artit. Me interes nga koleksionistët dhe institucionet, panairi tregoi një gamë të gjerë të veprave që shtriheshin nga emra të njohur botërisht deri te artistë në ngritje, duke u bërë një platformë e pazëvendësueshme për promovimin dhe tregtimin e artit moderne dhe bashkëkohor./UBTNews/
Nga Artsy, në përkthim dhe përshtatje të D.E.