“Unë nuk mendoj se dikush mendoi që Mario do të ishte kaq i madh, duke përfshirë edhe veten time”, tha për AFP dizajneri legjendar i lojërave, Miyamoto.
Filmi — i lëshuar në vazhdën e përshtatjeve të fundit dhe të suksesshme të videolojërave si “The Last of Us” — është përpjekja e dytë për ta sjellë Marion në ekranin e madh, pas një filmi fatkeq, live-action të vitit 1993.
Në atë kohë, Nintendo ua dorëzoi lirinë krijuese prodhuesve të Hollivudit, të cilët shpërndanë një fantazi të çuditshme distopike të vendosur në një mbretëri dinosaurësh.
Këtë herë gjigantët japonezë të lojërave nuk morën shanse të tilla.
Nintendo dërgoi vetë Miyamoton për të bashkëprodhuar filmin së bashku me Chris Meledandri, themelues i Illumination – studio me bazë në Paris që qëndron pas “Despicable Me” dhe “Minions”.
“Ne donim ta zhvillonim filmin vetë, në vend që ta licenconim”, kujton Miyamoto.
“Ajo ishte kur takuam Chris. Nëse Chris dhe ekipi i tij do ta zhvillonin këtë së bashku me ne, ne do të ndiheshim të sigurt”.
Por për të sjellë me sukses atë frymë autentike të Nintendos në film, “Isha i sigurt se duhej të përfshiheshim, përndryshe nuk mund të bëhej”, tha Miyamoto.
Për Miyamoton, tani 70 vjeç, i cili nganjëherë cilësohet si Steven Spielberg i videolojërave, roli i tij i ri si producent i Hollivudit ishte diçka si një “përshtatje”.
“Më pëlqejnë filmat. Unë nuk jam ekspert filmi”, tha ai për AFP.
“Unë shoh shumë filma. Por kurrë nuk kam menduar se do të doja të bëja një film”.
Në vend të kësaj, filma si “Indiana Jones: Raiders of the Lost Ark” të Spielberg-ut kishin frymëzuar videolojërat e Miyamoto-s, të cilat përfshijnë serinë e adhuruar nga kritikët “Legend of Zelda”./UBTNews/