Fundjavën e kaluar, një figurë e fryrë, e ngjashme me atë të Michelin, kaloi nëpër Times Square në Nju Jork, duke ecur mezi nga sforcimi i përpjekjes për të lëvizur ndërsa kishte veshur 27 kostume hazmat.
Brenda gjithë atyre kostumeve ishte Zhisheng Wu, një artist kinez që organizoi performancën në rrugë për të kritikuar politikën e paepur të Kinës, zero-Covid.
“Kostumet mbrojtëse janë bërë një simbol vizual në përvojën kolektive dhe kujtesën kolektive të çdo personi kinez”, tha Wu, një student i diplomuar 28-vjeçar në Shkollën e Institutit të Artit të Çikagos.
Me kapelën e kostumit të mbështjellë fort rreth kokës, duke ekspozuar vetëm hundën dhe një pjesë të syve të tij, Wu tha se ishte shndërruar në një “përbindësh”. Fillimisht ai kishte planifikuar të vishte 100 prej tyre, por zbuloi se 27 ishte më i përshtatshmi.
Ndërsa lëvizte, artisti u përkul gjithnjë e më poshtë derisa iu desh të zvarritej. Përfundimisht, ai u rrëzua në tokë dhe u ndihmua nga asistentja e tij për t’u çliruar nga kostumet, me fytyrën të skuqur dhe të mbytur në djersë.
“Dua ta përdor këtë si një metaforë për çdo individ kinez që mbytet në përrua politike”, tha ai.
Gjatë performancës së tij, kalimtarët ndaluan për të parë Wu-në ose për të bërë foto, megjithëse shumë u shfaqën të hutuar nga ajo që panë. Në Shtetet e Bashkuara, kostumet hazmat kanë mbetur një pamje e rrallë në jetën e përditshme, edhe në kulmin e pandemisë.
Megjithatë kjo nuk vlen edhe për vendet tjera, si Kina. Atje punëtorët Covid të veshur nga koka te këmbët me kostume hazmat janë ende të gjithëpranishëm pothuajse tre vjet pas shfaqjes së virusit.
Të quajtur “dabai”, ose “të bardhët e mëdhenj”, ata punojnë në vendet e testimit të Covid dhe kampet e karantinës, ruajnë aeroportet dhe stacionet e trenave dhe spërkasin dezinfektuese në rrugë dhe komunitete rezidenciale.
Për shumë në Kinë, ata kanë ardhur për të mishëruar qasjen e qeverisë, e cila mbështetet në testime masive, karantina të gjera dhe bllokime të menjëhershme për të zhdukur infeksionet me çdo kusht – ndonëse pjesa më e madhe e botës ka lëvizur nga pandemia.
Për Wu-në, “të bardhët e mëdhenj” janë gjithashtu një mishërim i fuqisë dhe nënshtrimit. “Ndiheni sikur nuk mund të dilni kurrë nga kontrolli i tyre. Ka një ndjenjë të padukshme shtypjeje”, përfundoi ai./UBTNews/