Hulumtimi i ri për Sky Broadband tregon se nga 4000 femra lojtare të anketuara, 49% janë përballur me abuzim ose ngacmim kur luajnë ose transmetojnë në internet – duke u rritur në 75% e atyre të moshës 18 deri në 24 vjeç.
Nivelet e ngacmimeve janë aq të forta sa 25% e grave të anketuara pranuan se ndiheshin të dëshpëruara, 40% janë ndjerë të kërcënuara personalisht nga abuzimi që kanë përjetuar në internet dhe 27% janë të shqetësuara se mos sulmohen në jetën reale pas kërcënimeve të bëra në platformat e lojërave.
Renata Miranda Antelo luan çdo ditë dhe tha për Sky News se “kultura toksike” është e pamëshirshme.
“Mendoj se një nga gjërat më të bezdisshme është kur të pyesin se ku jetoni, nga jeni, cili është Instagrami juaj, sa vjeç jeni, nëse doni t’i vizitoni në vendet e tyre të origjinës”, tha ajo.
“Dhe është thjesht një cikël i vazhdueshëm i asaj që është Instagrami juaj, cili është Instagrami juaj? Dhe më pas ndonjëherë nuk doni të thoni asgjë, kështu që thjesht nuk thoni asgjë fare, gjë që dëgjoj shumë nga njerëzit – ata janë si, ‘Oh, thjesht heshtin ose thjesht mos u kthe asgjë’.
“Por ajo vazhdon dhe vazhdon deri në pikën ku ata më pas fillojnë të shajnë ty dhe më pas fillojnë të thonë abuzime sepse nuk po marrin reagimin që duan nga ju”.
Steffy Evans është një transmetues që përdor TikTok për të nxjerrë në pah mizogjininë me të cilën përballet në internet, duke postuar video në të cilat shfaqen burra duke e sharë dhe kërcënuar.
Ajo thotë se shpreson të ndihmojë të tjerët duke ekspozuar realitetin me të cilin përballen gratë gjatë lojës.
“Ajo që po bëj me të gjithë këtë është se po i sjell dritë kësaj, hyj në lojë dhe rrisë besimin e grave për të vazhduar lojën, për të mbajtur mikrofonin e tyre të ndezur, madje edhe për të folur me këta djem”, tha Evans për Sky News.
Gjithashtu është duke ndërmarrë veprime Guild Esports i cili konkurron në internet kundër ekipeve të tjera.
Ajo nisi një fushatë gjithëpërfshirëse, për të nxjerrë në pah abuzimin me të cilin përballen femrat.
“Realiteti është nëse kjo do të ndodhte në një fushë futbolli, ju do të kishit një gjyqtar që do të donte të largonte dikë”, shpjegoi CEO i Guild Esports, Jasmine Skee.
“Ne nuk mund të vazhdojmë të shikojmë që këto shifra të të ndodhin dhe këto femra vazhdojnë të kenë këtë përvojë”.
“Kjo ka të bëjë me kujdesin për shëndetin e tyre mendor dhe për t’u siguruar që gratë të ndiejnë se mund të luajnë dhe të bëjnë atë që duan dhe të ndihen shumë përfshirëse”.
Lojërat në internet janë një biznes i madh, ku pritet të ketë vlerë më shumë se 279 miliardë funte deri në vitin 2026./UBTNews/