UBT News

10 filmat më të mëdhenj amerikanë

Kinematografia amerikane, jo rastësisht është më e përsosura. Filmat e dalë nga “shtëpia” e filmit, Hollywood, janë filma që kur shihen një herë, mbesin pjesë e kujtesës përgjithnjë.

BBC Culture ka organizuar një sondazh online, duke pyetur se cilët janë filmat më të shënuar të kinematografisë amerikane. Ja se si kanë rezultuar në vlerësim.

1. THE SHAWSHANK REDEMPTION

I përshtatur nga novela e Stephen King, Rita Hayworth dhe Shawshank Redemption, ky film dramë amerikan i vitit 1994 mban numrin një në listën e IMDb-së. Shkruar dhe drejtuar nga Frank Darabont, dhe me protagonistë Tim Robbins dhe Morgan Freeman, filmi mori shtatë nominime për Oscar. Kritiku Leonard Klady e përshkroi filmin si “një testament për shpirtin njerëzor”.

2. TO KILL A MOCKINGBIRD

Megjithëse historia padyshim që ka një tërheqje universale, filmi në vetvete është akorduar aq mirë me ndjeshmërinë amerikane, saqë nuk mund të godasë një i dytë i tillë. Bazuar në romanin fitues të Çmimit Pulitzer të vitit 1960 nga Harper Lee, ky film dramatik amerikan fitoi tre çmime Academy, përfshirë çmimin e aktorit më të mirë për Gregory Peck.

3. BLADE RUNNER

Drejtuar nga Ridley Scott dhe luajtur nga Harrison Ford, ky film fantastiko-shkencor i vitit 1982 është një përshtatje e modifikuar e romanit “Do Androids Dream of Electric Deep? “nga Phillip K Dick. Në vitin 2019, përdorimi i kopjuesve të gjeneruar gjenetikisht është i ndaluar në Tokë. Ata që kundërshtojnë ndalimin dhe kthehen në Tokë vriten nga operativët specialë të policisë të njohur si Blade Runners. Është një film kulti dhe një shembull kryesor i zhanrit neo-noir. Disa kritikë e konsiderojnë atë si një nga filmat më të mirë fantastiko-shkencorë të bërë ndonjëherë

4. ON THE WATERFRONT

Një film amerikan dramë, krim, i vitit 1954, i drejtuar nga Elia Kazan, fitoi tetë çmime Academy, përfshirë filmin më të mirë dhe aktorin më të mirë për Marlon Brando. Kritiku i filmit, Roger Ebert tha se ky ishte një nga filmat më të mëdhenj ndonjëherë dhe se Brando dhe Kazan ndryshuan aktrimin në filmat amerikanë përgjithmonë.

5. INCEPTION

I filmuar në gjashtë vende dhe katër kontinente, ky film fantastiko-shkencor i vitit 2010 është shkruar dhe drejtuar nga Christopher Nolan, me një kast të madh, përfshirë Leonardo DiCaprio, Ellen Page, Tom Hardy dhe të tjerë. Ky është filmi i 45-të me fitimin më të lartë të të gjitha kohërave, dhe fitoi 4 çmime Oscar.

6. THE GENERAL

Ky film komedi pa zë i vitit 1926, u frymëzua nga Real Locomotive Chase i vitit 1862, por që nuk u prit mirë nga kritikët dhe publiku në fillim. Megjithatë, Instituti Amerikan i Filmit e renditi The General në vendin e 18-të në listën e 100 filmave më të mirë amerikanë të të gjitha kohërave.

7. SAVING PRIVATE RYAN

Ky film dramë i luftës i vitit 1998 vlerësohet se kontribuoi në një ringjallje të interesit të Amerikës në Luftën e Dytë Botërore. Filmi i solli Steven Spielberg çmimin e dytë Academy për regjisorin më të mirë.

8. THE MALTESE FALCON

Ylli i filmit noir i vitit 1941, Humphrey Bogart, gëzoi bashkë me filmin tri nominime për Oscar. Regjisori John Huston planifikoi çdo sekondë të filmit dhe mori parasysh çdo detaj të vogël, me skica për secilën skenë dhe një skenar që i lejoi aktorët të provonin skenat e tyre me pak ndërhyrje. Ai xhiroi pothuajse të gjithë filmin në sekuencë. Huston përdori pjesën më të madhe të dialogut nga romani origjinal nga Dashiell Hammett.

9. REAR WINDOW

I konsideruar si një nga filmat më të mirë të Alfred Hitchcock, ky thriller misterioz i vitit 1954 mori katër nominime për Oscar. Michael Sragow nga The New Yorker e përshkroi atë si një nga filmat më frymëzues të Hitchcockut për pjesëmarrjen e audiencës: duke e parë atë, ndihesh i titulluar, i tmerruar dhe, në fund të fundit, i lehtësuar.

10. PLATOON

Ky është filmi i parë hollivudian për Luftën e Vietnamit që është shkruar dhe drejtuar nga një veteran i konfliktit, Oliver Stone. Filmi fitoi çmimin Oscar për fotografinë më të mirë të vitit 1986 dhe gjithashtu për regjisorin më të mirë. Kritiku i filmit Dave Kehr ka thënë se në këtë film ka imazhe aq të fuqishme sa, në vend që të jenë thjesht të stampuara, bëhen pjesë e kujtesës.

Exit mobile version